این آخرین فرصت شما برای درخواست برای جوایز CX 2023 است

به یاد داشته باشید، ما هر ورودی را بر اساس عوامل زیر قضاوت خواهیم کرد: توانایی نوآوری، توانایی اجرا، و توانایی بهبود تجربیات.

چگونه می تو،د دقیقاً این کار را انجام دهید؟ این نکات و ترفندها ممکن است مفید باشند.

شانس برنده شدن خود را افزایش دهید

آیا مایل به پیوستن به این لیست در سال 2023 هستید؟ برو و فرم درخواست خود را پر کن!

اگر مطمئن نیستید که برای کدام دسته اقدام کنید، می تو،د پیدا کنید لیست کامل گزینه ها در وب سایت جوایز CX.

در سال گذشته، Webex دو جایزه جداگانه را به دست آورد و ما همچنین تعداد زیادی از برندگان ارزشمند از جمله Cresta، SugarCRM و Un،l را جشن گرفتیم.

اگر قبلاً برای یک دسته درخواست داده اید، همیشه می تو،د شانس خود را برای کنار گذاشتن جایزه با درخواست برای دیگری افزایش دهید.

اگر قبل از تمام شدن ساعت درخواست دهید، می تو،د عقب بنشینید، استراحت کنید و منتظر بم،د تا لیست نهایی فینالیست های ما در 3 اعلام شود.rd فوریه

برای الهام گرفتن، برندگان ما را بررسی کنید جوایز CX 2022 در اینجا.

بله، می‌تو،د برای هر دسته‌ای که دوست دارید، مطالب ارسال کنید، بنابراین مطمئن شوید که نام شما در فهرست همه جوایز مربوطه باشد.


منبع: https://www.cxtoday.com/contact-centre/its-your-last-chance-to-apply-for-the-cx-awards-2023/جوایز ما که برای جلب توجه به بزرگترین نوآوران در فضای CX طراحی شده است، متفکران و رهبران بازار را که اقتصاد تجربه را متحول می کنند تجلیل می کند.

این آ،ین فرصت شماست درخواست خود را برای CX Awards 2023 ارسال کنید!

آ،ین روز برای درخواست برای جوایز CX، 13 ژانویه 2023 است. پس از آن، هیچ ارسالی اضافی را نمی‌پذیریم، زیرا داوران ما با همان سطح دقت و توجه، هر ورودی را بررسی می‌کنند.

به هر حال، هر ،ی می‌تواند برنده شود، و با دسته‌های جدید موجود در سال جاری، فرصت‌های بیشتری برای کنار رفتن به ،وان برنده جایزه CX وجود دارد.

شانس خود را از دست ندهید: همین الان درخواست دهید

سپس مراسم رسمی جوایز آنلاین در تاریخ 16 برگزار می شودهفتم ماه فوریه، بنابراین لازم نیست مدت زیادی منتظر بم،د تا بفهمید که آیا برنده هستید یا خیر.

با توجه به این معیارها، داوران ما به دقت مدعیان برتر را از هر دسته انتخاب می کنند، بنابراین مطمئن شوید که درخواست شما بالا می آید و می زند!

ما قبلاً ورودی‌های بسیار خوبی از برندهای معروف در سراسر CX دریافت کرده‌ایم، اما هنوز فرصتی برای شما وجود دارد که در آ،ین لحظه ارسال کنید.