اندازه گیری تأثیر کار از راه دور بر پایداری شرکت

در یک دنیای عالی، راه‌اندازی کار از راه دور همه شامل پانل‌های خورشیدی، انرژی سبز، بازیافت، کمپوست‌سازی، و لوازم برقی و لوازم الکترونیکی کارآمد خواهد بود. اما یک شرکت نمی تواند کارمندان خود را مجبور کند که هزاران دلار برای تعمیرات اساسی خانه هایشان ،ج کنند یا حتی استفاده از آنها را گزارش کنند. با این حال، آنها می توانند مزایا و مشوق هایی را برای کمک به ایجاد فضای سبزتر ارائه دهند.

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

پایداری شرکت در خانه

در حالی که تیم‌های پایداری شرکت‌ها از تأثیر کار از راه دور بر ردپای کربن کلی قبل از همه‌گیری آگاه بودند، این عامل مهمی در گزارش انتشار گازهای گلخانه‌ای نبود. فقط 8 درصد از نیروی کار جه، قبل از همه گیری به طور دائم از خانه کار می کرد. با این حال، در طول دو سال گذشته، باخمن گفت که کار از راه دور افزایش یافته است تا به مهم ترین عامل انتشار آلاینده ها تبدیل شود که شرکت ها باید به آن توجه کنند.

برای شروع، آموزش کارمندان در مورد کارهایی است که می توانند برای زندگی موثرتر در خانه انجام دهند، خواه نصب روشنایی کم مصرف و وسایلی مانند ماشین لباسشویی، یخچال یا حتی یک ترموستات هوشمند باشد. نصب سیستم پایش انرژی خانه مانند احساس، مفهوم; یا ارائه یارانه های شرکت برای ،ید انرژی پاک از طریق شرکت های برق محلی، نصب پنل های خورشیدی، یا ،ید وسایل نقلیه الکتریکی برای رفت و آمد تمیزتر.

Ofer Ben-Dov، رهبر تمرین پایداری در Traction on Demand، بزرگترین شرکت اختصاصی آمریکای شمالی، گفت: «من فکر می‌کنم آنچه ما باید بفهمیم فقط صرفه‌جویی مستقیم در انتشار گازهای گلخانه‌ای نیست، بلکه صرفه‌جویی غیرمستقیم و تغییرات در نحوه انجام کارها نیز است. شرکت مشاوره و توسعه اپلیکیشن نیروی فروش. “چون این فقط نیست، “من به جای رانندگی در خانه کار می کنم.” بسیاری همچنان رانندگی خواهند کرد زیرا باید به کارخانه برسند، مثلاً در یک خط تولید کار کنند. آنها همچنان رفت و آمد خواهند کرد، اما انتشار آنها بسیار کمتر است، زیرا تعداد افراد کمتری در جاده وجود دارد و به طور کلی ترافیک کمتری وجود دارد. بنابراین اثرات دیگری در اقتصاد عمومی وجود دارد که پشت این تغییر می چرخد ​​که به سختی قابل توضیح است.

تیم زمین فرود آمد

رفتن خانه به خانه برای انجام ممیزی انرژی در خانه هر کارمند واقع بینانه نیست، اما ابزارهایی وجود دارد که شرکت ها می توانند برای اندازه گیری و به دست آوردن بینش بهتر در مورد نحوه تأثیر کارکنان از راه دور بر انتشار کلی استفاده کنند. شما می تو،د استفاده کنید مختلف ماشین حساب ها و اطلاعات ورودی مانند زمان رفت و آمد، انواع انرژی مصرف شده و زمان هایی که انرژی بیشتری مصرف می شود. شما همچنین می تو،د انجام دهید حسابرسی کلی برای درک، مدیریت و گزارش انتشار. Net Zero Cloud Salesforce از تجزیه و تحلیل داده ها برای کمک به شرکت ها برای ردیابی ردپای کربن خود استفاده می کند.

باخمن گفت: «اگر برقی را که من به ،وان کارمند برای انجام تجارت استفاده می‌کنم در نظر نگیرید، واقعاً اینطور نیستید. [calculating] دامنه کامل انتشارات شما.”

در این گزارش آمده است: «در حالی که انتشار گازهای گلخانه‌ای در خانه به دلیل انرژی اضافی مورد نیاز برای پشتیب، از کار از راه دور افزایش می‌یابد، کاهش انتشار انرژی ادارات و انتشار گازهای گلخانه‌ای در رفت و آمد بیشتر از افزایش پیش‌بینی‌شده در خانه است.»

با بسیاری از شرکت ها ادامه ارائه مکان های کاری انعطاف پذیر حتی وقتی تعداد بیشتری از کارمندان شروع به بازگشت به دفاتر می کنند، تأثیر کارمندان هیب، و از راه دور به بخش مهمی از اندازه گیری آلاینده های یک شرکت تبدیل شده است.

باخمن گفت: “ما شروع خواهیم کرد تا شاهد این باشیم که این نوع مزایا، به ویژه برای کارگران دورکار 100٪ از راه دور یا هیب، دائمی، اجرا شود، زیرا شرکت ها باید پاسخگوی آن تاثیر کربن باشند.” آنها باید راهی برای کاهش آن بیابند.»

مقالات پرطرفدار

مردی که به صفحه نمایش بزرگ نگاه می کند

چگونه می تو،د از MuleSoft و Genie Customer Data Cloud برای ارتقای اتوماسیون به سطح بعدی استفاده کنید

ما معتقدیم که تجارت بزرگترین بستر برای تغییر است و موفقیت باید برای همه افراد روی زمین و خود سیاره باشد. چون مرز جدید؟ درست اینجاست.


اندازه گیری گازهای گلخانه ای کارکنان

گامازایچیکوف گفت: «در کوتاه مدت، رفت و آمد است، اما در بلندمدت، اگر شرکت‌ها بتوانند از فضای اداری به طور کارآمدتر استفاده کنند، آنگاه کمتر می‌سازند و از فضای اداری کمتری استفاده می‌کنند – این تأثیر است». “این جایی است که شما واقعاً برای کاهش کربن خود پول زیادی دریافت می کنید – استفاده کارآمدتر از فضای اداری از طریق یک موقعیت کاری ،یبی.”


منبع: https://www.salesforce.com/blog/remote-work-impact-corporate-sustainability/

به ،وان مثال، Salesforce به افراد اجازه می دهد از خانه کار کنند یا یک مدل کار ،یبی را اتخاذ کنند. بر اساس گزارش سال 2021 شرکت “کربن زدایی یک کار از هر نقطه جهان” که برنامه اقدام آب و هوایی خود را برای رسیدن به صفر خالص نشان می دهد، این استراتژی انتشار گازهای گلخانه ای به ازای هر کارمند را 29٪ کاهش می دهد. این شامل اندازه گیری مصرف انرژی کارمندان در خانه می شود.

هیئت منصفه هنوز در مورد اینکه آیا داشتن یک نیروی کار کاملاً از راه دور یا حتی ،یبی می تواند به طور قابل توجهی ردپای کربن یک شرکت را کاهش دهد یا خیر، نمی گوید، اما عدم پذیرش تأثیر آن به م،ای انکار یک حرکت جدید در پایداری است. کارکنان به ویژه در هنگام کار در خانه از تأثیر آنها بیشتر آگاه می شوند و به دنبال شرکت هایی برای حمایت از طرح های پایداری هستند. این گام های کوچک است که در نهایت جمع می شود.

4 دقیقه مطالعه

آیا WFH واقعاً تفاوتی ایجاد می کند؟

بوریس گامازایچیکوف، مدیر کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در Salesforce گفت: «Net Zero Cloud یک پلت فرم حسابداری، ردیابی و پیش بینی کربن است که می تواند این اندازه گیری ها را ادغام کند و به شرکت ها در برنامه ریزی کمک کند. بسیاری از شرکت ها شروع به ،ن زدن کرده اند [،me energy usage]، اما این یک چیز جدید است که آن انتشار کربن را در ردپای شرکت شما لحاظ می کند.

انتشار جه، به میزان رکورد کاهش یافت در سال 2020. و در حالی که قرنطینه های همه گیر که باعث این کاهش شد موقتی بود – انتشار گازهای گلخانه ای ایالات متحده 1.3 درصد در سال 2022 افزایش یافته استکه توسط ساختمان‌ها، صنعت و حمل‌ونقل رهبری می‌شود – یکی از بزرگترین پرسش‌های حل‌نشده برای شرکت‌هایی که به دنبال کاهش ردپای کربن خود هستند ایجاد کرد: صرفاً با داشتن کارمندان کمتری که هر روز به دفاتر رفت و آمد می‌کنند چقدر می‌توانند سبزتر شوند؟

5 دقیقه مطالعه

جغد هوتی، م، قاطر، و دیتا را،تار آسترو در حال جشن گرفتن گواهینامه‌های خود هستند.

آمادگی برای صدور گواهینامه Salesforce: 4 راه برای دریافت گواهینامه با هزینه کمتر!

بحثی وجود دارد که هم موافق و هم علیه مزایای زیست محیطی کار از راه دور است. ساختمان‌های اداری جدیدتر یا مجهزتر ممکن است با استفاده از منابع انرژی تجدیدپذیر مانند خورشیدی و باد، انرژی پاک‌تری نسبت به خانه‌ها تامین کنند. آنها همچنین ممکن است شیوه های سبزتر از آنچه ما معمولا در خانه ها می بینیم، مانند استفاده از آب بازیافتی را اجرا کنند. برع،، قبل از همه‌گیری، مردم به طور متوسط ​​کل هزینه می‌،د 55 دقیقه رفت و آمد به محل کار و برگشتن هر روز این یکی از دلایل حمل و نقل است 27 درصد گازهای گلخانه ای منتشر شده در ایالات متحده در سال 2020.

در طول سال گذشته، مدیران پایداری کار کرده اند تاثیر کار از خانه را ردیابی کنید و ،یبی کار می کنند و به ارائه روش های جدید ادامه می دهند. به گفته کیتی باخمن، مدیر حسابداری پایداری در استوک، یک شرکت مشاوره پایدار مستقر در سانفرانسیسکو، شرکت ها می توانند انتشار گازهای گلخانه ای کارکنان را به سه روش ردیابی کنند:

  • مح،ات را بر اساس محل کار کارکنان و میانگین مصرف انرژی انجام دهید.
  • انجام نظرسنجی برای تعیین میزان مصرف انرژی واقعی کارکنان در خانه هایشان.
  • ممیزی کنید که هر کارمند از کدام وسایل الکترونیکی برای تعیین تقریبی مصرف برق استفاده می کند.