راهنمای خرید صندوق فروشگاهی

بخش زنجیره تامین می تواند ملاقات های انجام شده یا پیش رو با تامین کنندگان و شرکای سازمان را به سادگی دنبال نموده و اموری از قبیل ثبت درخواست ها، افزودن یادداشت و پیگیری زمانبندی ها را به راحتی انجام دهد و در امر سایت highcrm مدیریت سرآمد باشد. سعی کنین در تمامی بخش ها و قسمت های شرکت خودتون از این نرم افزارها استفاده کنین. اگر با تماس تلفنی با مشتری در ارتباط هستید، هرگز تماس را قطع نکنید و تمامی سوالاتشان را به دقت پاسخ دهید. CRM نه تنها فناوری و استراتژی را نشان می­ دهد، بلکه نشانگر رویکردی یکپارچه است که شامل دانش کارکنان، فرهنگ سازمانی برای به کارگیری فلسفه مدیریت ارتباط مشتری است. اين فلسفه تمام نقاط تماس سازمان با مشتری را متاثر می سازد و تمام بخش هايی از سازمان را که به صورت مستقيم يا غير مستقيم با مشتريان در ارتباط هستند، شامل می شود. یک سیستم CRM ایدهآل، مجموعهای متمرکز از تمام منابع داده یک سازمان است و یک دیدگاه اتمیستی (جزئی) زمان واقعی از اطلاعات مشتری را فراهم میکند. داشبورد ممکن است اطلاعات مشتری، فروش گذشته، اقدامات قبلی بازاریابی و موارد دیگر را، به طور خلاصه تمام روابط بین مشتری و شرکت ارائه دهد.

این پلتفرمها میتوانند با تمام این ابزارها یکپارچه شوند و دپارتمانها را توانمند نمایند. اگر نیاز است او را به جایی معرفی کنید که بتوانند مشکل وی را حل نمایند. پس از اسکن از طریق این داده ­ها، شرکت ممکن است فکر کند که برای این زیر مجموعه از مصرف کنندگان به شکل متفاوتی بازاریابی کند، تا بتواند بهترین راه را برای سودآوری محصولات این شرکت به طور خاص برای این گروه اعلام کند. این نوع CRM، صندوق پیام تکتک اعضای گروه شما را بررسی میکند و یا به شما اجازه میدهد پیامهای خود را به این نرمافزار فوروارد کنید. سومین هدف اصلی سیستم ­های CRM، درهم آمیختن ذینفعان خارجی مانند تأمین کنندگان، فروشندگان و توزیع کنندگان و به اشتراک گذاشتن اطلاعات مشتری در بین گروه ­ها / ادارات و سازمان­ ها می­باشد. هدف اصلی مدیران از صندوق فروشگاهی در فروشگاههای بزرگ و خردهفروشیها افزایش سرعت عمل فروشندگان و جلوگیری از بروز خطا هنگام ورود اطلاعات است. تصور ترافیک و شلوغی های روزانه ، منتظر ماندن در صف های طولانی و باجه های شلوغ و مراجعه به کارمندان خسته سبب ایجاد نارضایتی و ناخوشایندی برای ارباب رجوع و مشتریان خواهد شد . یا به بیان بهتر تجزیه و تحلیل ماشینی داده ها برای پیدا کردن الگوهای مفید و تازه و قابل استناد در پایگاه داده های بزرگ ، داده کاوی نامیده می شود.

داده کاوی به فهم مشتری های خود کمک میکند. این امر به شما کمک می کند درک بهتری از متن تهیه شده داده های خام خود داشته باشید. تا چه میزان مشتریان با کانال های ارتباطی شما درگیر هستند. ارتباط با مشتری به معنی اینکه همیشه و به همه روش بتوانیم هر مشتری با هر خریدی و با هر نوع جنسیت و پرسونا( اطلاعاتی از مشتری که به ما کمک میکند برای بازاریابی و یا فروش بیشتر، یکسری اطلاعات مانند: سن، جنسیت، تحصیلات، علایق، نوع فعالیت، رفتار، سلیقه و هر چیزی که به ما کمک کند تا مشتری را بهتر بشناسیم) ارتباطی مستقیم و با فایده انجام دهیم. با این تعریف میتوان گفت هدف اصلی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، افزایش رضایت مشتری و سازمان، همچنین افزایش منافع طرفین و ارتقای کارایی در ساختارهای بازاریابی، فروش و خدمات و پشتیبانی است.

هنگام ایجاد و مدیریت روابط مشتری از طریق بازاریابی، شرکت­ ها ممکن است از ابزارهای مختلف برای کمک به طراحی سازمانی، طرح­ های تشویقی، ساختار مشتری و موارد دیگر برای بهینه­سازی دسترسی به فعالیت­ های بازاریابی خود بهره­مند شوند. ابزارهای CRM مانند تحلیل دیدگاهها، خودکار کردن تیکتگذاری و پشتیبانی مشتری و اتوماسیون خدمات مشتری میتوانند با کمک به منابع انسانی برای برطرف کردن مشکلات، نرخ حفظ شما را به طرز چشمگیری بهبود ببخشند. نحوه تلفظ کلمات، به اندازه کافی بلند صحبت کردن، لحن صحبت کردن انرژی بخش، به شما کمک میکند که با مشتریانتان ارتباطات مثبت و موثر برقرار کنید. به ویژه زمانی که مشتری عصبانی است، سعی کنید آرام باشید و او را نیز به آرامش دعوت کنید. مناسبت های ویژه یک فرصت خوب برای ملاقات حضوری با مشتریان است، همچنین شما فرصت بهتری برای پرسیدن سوالات و شنیدن پیشنهادات مشتریان دارید. نسخه پایه نرم افزار بصورت نصبی 1 میلیون تومان برای 2 کاربر است و قیمت خوبی بنظر میرسد. این مستند سازی امکان پذیر نخواهد بود مگر اینکه شما اهداف مشتری خود را به خوبی درک کنید، و مرحله به مرحله با آنها ارتباط برقرار کنید.

برای شروع با CRM، شما بایست از راه حل های فراهم شده توسط CRM به خوبی اطلاع داشته باشید. این مهارتها در تماسهای تلفنی نیز ضروری است.اگر برای مشتریتان نامه و یا ایمیل مینویسید دقت کنید که دستور زبان و املای صحیح داشته باشند و عبارات و واژههایی را انتخاب کنید که نشان دهنده نگرش و انرژی مثبت شما باشد. یک پیشنهاد که از طریق نرم افزار شما ارائه شود برای موفقیت یک معامله بسیار ضروری و حساس است. در عین حال که با مشتری صمیمانه و دوستان برخورد میکنید، فراموش نکنید که شما برای اینکه داستان زندگیتان را تعریف کنید، آنجا نیستید. مشاغل در حال رشد ارتباطات و اطلاعات مشتری را به طرق مختلف مدیریت می کنند. سیستم­ های سازمان ­های غیرانتفاعی و مبتنی بر عضویت به ردیابی عناصر تشکیل دهنده، جمع آوری کمک­ های مالی، جمعیت حامیان مالی، سطح عضویت، دایرکتوری ­های عضویت و ارتباط با افراد کمک می­ کند. مثلا می توانیم بر روی صورت حساب به خاطر خرید قبلی، تحفیف جزئی بدهیم یا اینکه هدیه ای هرچند ناچیز به این افراد بدهیم. یکی از مهمترین مهارتهای مربوط به ارتباط با مشتری این است که قادر باشید بگویید “متاسفم” به خاطر کیفیت پایین محصولات یا تحویل دیر محصول.

در ارتباط با مشتری، با تعدادی از افراد روبه رو هستید که با مشکلاتی روبه رو هستند و دنبال یافتن راهحلی برای پاسخ به آن هستند. خرید این نرم افزار همچنین به معنای در نظر گرفتن هزینه های پشتیبانی فنی است بسیاری از افراد هزینه های پشتیبانی مداوم که همراه با نرم افزار CRM است فراموش می کنند. به عنوان مثال، بازخورد را می­توان از تماس ­های پشتیبانی فنی دریافت کرد که می­تواند به ایجاد جهت بازاریابی محصولات و خدمات به آن مشتری خاص در آینده کمک کند. برای مثال، اگر شما شرکتی دارید که در زمینه خدمات بازسازی منزل خدمات مختلفی از جمله؛ نقاشی، لوله کشی و سایر موارد ارائه می دهید مهم است که در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری موارد را تفکیک کنید و بتوانید با جزئیات آن را ثبت کنید. ۳- ارائه ارزش بالا به مشتریان: یکی دیگر از اهداف مدیریت ارتباط با مشتری، ارزشمند سازی مشتریانتان است. اهداف فوق در صورتی بهترین نتیجه را بدست خواهد داد که سازمان به طور صحیح مناسب ترین بسته ی نرم افزاری مدیریت ارتباط با مشتری را به کار گیرد. در کتاب انگلیسی Digital CRM نوشته شده: مدیریت ارتباط با مشتری یک “فرآیند” است. تمرکز کسب و کار در مشتری مداری (در طراحی و اجرای استراتژی مدیریت ارتباط مشتری محور آن ها) به یک CLV بهبود یافته تبدیل می­ شود.

مدیریت ارتباط با مشتری امکانات زیادی را ارائه می ­دهد. تیم فروش کسب و کار حجم بسیار زیادی از داده را تولید می کند. تدوین چشم انداز جدید برای کسب و کار. برای مشاغل کوچک، یک سیستم CRM ممکن است از یک سیستم مدیریت تماس تشکیل شده باشد که نامه­ های الکترونیکی، اسناد، مشاغل، نمابر و برنامه­ریزی برای حساب ­های شخصی را با هم ادغام می ­کند. بنابراین، این نشانه این است که شرکت­ ها معتقدند که مشتریان هنوز منابعی هستند که می­توانند برای فرصت­ های فروش بالا یا فروش متقابل استفاده شوند، به جای اینکه انسان ­ها به دنبال تعاملات جالب و شخصی باشند. انتظار طولانی برای صحبت با یک شخص می تواند احساسات منفی را نسبت به شرکت شما افزایش دهد و بر کار شما را تاثیر بگذارد.

CRM از تجزیه و تحلیل داده­ ها و سابقه مشتری های یک شرکت برای بهبود روابط تجاری با مشتریان استفاده می ­کند و به طور خاص بر حفظ مشتری و در نهایت رشد فروش متمرکز است. این دانش برای ایجاد یک ارتباط قوی با مشتری می تواند بسیار مفید باشد. هدف اصلی سیستم­ های مدیریت ارتباط با مشتری تلفیق و خودکار سازی فروش، بازاریابی و پشتیبانی مشتری است. وقتی این استراتژی را اعمال می­ کنید به جای محصولات یا خدمات و تمرکز بر فروش، مردم را کانون اصلی فعالیت­ های خود قرار می ­دهید. همانطور که گفتم اکثرا وقتی کالا یا خدمت خود را فروختیم کار را تمامشده میدانیم! همانگونه که مشاهده کردید؛ نرم افزار crm سبب شده تا فرآیند تصمیمگیری، انتخاب و خرید کالا یا خدمات تسریع یابد و مشتریان راحت تر بتوانند محصول و خدمات موردنیازشان را پیدا کنند و مورد استفاده قرار دهند. اگر کالا و خدمت دريافت شده از سوي مشتري، همسطح انتظارات ارزيابي شود، در او احساس رضايت ايجاد مي? ارتقاء فروش و فرصت های متقابل فروش: شما بایستی فرصت ها را دریابید بخصوص در جاهایی که شما امکان اضافه کردن محصول یا خدمت را به مشتری فراهم می بینید. در این حالت شما از شرکت تولید کننده نرم افزار یک لایسنس استفاده از نرم افزار را خریداری نموده و برای دریافت خدمات پشتیبانی روی نرم افزار و یا دریافت ورژن ها و نسخه های به روز و جدید ، هزینه پشتیبانی را به صورت سالیانه به شرکت تولید کننده نرم افزار پرداخت می نمائید.

نعریف زیاد و پیچیده ای برای تعریف مدیریت ارتباط با مشتری ارائه شده. افرادی که در بخش ارتباط با مشتری فعالیت میکنند باید قادر باشند حتی با مشتریان پر زحمت، با صبر و آرامش برخورد کنند. با صبر و آرامش از گفتن کلمات نامناسب اجتناب خواهید کرد. در نتیجه، خواهید دید که روابط شما از ارزش بیشتری برخوردار می­ شوند. چگونه با کارمندی که رو در رویتان قرار دارد صحبت میکردید؟ برای مثال، HubSpot CRM جایی برای شماره تلفن، آدرس ایمیل، تاریخ ورود به سیستم، شهر و غیره دارد. همچنین می توانید از CRM خود برای جمع آوری و ردیابی داده های فروش و بازاریابی خود، چه در مقیاس بزرگ و چه در سطح فردی، استفاده کنید. اگر نمیتوانید راه حل مناسبی برای مشتری بیابید، کمک های جانبی را به او پیشنهاد کنید. تشخیص و تعیین این نکته مهم است که چگونه این مدل برای مزیت های کاری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

یکی از جنبه های مهم ارتباط با مشتری این است که آنها احساس کنند که صحبتهایشان از جانب شما مورد توجه قرار گرفته و شنیده شده است. سیستم مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) بر توانمندسازی سازمان به منظور ارایه خدمات بهتر به مشتریان از طریق ایجاد فرایندهای خودکار، یکپارچه و قابل اطمینان تمرکز دارد. کارفرمایان با تأکید بر داشتن این مهارتها در رزومه و مصاحبه افراد، میتوانند قدرت خود را در بازار کار افزایش دهند. آیا مهارتهای مربوط به این شغل را دارید تا کارفرمایان شما را استخدام کنند؟ ارتباطات شفاف، یکی از ضروریات ارائه خدمات به مشتری است.باید بدانید که مشتری چه چیزی میخواهد تا قادر شوید تشخیص دهید که چه خدماتی باید به او ارائه کنید. با استفاده از CRM می توان نیازها و خواسته های مشتری را، حتی پیش از آنکه بیان شوند، شناسایی نمود و با استفاده از این مزیت، سازمانها قادر به افزایش میزان وفاداری مشتری، خلق درآمد و کاهش هزینه های خدماتی و عملیاتی می شوند. نرم افزار CRM بخاطر داشتن ویژگی های منحصر به فردش، نوعی کمکی برای کارشناسان فروش به شمار می آید و باعث می شود در مدت زمان کوتاهی رضایت مشتری را جذب کنید و در نتیجه موجب فروش بالا و سود دهی می گردد.

به عنوان مثال، برای تمرکز داده­ های موجود در مورد تأمین کنندگان، حامیان مالی، اعضا، بیماران یا دانشجویان نیز به کار میرود. یک CRM به شما کمک می­ کند تا در طول مسیر بر روابط سازمان خود با افراد از جمله مشتریان، کاربران خدمات، همکاران یا تأمین کنندگان شامل یافتن مشتریان جدید، جذب آنها و پشتیبانی و خدمات اضافی در طول رابطه تمرکز کنید. تمرکز اتوماسیون بازاریابی بر کاهش روند کلی بازاریابی برای کارآمدتر کردن آن است. اگر بتوانید آن را از طریق CRM اطلاع رسانی کنید و از همان طریق پیگیری کنید تا چه اندازه می تواند مفید و تاثیرگذار باشد. ارقام مشخص و بینش دادهای را برای اطلاع رسانی و راهنمایی استراتژیهای تجاری آینده خود تولید کنید. ریزش مشتری یک مانع بزرگ برای رشد کسب و کار است. مسئله دیگری که وجود دارد این است که اگر شما کسب و کاری را بدون CRM راه اندازی کنید هزینه های شما به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت. برای اطمینان از اینکه تیم فروش شما زمان از دست ندهد و تلاش های آن مثمر ثمر واقع شود عوامل بسیار زیادی می بایست مد نظر قرار گیرند. بر اساس سطح پیچیدگی اعمال شده بر روی یک نرم افزار مدیریت پروژه (PM)، میتوان از آن به عنوان دستیار مدیر پروژه نام برد.

برای روابط با مشتری شما باید همیشه لبخند بر روی چهره داشته باشید و بی حوصلگی به خرج ندهید. ناگفته نماند اگر قصد دارید اکسل را بهتر و بیشتر یاد بگیرید میتوانید به سراغ فیلمهای آموزش اکسل فرادرس بروید و اگر نسخه متنی را ترجیح میدهید نیز مقاله «آموزش اکسل» برای شما نوشته شده است. اگر بخواهیم به طور مختصر در مورد ایمیل توضیح دهیم باید بگوییم که ابتدا ایمیل می تواند حاوی یک لینک، یک معرفی ویدئویی از شرکت، محصول یا خدمات باشد. با توجه به نیاز به ذخیرهسازی، تحلیل و گزارش حجم انبوهی از دادهها در میان بخشهای مختلف و همچنین شرکای سازمان در زمان کوتاه؛ هیچ شکی وجود ندارد که IT لازمۀ ایجاد CRM در بسیاری از شرکتها است. مشتریان مجبور نخواهند بود داستانهای خود را بارها و بارها برایتان تکرار کنند و شما میتوانید با بهترین روش به مشکلات رسیدگی کنید. مدیریت ارتباط با مشتری یکی از روش های مختلفی است که به شرکت اجازه می­دهد تعاملات خود را با مشتریان گذشته، فعلی و بالقوه خود را مدیریت و تجزیه و تحلیل کنید. CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری فرآیندی مدیریتی است که تعاملات بین برند و مشتریان بالفعل/بالقوه را مدیریت می کند.