نتایج فصل خرید تعطیلات 2022 درباره سال 2023 چه می گوید

اگر از سال 2022 درسی داشته باشیم، این است که مصرف کننده در صندلی راننده است. اولویت‌های مصرف‌کننده در یک سکه تغییر کرد، که ،ده‌فروشان را م،م می‌کرد تا به سرعت بیش از یک بار تغییر مسیر دهند. با ادامه عدم اطمینان اقتصادی در سال 2023، ،ده فروش، که به مشتریان خود گوش می دهند و با تعریف مجدد فرآیندهای تجاری پاسخ می دهند، قوی تر از همیشه ظاهر خواهند شد. فرصت‌ها در پر ، شکاف بین کانال‌های فیزیکی و دیجیتال، خودکارسازی و القای هوش مصنوعی به تجربه مشتری، و ایجاد وفاداری از طریق سفرهای متصل و شخصی‌شده نهفته است.

با کاهش هزینه ها و افزایش وفاداری مشتری به بازگشت سرمایه برسید

Salesforce اکنون با داده‌ها و بینش‌هایی از رفتار ،ید مصرف‌کنندگان در سراسر جهان، موفقیت ،ده‌فروشی را به ارمغان می‌آورد. برای کمک به ،ده‌فروشان و برندها در معیار عملکرد تعطیلات، Salesforce داده‌های جمع‌آوری شده را تجزیه و تحلیل می‌کند تا بینش تعطیلات را از فعالیت بیش از 1.5 میلیارد ،یدار جه، در بیش از 64 کشور که توسط Commerce Cloud پشتیب، می‌شوند، علاوه بر داده‌های Marketing Cloud و Service Cloud از ،ده‌فروشان، تولید کند. مجموعه داده های تعطیلات Salesforce شامل 24 مورد از 30 ،ده فروش برتر ایالات متحده در تجارت دیجیتال 360 2021 است. فهرست و از منابع داده شخص ثالث در دسترس عموم استفاده می کند.

این به چه م،است برای سال 2023. تقاضا برای مدل‌های تحقق خلاقانه و بازدهی انعطاف‌پذیر احتمالاً باقی خواهد ماند. مصرف کنندگان خواهان تجربه ،ید منسجم تری در نقاط تماس دیجیتال و فیزیکی و شرکت ها هستند. اما همانطور که آنها در مورد مخارج اختیاری دقیق تر می شوند، نرخ بازگشت نیز افزایش می یابد و به طور بالقوه حاشیه های شما را تضعیف می کند. در اینجا چند راه برای کاهش بازده آورده شده است:

  • صفحات جزئیات محصول خود را بهبود بخشید: با بررسی ها، فیلم ها، تصاویر و انجمن ها، اطلاعات محصول مورد نیازشان را برای تصمیم گیری هوشمندانه به مصرف کنندگان ارائه دهید.
  • بازنگری در سیاست های بازگشت: محدود ، پنجره های بازگشت و ارائه فروش نهایی در مورد اقلام با تخفیف زیاد را در نظر بگیرید.
  • فرآیندهای فروشگاه را اصلاح کنید: با ارائه توصیه‌های شخصی‌شده محصول، تبادل یا ،ید اقلام جدید را آسان‌تر کنید.

مقالات پرطرفدار

مردی که به صفحه نمایش بزرگ نگاه می کند

چگونه می تو،د از MuleSoft و Genie Customer Data Cloud برای ارتقای اتوماسیون به سطح بعدی استفاده کنید

روش‌شناسی بینش‌ها و پیش‌بینی‌های تعطیلات Salesforce 2022

این به چه م،است برای سال 2023. ،یداران همچنان به نشان دادن حساسیت قیمت در تمام سطوح درآمد و سن در سراسر جهان ادامه می دهند. برای سال 2023، به ابزارهای هوش مصنوعی (AI) تکیه کنید که به شما امکان می‌دهد محصول من، را در زمان من، با قیمت من، برای حفظ حاشیه ارائه دهید، در حالی که به شما کمک می‌کند ،یداران وفاداری را که در طول دوره همه‌گیری مهاجرت کرده‌اند، حفظ کنید.

2. فروش تعطیلات عمدتاً ناشی از افزایش قیمت بود

اگرچه صنعت ،ده‌فروشی عملکرد فروش آنلاین خوبی را در این تعطیلات تجربه کرد، تقریباً تمام رشد به جای افزایش تقاضای ،یداران ناشی از افزایش قیمت‌ها بود. قیمت‌ها در سراسر جهان در ماه‌های نوامبر و دسامبر 5.5 درصد و در ایالات متحده 5.7 درصد از سال 2021 افزایش داشتند. در حالی که ما در نهایت شاهد کاهش تورم هستیم – که در میانگین قیمت فروش منع، می‌شود – مردم همچنان اقلام کمتری را با قیمت‌های بالاتر می‌،ند. در همین حال، حجم سفارشات در این دوره 4 درصد در سطح جه، کاهش یافت و در ایالات متحده ثابت بود

* هفته پیش از سایبری در سال 2022 از سه شنبه، 15 نوامبر تا دوشنبه، 21 نوامبر برگزار شد.

ترافیک اجتماعی مربوط به سایت‌های ،ده‌فروشان در طول هفته سایبر به بالاترین حد خود رسید، و 23 درصد نسبت به سال گذشته در سطح جهان رشد کرد و 12 درصد از کل ترافیک تلفن همراه را تشکیل می‌داد. بر اساس نتایج فصل ،ید تعطیلات ما، مصرف کنندگان در APAC (به استثنای استرالیا، نیوزلند و ژاپن)، ایتالیا، بلژیک و ایالات متحده بسیار اجتماعی تر از سایر مناطق جهان بودند.

این به چه م،است برای سال 2023. انتظار داشته باشید که مصرف کنندگان زمان بیشتری را در تلفن همراه صرف کنند – درگیر شدن با برنامه های اجتماعی، پیام رس، و سایر برنامه ها – برای اتصال، ارتباط و ،ید. در اینجا چند راه برای جلب مشارکت مشتریان وجود دارد، زیرا آنها به طور فزاینده ای از لبه چهار دیواری مجازی و فیزیکی ،ده فروشان ،ید می کنند:

  • تجارت اجتماعی: با تعبیه دکمه ،ید در پلتفرم های شخص ثالث، شکاف بین الهام و ،ید را از بین ببرید.
  • پرداخت موبایلی: سهم سفارش موبایل همچنان از ترافیک عقب است. تجربه تسویه حساب تلفن همراه را سریعتر و کاربرپسندتر کنید.
  • سرعت موبایل: سرعت سایت تلفن همراه را برای ارائه خدمات به مشتریان در حال حرکت بهینه کنید. بر اساس استاندارد سرعت سایت 2022، یک ث،ه سریعتر بارگذاری صفحه در تلفن همراه معادل 5.9٪ افزایش تبدیل است.

5. مصرف کنندگان اتوماسیون را برای خدمات مشتری انتخاب ،د

در همان زمان، کاهش اعتماد مصرف کننده و مخارج احتیاطی باعث شد مصرف کنندگان دو بار در مورد ،ید خود فکر کنند. بازده یک هفته پس از هفته سایبری در مقایسه با سال قبل تقریباً دو برابر شد و در سراسر دسامبر بالا باقی ماند. به طور کلی، 13 درصد از سفارش‌ها در نوامبر و دسامبر بازگردانده شدند که افزایش 63 درصدی نسبت به سال 2021 را نشان می‌دهد. دسامبر همچنان بیشترین نرخ بازگشت را داشت: 16 درصد از کل سفارش‌های پردازش شده، برگشتی بودند. برخلاف سال 2021، جایی که ،یدهای بیشتری پس از کریسمس برگشت داده شد، امسال بازده در دو هفته گذشته رخ داد. قبل از 25 دسامبر. این ممکن است ،یداران زودهنگام بوده باشد که محصولات را برای بازگرداندن آنها با تخفیف بیشتر باز می گرداندند.

فروش آنلاین در ماه های نوامبر و دسامبر در سطح جه، ثابت بود (1.14 تریلیون دلار) و 5٪ (270 میلیارد دلار) در ایالات متحده نسبت به سال گذشته افزایش یافت. فروش جه، به دلیل عملکرد ضعیف در سراسر اروپا کاهش یافت، جایی که آشفتگی اقتصادی به کاهش 8 درصدی رشد کمک کرد، و در استرالیا و نیوزیلند که شاهد کاهش 7 درصدی رشد در بحبوحه تعادل دیجیتال بودند.

4 دقیقه مطالعه

4. مصرف کنندگان از موبایل و شبکه اجتماعی برای مرور و ،ید استقبال ،د

مصرف کنندگان و ،ده فروشان در برخی از بزرگترین روزهای ،ید آنلاین سال به اتوماسیون متمایل شدند، که باعث صرفه جویی در وقت نمایندگان برای مسائل پیچیده خدمات سفارش و افزایش وفاداری مشتری شد. پیام‌های چت‌بات در سراسر جهان در ماه‌های نوامبر و دسامبر در مقایسه با مدت مشابه در سال 2021، 48 درصد افزایش یافت. ،یداران تعطیلات به احتمال زیاد هفته بعد از هفته سایبری از ربات‌های چت استفاده می‌،د، زم، که 16 درصد از تمام تعاملات ربات‌های چت انجام شد.

5 دقیقه مطالعه

جغد هوتی، م، قاطر، و دیتا را،تار آسترو در حال جشن گرفتن گواهینامه‌های خود هستند.

آمادگی برای صدور گواهینامه Salesforce: 4 راه برای دریافت گواهینامه با هزینه کمتر!

فصل تعطیلات با فروش آنلاین بهتر از حد انتظار به پایان رسید. بنابراین، آیا می تو،م به سال 2022 به ،وان یک موفقیت نگاه کنیم؟ این پیچیده است. ،ده فروشان مجبور بودند قیمت ها را افزایش دهند و تخفیف ها را افزایش دهند تا تقاضا را افزایش دهند – و ،یداران توجه زیادی داشتند. اکنون به نتیجه اجتناب ناپذیر آن بازی می رسیم: فصل بازگشت های فراوان.

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

3. بازده و گزینه های تحقق انعطاف پذیر تقاضای پایان فصل رزرو شده است

برخی از دسته‌بندی‌های محصولات در سراسر جهان در بین ،یداران آنلاین محبوب‌تر از سایرین بودند. کفش‌های اکتیو با رشد 31 درصدی نسبت به سال گذشته و پس از آن کفش‌های عمومی با رشد 15 درصدی، عملکرد بالایی داشتند. همانطور که سفر دوباره شروع شد، ،ید کیف دستی و چمدان نیز به طور کلی افزایش یافت، زیرا فروش آنلاین 12٪ افزایش یافت. در همین حال، ،اب‌بازی‌ها و محصولات آموزشی (-12%) و مبلمان (-11%) بیشترین کاهش را در فروش آنلاین در همه دسته‌ها داشتند.

در حالی که تخفیف ها در اوایل نیم فصل غالب بود، BOPIS و بازده نیمه دوم را تعریف ،د. تقریباً یکی از هر پنج سفارش آنلاینی که در این فصل تعطیلات در سطح جه، انجام می شود از طریق BOPIS بوده است. سهم سفارشات BOPIS تا زمان قطع حمل و نقل زمینی در 14 دسامبر ثابت ماند، پس از آن استفاده از BOPIS روزانه افزایش یافت و در جمعه قبل از کریسمس به 35 درصد از کل سفارش‌ها رسید. گزینه های تحقق انعطاف پذیر نیز در نزدیکی پایان فصل یک تفاوت عملکرد بودند. در روزهای پای، منتهی به کریسمس، شرکت‌های آمریکایی که BOPIS را ارائه می‌دهند، فروش آنلاین خود را تقریباً هفت برابر سریع‌تر از شرکت‌هایی که این گزینه را نداشتند، افزایش دادند.

نتایج فصل ،ید تعطیلات، لحظاتی را نشان داد که نرخ‌های تخفیف افزایش یافت و در نتیجه تقاضا باعث رشد شد. این اتفاق در سراسر جهان در طول هفته قبل از سایبر رخ داد، جایی که حجم سفارش نسبت به مدت مشابه در سال 2021 3 درصد رشد کرد. در ایالات متحده، حجم سفارشات در طول هفته پیش از سایبر، هفته سایبری و در پایان فصل به ،وان آ،ین لحظه مثبت شد. ،یداران به گزینه های ،ید آنلاین، تحویل در فروشگاه (BOPIS) تکیه ،د.

اما نتایج این فصل ،ید تعطیلات بسیار بیشتر بود. از استراتژی های تخفیف گرفته تا نقش بازده و تحقق، بیایید به پنج سرفصل برتر فصل و م،ای آنها برای ،ده فروشان در سال 2023 نگاه کنیم.

تجربیاتی ایجاد کنید که هزینه ها را کاهش داده و حفظ مشتری را افزایش می دهد

،ده‌فروشان برای حفظ حاشیه‌ها، تا اوا، فصل، تخفیف‌ها را سخت نگه داشتند و این رویکرد تأثیر مستقیم و قابل‌توجهی بر تقاضا داشت. در اینجا نحوه شکل گیری فروش تقویم تبلیغاتی آمده است:


کاری که ،ده فروشان انجام دادند کاری که ،یداران انجام دادند
اوایل فصل: ،ده فروشان از تخفیف های اولیه خودداری ،د. در دو هفته اول نوامبر، میانگین نرخ های تخفیف جه، 10 درصد کمتر از میانگین سال 2019 بود. ،یداران در میان تخفیف کم صبور ماندند، بنابراین فروش آنلاین 10 درصد در سال در سطح جه، کاهش یافت.
قبل از هفته سایبری*: با نزدیک شدن به هفته سایبر، تخفیف ها شروع به بهبود ،د، اما تا آ، هفته افزایش یافتند. ،یدهای آنلاین از آ، هفته قبل از هفته سایبری با رشد 9 درصدی در سطح جه، و 10 درصدی در ایالات متحده آغاز شد.
هفته سایبری: اوج تخفیف‌ها در هفته سایبری به ۲۷ درصد در سطح جه، و ۳۰ درصد در ایالات متحده رسید که به ترتیب ۸ و ۷ درصد نسبت به سال ۲۰۲۱ افزایش یافت. رشد فروش آنلاین در سطح جه، 2 درصد و در ایالات متحده به 9 درصد رسید
اوا، فصل: تخفیف ها در ادامه فصل به زیر 20 درصد رسید. تخفیف های سنگین هفته سایبر باعث شد 3 درصد فروش بیشتر در سطح جه، و 4 درصد فروش بیشتر در ایالات متحده افزایش یابد.

سال فوق العاده ای بود که شکارچی معامله ای بود. پس از دو سال تخفیف ضعیف به دلیل تقاضای شدید مصرف‌کننده و عرضه محدود، تخفیف‌ها با صدای بلند بازگشتند. میانگین نرخ‌های تخفیف در ماه‌های نوامبر و دسامبر در سطح جه، 21 درصد (افزایش 11 درصد نسبت به سال قبل) و 23 درصد در ایالات متحده (10 درصد افزایش) بود.

این به چه م،است برای سال 2023. تمام لحظات رشد این تعطیلات در دوره هایی از تخفیف های سنگین رخ داده است. مصرف‌کنندگان نسبت به سال‌های گذشته حساس‌تر به قیمت هستند – حتی قبل از همه‌گیری – و این حساسیت در طول سال 2023 ادامه خواهد داشت. اگرچه وفاداری تا حد زیادی توسط قیمت دیکته می‌شود، عوامل دیگر نیز در دوره‌های شرایط اقتصادی چالش برانگیز حیاتی هستند. :

  • ارزش: زم، یک کد صرفاً برای قیمت بود، اکنون ارزش زمان، تجربه و محیط را در بر می گیرد.
  • راحتی: افراد مشروط شده اند که انتظار تجربه های بدون اصطکاک را در کانال ها داشته باشند.
  • سرویس: ،یداران انتظار خدمات شخصی و سریع را از طریق کانال های مورد نظر خود دارند.
پیش‌بینی‌های تعطیلات Salesforce نشان‌دهنده عملکرد عملیاتی Salesforce یا معیارهای مالی گزارش‌شده آن از جمله رشد GMV و رشد قابل مقایسه GMV مشتری نیست.


منبع: https://www.salesforce.com/blog/،liday-s،pping-season-results/

با تجسم مجدد برنامه وفاداری به برند خود، ،یداران را به بازگشت نگه دارید.


1. تخفیف تقاضای تعطیلات را شکل داد

برای واجد شرایط بودن برای گنجاندن در مجموعه تجزیه و تحلیل، یک سایت تجارت دیجیتال باید در طول دوره تجزیه و تحلیل، در این مورد از 1 اکتبر 2019 تا 31 دسامبر 2022، تراکنش انجام داده باشد و حداقل آستانه بازدید ماهانه را رعایت کرده باشد. فاکتورهای بهداشتی داده های اضافی برای اطمینان از مح،ه متریک سازگار اعمال می شود.

بازگشت به سفر تعطیلات همچنین به م،ای نقش مجدد موبایل در سفر ،ید است. سهم موبایل از ترافیک و سفارشات پس از س، در دو سال گذشته به بالاترین حد خود رسید. در سطح جه،، سهم ترافیک تلفن همراه در طول فصل به 75 درصد در مقایسه با 73 درصد در سال 2021 رسید که بالاترین هفته کریسمس و هفته بو، (20 تا 26 دسامبر) با 78 درصد بود. سهم سفارش تلفن همراه از 60 درصد در سال 2021 به 63 درصد در طول فصل 2022 افزایش یافت، که در طول کریسمس و هفته بو، به 68 درصد به اوج خود رسید.

در گزارش جدید ما کلیدهای موفقیت در ،ده فروشی را بیاموزید.


این به چه م،است برای سال 2023. اتوماسیون برای سازمان ها حیاتی خواهد بود، زیرا سال 2023 ممکن است فراگیر باشد با عدم اطمینان اقتصادی. اتوماسیون نه تنها هزینه ها را کاهش می دهد و حاشیه را بهبود می بخشد، بلکه رضایت مشتری را نیز بهبود می بخشد. در اینجا چند راه سریع برای پیاده سازی اتوماسیون در سال جاری آورده شده است:

  • چت ربات ها: مصرف کنندگان اطلاعات زیادی در دست دارند، بنابراین ارائه سریع به آنها ضروری است.
  • مسیریابی پرونده: مسیریابی را به صورت خودکار انجام دهید تا پرونده ها را به طور موثرتر به عوامل من، برس،د.
  • ت،یم بندی هوشمند: از ابزارهای هوش مصنوعی استفاده کنید که به طور مداوم مشتریان را ارزیابی و ت،یم بندی می کند تا مطمئن شوید پیام شما مرتبط است.