پیراهن جین الگو ترک لباس تهران، بازار دیوار

طرح و مدل پیراهن مردانه بسیار متنوع است و امروزه از دغدغه های انتخاب درست کردن استایل مورد نظر است. با فروشگاه مدمن میتوانید هماهنگی بیشتر در ست کردن لباسهایتان داشته باشید. این مدل یکی از شیک ترین و زیباترین پیراهن مردانه با طراحی و دوخت بسیار باکیفیت محصول کشور است.

اما حقیقت این است که اگر این ترکیب به درستی انتخاب شده و کنتراست رعایت شده باشد، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. برای ست كردن شلوار جين با پيراهن لی، مطمئن شوید که بین آن دو کمی تضاد رنگ وجود دارد. برای اینکار باید قسمت پایینی بدن و شلوار جین را تیره‌تر انتخاب کنید. شما می‌توانید پیراهن لی آبی را با شلوار جین مشکی، خاکی و حتی طوسی هم ست کرده و با کمک رنگ‌های مختلف، مرزی بین شلوار و لباس لی مردانه ایجاد کنید. پس شما می‌توانید بعد از خرید پیراهن مردانه لی، آن را به آسانی و بدون دردسر با شلوار جین‌های رنگارنگ ست کنید.

پس برای داشتن یک استایل خاص، پیراهن لی را با یک ژاکت کش بافت پشمی هماهنگ پیراهن جین کنید. پیراهن لی و ژاکت، بهترین تیپ زمستانی مردانه‌ای است که می‌توانید در کمد خود داشته باشید. یک مشکل، بهتر است پیراهن جین مردانه راهنمای انتخاب سایز پیراهن مردانه را در این قسمت از نمناک ببینید. اگر قصد ساخت یک استایل غیر رسمی را دارید ، خرید پیراهن جین مردانه میتواند گزینه ی مناسبی باشد.

  • قد آستین هایتان باید طوری باشد که وقتی مانتو می پوشید حدود دو سانت از آستین های مانتو بیرون بزند.
  • در ماه‌های سرد سال با استفاده از پیراهن لی و ژاکت می‌توانید یک تیپ پاییزی مردانه زیبا و دلپسند برای خود بسازید.
  • برای ست کردن با شلوار جین مردانه در استایل کژوال به این نوع پیراهن نیاز دارید.
  • تقریبا میتوان گفت که در تمام مراکز خرید مطرح کشور ترکیه، جای فروشگاه ال سی وایکیکی خالی نیست.
© کپی رایت تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گروه ترکیه مُد است. داده های شخصی شما برای پشتیبانی از تجربه شما در این وب سایت و نیز برای مدیریت دسترسی به حساب کاربری شما و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی شرح داده شده استفاده می شود. از نقطه ی به هم رسیدن یقه و درز سر شانه تا درز پائینی لباس اندازه گیری شده است. اندازه های ثبت شده برای هر سایز در جدول ممکن است دارای خطای +/-1 سانتیمتر باشد. طبق روش اندازه گیری ارائه شده ی زیر سایز مناسب خود را از جدول سایز بندی ارائه شده انتخاب نمائید . سپس آستین ها را اتو کنید و اتو را از لبه آستین به سمت داخل حرکت دهید.

پیراهن جین الگو ترک لباس تهران، بازار دیوار

فراموش نکنید که پیراهن جین مردانه هرگز از مد نمی‌افتد و می‌تواند ظاهری چشم‌گیر و متمایز به شما بدهد. به همین دلیل در ادامه این مقاله قصد داریم، شما را با انواع راه‌ها و روش‌های ست کردن پیراهن جین مردانه آشنا کنیم. پیراهن جین مردانه یکی از محبوب ترین انواع پوشاک برای آقایان شیک پوش می باشد . پوشاک استانبول فعالیت خود را از سال 1382 با تولید انواع پوشاک در کشور آغاز نمود و بعد از سالها فعالیت در زمینه تولید و توزیع پوشاک تصمیم به عرضه مستقیم کالا گرفت و شعب خود را در سراسر ایران افتتاح کرد. بـه تنها نکته اي کـه باید دراین باره توجه کنید رنگ لباس هایتان باشد کـه باید از دو رنگ یا تونالیته مختلف باشند. بعنوان مثال اگر پیراهن تان جین روشن اسـت، شلوارتان رابه رنگ جین تیره انتخاب کنید یا برعکس.

انواع پوشاک مردانهرا می توانید با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از فروشگاه آنلاین لوفی، خریداری نمایید. نکته دیگری که توجه ما را جلب کرد یکسان بودن الیاف نخ و جین است شاید تعجب کنید. اما هم جین و هم نخ هردو از پنبه تولید می شوند و تفاوت اصلیشان در نحوه تولید آن ها است. بنابراین لباس های تولیدی با جین از جمله همین پیراهن جین زنانه تمامی ویژگی های پارچه های نخی را دارند. از جمله این ویژگی ها می توان به قابلیت عبور هوا از میان الیاف جین اشاره کرد که سبب خنک شدن بدن در روز های گرم سال شود.

برای پوشیدن در روزهای سرد سال از پیراهن لی آستین بلند و برای روزهای گرم سال از پیراهن لی آستین کوتاه استفاده میشود. البته زیبایی و رسمی یا تیپ اسپرت نیز در انتخاب آستین پیراهن جین مهم است . تیپ اسپرت و پوشش روزمره پیراهن جین آستین کوتاه را بیشتر می پسندد و در مقابل یک تیپ رسمی و اداری پیراهن جین آستین بلند را محبوب تر می دانند.