با اتوماسیون، داده ها و بینش بهتر، سریعتر و هوشمندتر بفروشید
تیم عملیات فروش شما می تواند کمک کند. آنها میتوانند ابزارهای اتوماسیون فروش را راهاندازی کنند که به تیمهای فروش و مالی اجازه میدهد تا با اطلاعات بهروز معامله، قیمت من، را برای هر مشتری ایجاد کنند.
کنی گلدمن، یکی از بنیانگذاران و شریک در گفت: “وظیفه نماینده فروش فروش موثر است.” کیک اره، یک عمل مشاوره فروش. “بخشی از آن مست،م مدیریت داده ها و ورود داده ها است، اما برای جریان یافتن کل فرآیند شما نباید به آنها اعتماد کرد.”
نمایندگان فروش انسان هستند و مرتکب اشتباه می شوند. آنها قرار است زیر آب بروند.
کنی گلدمن، یکی از بنیانگذاران و شریک Kicksaw
خودکار ، نقل قول ها یا پیشنهادها نیز به کاهش اشتباهات کمک می کند. تحقیق از مک کینزی نشان میدهد که اتوماسیون فروش میتواند به کاهش زمان لازم برای پیشنویس درخواستهای پیشنهادی (RFP) تا دو سوم کمک کند و در عین حال خطای انس، را حذف کند.
انتخاب فرصت نادرست برای تعقیب میتواند منجر به از دست رفتن زمان شود و سرنخهای امیدوارکنندهتر میتوانند از بین بروند. نمایندگان فروش باید بیشترین تلاش و توجه را به معاملات با بیشترین شانس بسته شدن برای رسیدن به سهمیه خود داشته باشند. چگونه؟ با استفاده از تاثیرگذارترین، مرتبط ترین و جاری ترین اطلاعات سرنخ. تحقیقات اخیر Salesforce گزارش میدهد که از هر 10 فروشنده، 9 نفر میگویند که بینشهای هوشمندانه، مانند اطلاعات بهروز در مورد سرنخها، به کاهش قابل توجه زمان بسته شدن کالا کمک میکند.
در اینجا سه راه وجود دارد که عملیات فروش و فناوری می تواند به حذف کارهای وقت گیر کمک کند.
1. کاهش ورود داده های اضافی، مانند ثبت اطلاعات فروش و یادداشت های مشتری
5 دقیقه مطالعه
زمان استراحت داوطلبانه امتیازی است که شرکت شما اکنون به آن نیاز دارد
«شما مدیر، دارید که در مورد نحوه انتقال مطالب از طریق نقل قول بسیار خاص هستند. شما نمایندگان مالی دارید که می خواهند فقط پیشنهادات خاصی ارائه دهند. شما رهبران فروش دارید که می خواهند به اه، خاصی برسند، بنابراین آنها بسیار نگران تخفیف ها و نحوه قیمت گذاری شما هستند. در نهایت، شما فروشنده ای دارید که مسئول عمل به ،وان رابط بین خواسته های شرکت و خواسته های مشتری است. آنها در وسط گیر کرده اند.»
تنها ساعات زیادی در روز وجود دارد، اما یک تیم فروش – با ابزارهای من، – میتواند به نمایندگان شما کمک کند تا بهترین استفاده را از آنها ببرند. با خودکار ، برخی از کارهای خستهکنندهتر، نمایندگان شما میتوانند زمان بیشتری را برای انجام کاری که به بهترین شکل انجام میدهند صرف کنند: تمرکز بر بستن سریع معاملات بیشتر.
رشد کارآمد و کاهش هزینه ها را با یک پلت فرم یکپارچه ارائه دهید
با اتوماسیون مبتنی بر هوش مصنوعی Sales Cloud Genie، معاملات را تسریع کنید، ورود اطلاعات دستی را به حداقل برس،د، و هر نقطه تماس مشتری را به حدا،ر برس،د.
گلدمن می افزاید که حرکات فروش که وابسته به ثبت دستی تکرارها در معیارها هستند، می توانند دستور العملی برای سردردهای بعدی باشند. «نمایندگان فروش انسان هستند و مرتکب اشتباه خواهند شد. آنها قرار است زیر آب بروند. آنها اولویت های دیگری خواهند داشت. آنها انگیزه ای برای وارد ، داده ها به یک CRM هر روز ندارند. آنها انگیزه بسته شدن درآمد را دارند.»
بر اساس نظرسنجی اخیر Salesforce، از هر چهار نماینده فروش، یک نفر ترجیح می دهد در صف اداره پست بماند تا اینکه اطلاعات مشتری را به صورت دستی وارد کند. دلیلش این است که یادداشت برداری پس از هر تماس باعث کاهش زمان فروش ارزشمند می شود. خوشبختانه، اتوماسیون می تواند به طور قابل توجهی حجم ورودی داده هایی را که نمایندگان شما باید انجام دهند (و زمان صرف شده برای آن) را بدون قرب، ، بینش ارزشمند مشتری کاهش دهد.
کل سیستم ما به Revenue Cloud وابسته است. ما همه چیز را خارج از Salesforce انجام می دهیم.
وا،ی پاپا، مدیر تیم عملیات درآمد در Andela
بورمن می افزاید: «هیچ راهی بهتر از استفاده از این ابزارها برای افزایش بهره وری وجود ندارد زیرا اتوماسیون همه چیز وجود دارد. نماینده فروش هرگز نباید بنشیند و فکر کند که “امروز باید روی چه چیزی تمرکز کنم؟”
3. تولید پیشنهاد و نقل قول مقیاس
طبق آ،ین گزارش وضعیت فروش ما، نمایندگان فروش فقط یک سوم از زمان خود را صرف کارهای درآمدزا می کنند. ا،ر روزهای آنها درگیر وظایف خانه داری می شود، مانند ثبت اطلاعات مشتری و ساخت دستی قیمت ها و قراردادها. بله
او گفت: «کل سیستم ما به Revenue Cloud وابسته است. “ما همه چیز را خارج از Salesforce انجام می دهیم.”
برای مق، با این چالش، بهترین تیمهای فروش، فرآیند فروش را از انتها به انتها مطالعه میکنند و دائماً میپرسند: اگر ابزاری بتواند این فرآیند را انجام دهد، چه؟
پاپا گفت: “با یک شماره گیر برقی، نمایندگان فروش مجبور نبودند به این فکر کنند که اول با چه ،ی تماس بگیرند، شماره گیر این کار را برای آنها به لطف اتوماسیونی که تیم من ایجاد کرده بود انجام داد.”
ابزارهای اطلاعاتی من، میتوانند سرنخها را برای شما اولویتبندی کنند، آنها را با بالاترین احتمال بسته شدن رتبهبندی کرده و آنها را به سمت تکرارها همراه با اطلاعات سرنخ مرتبط، بهروز شده در زمان واقعی، هدایت کنند تا چرخه فروش تسریع شود. برخی از ابزارها حتی به شما امکان میدهند تماس خودکار را تنظیم کنید تا نمایندگان بتوانند سریعتر با سرنخهای امیدوارکننده ارتباط برقرار کنند.
وا،ی پاپا، یکی از مدیران تیم عملیات درآمد، گفت: «بدیهیترین کار برای خودکارسازی همیشه ورود داده است. آندلا، یک شرکت خدمات مهندسی از راه دور. ما از نمایندگان فروش متنفریم که وقت خود را صرف وارد ، دادههای بیم،ی یا دادههایی که میتوان به طور خودکار از جاهای دیگر است،اج کرد، صرف کنند.»
این را با ابزارهایی مانند Einstein Activity Capture، بخشی از Sales Cloud Einstein، جفت کنید، و میتو،د ایمیل و دادههای CRM بیدرنگ را بهطور خودکار همگامسازی کنید تا نمایندگان همیشه از آ،ین اطلاعات کار کنند و بر روی جدیدترین وظایف تمرکز کنند.
تمرکز نمایندگان خود را روی فروش با اتوماسیون کار و بینش مشتری در زمان واقعی از Sales Cloud Unlimited نگه دارید.