تلویزیون شهری قیمت + خرید الکترونگار | asilight

برای کنترلر های آنلاین علاوه برد کنترلری(رسیور) که پشت ماژول ها نصب می شود نباز به سندر و ویدئو پروسسور(دارای ورودی های متنوع می باشد و برای تغییر سایز تصویر ورودی به سایز تلویزیون های شهری مورد استفاده قرار می گیرد). خرید تلویزیون شهری رنگی یک اصلاح قدیمی در این حوزه است و علت آن نیز استفاده از تلویزیون شهری ها ی تک رنگ در گذشته است و با پیشرفت تکنولوژی دیگر کسی از این مدل های تک رنگ استفاده نمی کنند و عملا صرفه اقتصادی هم ندارند و خرید تلویزیون شهری رنگی بصرفه تر می باشد. تلویزیون ایندور در فضاهای داخلی مانند تالارهای پذیرایی، فروشگاها، بک استیج، سالن‌های ورزشی، سالن های کنفرانس، اتاق های مانیتورینگ و آمفی‌تئاترها استفاده می‌شود.

تابلو led ثابت-نئون پلکسی

تلویزیون شهری قیمت + خرید الکترونگار | asilight

این قابلیت کمک می کند کیفیت تصاویر آن در مقابل نور و اشعه آفتاب پایین نیایید و چه بسا بالاتری نیز برود. در ابتدا باید بدانید در چه قسمتی از شهر می‌خواهید این تلویزیون را نصب کنید. بعد از اینکه در رابطه با این موضوعات مطمئن شدید، بهتر است سراغ بهترین و مطمئن‌ترین شرکت بروید. برای کسب اطلاعات بیشتر در حوزه تلویزیون شهری از مقالات ما بازدید کنید…

سازه تلویزیون شهری

اگر در تهران زندگی می کنید و قصد دارید کسب و کار خود را تبلیغ کنید و شرکت طراحان نمایش نور ونمای ایرانیان یکی از معتبرترین شرکت ها برای خرید تلویزیون شهری اقساطی است. P5 – SMD -Outdoor تابلو فول کالر اس ام دی p5 h اوتدور تابلو فول کالر اس ام دی p5 اوتدور درحال حاضر یکی از با کیفیت ترین تابلوهای بازار می باشد. مشخصات کلی تابلو فول کالر اس ام دی p5 اوتدور شدت نور بالا رزولیشن فوق العاده با تراکم پیکسل در متر مربع تصویر بسیار شفاف و درخشن … در طراحی و ساخت تلویزیون شهری کیفیت کار به هزینه ای که میخواهید برای آن اختصاص دهید رابطه ی مستقیم دارد و طبیعتا هرچقدر هزینه ی بیشتری شود از کیفیت و استحکام بیشتری برخوردار خواهد بود و تلویزیون شهری برعکس. به گونه ای که در استفاده از کیفیت کامپوزیت ها یا طراحی نمای کامپوزیت و یا استفاده از کرکره برقی به جایی درب ورودی وهمینطور مقاوم سازی سازه نوع تهویه استفاده شده و اجرای بی نقص و زیبای پروژه میتوان تاثیر هزینه تخصیص داده شده را دید. در ویدیو بالا انواع کابینت و روش مونتاژ ماژول ایندور، اوت دور، ضد آب، با کیفیت‌های پیکسلی مختلف قابل مشاهده است.

نصب و راه‌اندازی تلویزیون‌های شهری توسط تیم فنی مهندسی شرکت طراحان نور و نمای ایرانیان به صورت دقیق و بر روی سازه‌های مهندسی مستحکم اجرا می‌شود. با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید . 1000متر زمین 295 متر بنا آب شهری چاه آب برق 3 فاز گاز استخر سونا جکوزی استخر بیرون برکه ماهی آلاچیق آبشار محوطه…

  • تلویزیون های شهری به دلیل اینکه در فضای شهری و در دید بسیاری از افراد قرار میگیرد باید زیبا باشد و علاوه بر جذب مخاطب به زیباسازی شهر هم کمک کند.
  • در عین حال پایه و بدنه تلویزیون باید از استحکام و قدرت کافی برخوردار باشد و در برابر عوامل محیطی مقاومت داشته باشد.
  • ابزارهای تبلیغاتی مانند تابلوهای بنر، تابلوهای فلکسی، تابلوهای LED ثابت و تابلو نئون همگی یکبار مصرف هستند و قابلیت ساخت و طراحی مجدد را ندارند.
  • مدل فول کالرDIP(پایه های LED از سطح PCB عبور کرده و در سمت دیگر آن متصل می شوند) که در آن هر پیکسل دارای یک Led از ترکیب قرمز، سبز و آبی است(منسوخ شده است).
  • برای مشاهده عکس تلویزیون شهری های مختلف به بخش گالری سایت مراجعه نمایید.
نوع محتوا اهمیت خیلی زیادی داشته و می‌تواند تاثیر بالایی در خرید تلویزیون شهری بگذارد. برخی از ویدئو و تصاویر جزئیات زیادی نداشته و شما به کیفیت خیلی بالایی برای نمایش آن نیاز نخواهید داشت ولی گاهی ریزه کاری در ویدئو زیاد بوده و لازم است توجه مخاطب را به کوچک‌ترین موضوعات آن جلب کنید. در چنین شرایطی باید حتما کیفیت بالایی داشته باشید تا بتوانید تمامی چیزی که می‌خواهید را به کاربران نشان دهید. نکته دیگری که باید در خرید تلویزیون شهری به آن توجه نشان دهید، ابعاد نمایشگر است. این موضوع کاملا سلیقه‌ای بوده و به استراتژی تبلیغاتی شما بستگی دارد. باید این را بدانید که هر چه سایز نمایشگر بیشتر شود، کیفیت تصویر بالاتر خواهد رفت.