ماتریس ارزش فناوری CRM تحقیقات هسته ای 2023

پیشروان در ماتریس ارزش فناوری CRM تولید شده توسط Nucleus، شرکت هایی هستند که بالاترین امتیاز را از نظر عملکرد کلی و قابلیت استفاده به دست می آورند. Nucleus امسال پنج رهبر را برجسته کرد: Microsoft، Creatio، Oracle، Zo، و Sugar CRM:

  • ایجاد: پلتفرم Creatio CRM مبتنی بر ابر، نوآوری‌های مختلفی را ارائه می‌کند، از هوش مصنوعی گرفته تا راه‌حل Freedom UI و یک طراح بدون کد به‌روز. Nucleus توجه را به قابلیت‌های مدیریت هوشمند سرنخ و تجزیه و تحلیل قدرتمند Creatio جلب کرد.
  • مایکروسافت: پلتفرم Microsoft Dynamics 365 توسط Nucleus به ،وان یک راه حل جامع که فناوری های CRM و ERP را ادغام می کند، انتخاب شد. Nucleus خاطرنشان کرد که مایکروسافت در سال‌های اخیر از استفاده از هوش مصنوعی در سراسر پلتفرم خود استفاده کرده است و بر تج، کاربران غیر فنی به یک جعبه ابزار در دسترس تمرکز کرده است.
  • اوراکل: مجموعه Oracle CRM یک راه حل کاملا ماژولار است که برای تمام فرآیندهای مشتری ایده آل است. Nucleus راه حل را برای شبکه گسترده داده شخص ثالث و سازم، خود جشن گرفت و اوراکل را به دلیل ارائه راه حل هایی که کل شرکت را در بر می گیرد ستایش کرد.
  • SugarCRM: مجموعه محصولات SugarCRM به دلیل تطبیق پذیری و انعطاف پذیری، جایگاه رهبری را در ماتریس ارزش به دست آورد. این پلتفرم طیف وسیعی از گزینه‌های قیمت‌گذاری و استقرار، و همچنین ابزارهای م،ار را برای پیش‌بینی، گزارش‌دهی، مدیریت فرصت و موارد دیگر ارائه می‌دهد. SugarCRM همچنین دارای یک بازار شخص ثالث گسترده برای ادغام است.
  • زوهو: Zo، به دلیل طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی SaaS و قابلیت های نوآورانه، از جمله اتوماسیون، و تجزیه و تحلیل فرصت، به ،وان یک رهبر برای Nucleus متمایز بود. Zo، بالاترین امتیاز کلی را برای قابلیت استفاده در ماتریس ارزش CRM 2023 دریافت کرد.

کارشناسان CRM

تسهیل‌کنندگان در ماتریس ارزش فناوری CRM شرکت‌هایی هستند که به شدت بر قابلیت استفاده تمرکز دارند، اما ممکن است سطح عملکرد کلی را به اندازه رهبران یا کارشناسان ارائه ندهند. تسهیل کننده های امسال A،atica، HubS،، Keap و Zendesk بودند:

  • اکوماتیک: با مجموعه ،یبی از ابزارهای CRM و ERP، A،atica به شرکت ها دسترسی به دید عالی و بینش رفتار مشتری را ارائه می دهد. قابلیت‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین تجربه کارمندان را بهبود می‌بخشد، در حالی که مشتریان از توانایی منحصربه‌فرد برای همسو ، داده‌های CRM و ERP هنگام تصمیم‌گیری تجاری سود می‌برند.
  • HubS،: Nucleus از انواع ابزارهای قدرتمند ایجاد شده توسط HubS، برای کمک به ،ب و کارها برای افزایش حفظ مشتری و وفاداری آنها تحسین کرد. به گفته Nucleus، راه‌حل‌های HubS، اصطکاک را برای مشتریان و تیم‌های داخلی به طور ی،ان کاهش می‌دهد و حتی به کارکنان اجازه می‌دهد تا گردش‌های کاری سفارشی‌سازی شده را برای افزایش کارایی محل کار ایجاد کنند.
  • ،ید: پلتفرم Keap CRM امسال به ،وان یک تسهیل کننده برای Nucleus با رابط کاربری آسان، با گزارش انتها به انتها، داشبوردها و سیستم های هوش مصنوعی من، برجسته شد. قابلیت های Keap همچنین با استفاده از یک برنامه تلفن همراه قابل دسترسی است که آن را برای تیم های تلفن همراه ایده آل می کند.
  • Zendesk: به گفته Nucleus، Zendesk در سال گذشته روی یک سری بهبودها و به روز رس، های راه حل CRM خود سرمایه گذاری کرده است که قابلیت استفاده را افزایش داده است. به‌روزرس،‌های جدید شامل همه چیز، از خدمات یکپارچه‌سازی از پیش ساخته، تا ویژگی‌های مسیریابی و اطلاعاتی، و افزایش قابلیت‌های پیام‌رس، است.

ارائه دهندگان اصلی CRM

در نهایت، Nucleus ارائه‌دهندگان اصلی CRM را به ،وان شرکت‌هایی معرفی می‌کند که قادر به ارائه سطح خوبی از قابلیت استفاده و عملکرد برای نیازهای اساسی ،ب‌وکار هستند. این شرکت‌ها ممکن است به اندازه پیشروهای ماتریس مبتکر نباشند، اما فناوری CRM آنها همچنان در موارد مختلف کاربرد دارد. دو ارائه‌دهنده اصلی امسال Pegasystems و Maximizer Software بودند:

  • نرم افزار Maximizer: Nucleus رویکرد عمودی Maximizer Software به CRM را ستود، که تضمین می‌کند رهبران ،ب‌وکار می‌توانند از ابزارهای دقیق مورد نیاز خود، مخصوص صنایع خود استفاده کنند. مشتریان از عملکرد گسترده و پیچیده پلتفرم و موانع کم برای پذیرش کاربران جدید قدرد، می کنند.
  • Pegasystems: پلتفرم CRM با کد پایین ارائه شده توسط Pegasystems توسط Nucleus Research به ،وان ابزاری با کاربری آسان و بصری برای اتوماسیون گردش کار، نظارت بر ،ب و کار و تجزیه و تحلیل هوش مصنوعی شناخته شد. پگا در سال گذشته توسعه‌های مختلفی را برای قابلیت‌های هوش مصنوعی خود اعلام کرده است که می‌تواند به شرکت در حرکت رو به بالا در ماتریس ارزش کمک کند.

بازار فعلی فناوری CRM

کارشناسان در ماتریس ارزش CRM با عملکرد استثنایی تعریف می شوند، اما سطح بالقوه کمتری از قابلیت استفاده دارند. کارشناسان امسال شامل Salesforce، X2Engine، SAP و NexJ بودند:

  • NexJ: راه‌حل‌های سفارشی CRM NexJ در درجه اول چشم‌انداز مالی را هدف قرار می‌دهند. Nucleus از قابلیت سفارشی‌سازی پلتفرم NexJ و همچنین مجموعه پیشرفته Nudge AI که شامل دسترسی به سه دستیار دیجیتالی برای تصمیم‌گیری بهتر در ،ب و کار است، تحسین کرد.
  • نیروی فروش: پلتفرم Salesforce Customer 360 به Salesforce کمک کرد تا به ،وان یک متخصص در ماتریس ارزش امسال برجسته شود. پلتفرم ابری یکپارچه به دلیل طیف استثنایی ابزار، هوش مصنوعی تعبیه شده و توانایی دسترسی به راه حل های شریک از طریق AppExchange مورد ستایش قرار گرفت.
  • شیره: مجموعه SAP C/4HANA به‌،وان یک راه‌حل تخصصی توسط Nucleus انتخاب شد، به لطف طیف گسترده‌ای از خدمات آن، که به شرکت‌ها راه‌حلی یکپارچه برای افزایش کارایی کارکنان و سازم، ارائه می‌دهد و در عین حال تجارب مشتری را تقویت می‌کند.
  • X2Engine: Nucleus X2Engine را به دلیل مجموعه قابل تنظیم ابزارهای CX، که شامل یک CRM قابل تنظیم، قابلیت نمونه سازی سریع و ابزارهای اتوماسیون بازاریابی است، تحسین کرد. نکته قابل توجه، Nucleus اشاره کرد که راه‌حل‌های X2Engine، زم، که با هم استفاده می‌شوند، یک راه‌حل تجاری واقعاً تحول‌آفرین را ارائه می‌دهند که قادر به اتوماسیون انتها به انتها است.

تسهیل کننده های CRM

در سال‌های اخیر، قدرت این پلت‌فرم‌ها به‌طور قابل‌توجهی تکامل یافته است و بسیاری از رهبران بازار ویژگی‌های نوآورانه‌تری را از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی تا ابزارهایی برای تجزیه و تحلیل احساسات معرفی کرده‌اند. بنابراین، کدام فروشنده ها راه را برای آینده ای جدید در نوآوری CRM هموار می کنند؟

طبق تحقیقات هسته‌ای، بازار فناوری CRM با معرفی ابزارهای جدید بی‌شماری از فروشندگان مبتکر، که همگی عملکرد و قابلیت استفاده بهتر را برای ،ب‌وکارها به ارمغان می‌آورند، به سرعت در حال تکامل است. این گزارش یک نمای فوری مفید از بازار CRM ارائه می دهد و مشتریان را در مورد ارزش ها و مزایای خاصی که هر فروشنده می تواند ارائه دهد، آگاه می کند.


منبع: https://www.cxtoday.com/crm/the-nucleus-research-2023-crm-technology-value-matrix/بر اساس یک سال ارزیابی و نظارت، Nucleus Research یک “ماتریس ارزش فناوری CRM” اختصاصی برای پاسخ به این سوال ایجاد کرد. این ماتریس، فروشندگان شناخته شده در فضای CRM را به چهار بخش مجزا ترسیم می کند: رهبر، تسهیل کننده، ارائه دهنده اصلی و متخصص.

در اینجا شرکت هایی هستند که Nucleus در سال 2023 تماشا می کند.

رهبران فناوری CRM

برای سال‌ها، فناوری CRM بخش مهمی از پشته CX را برای شرکت‌های بی‌شماری تشکیل داده است. راه حل های CRM با ارائه ابزارهایی که برای ردیابی، نظارت و بهبود تعاملات با مشتریان به ،ب و کار نیاز دارند، به پرورش وفاداری به برند و حفظ درآمد کمک می کند.