مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
خدمات ،تی دیجیتال در حال افزایش است
خدمات شخصیشده میتواند تجربه را از طرق مختلف بهبود بخشد، از فرمهای تکمیلشده خودکار با دادههای شخصی موجود یا توصیههای محصول و خدمات متن، با نیازهای منحصربهفرد یک فرد.
علیرغم پیشرفت در بخش ،تی که خدمات را مدرن تر و مطابق با سازمان های بخش خصوصی می کند، مشتریان هنوز از نتایج ناراضی هستند. بخش عمومی فرصت بزرگی برای افزایش اعتماد به خدمات ،تی به روشی مقرون به صرفه و کارآمد دارد.
بیاموزید که چرا اعتماد بزرگترین مشکلی است که بخش عمومی را از شخصی سازی خدمات خود باز می دارد. جدیدترین گزارش ما با گروه مشاوره بوستون داستان را با داده ها بیان می کند.