انجمن اتاق فرار آل اسکیپ اتاق فرار | allescape

انجمن اتاق فرار آل اسکیپ اتاق فرار | allescape

اول اینه که توی سایت ثبت نام کنی، بالای صفحه کنار لوگو روی آیکون کاربر کلیک کن و پایین صفحه ای که برات باز میشه روی دکمه نام نویسی بزن و با پر کردن دقیق مشخصات خودت عضو جدیدی از سایت All Escape بشو. هم‌گروهی‌های‌تان است و همچنین موجب می‌شود در کنار سایر اعضای خانواده، شرکت، مدرسه یا هر اجتماع. بازیکن‌های متفاوتی هستند، در مدت زمان‌های مختلفی بازی شده و درصد سختی‌شان هم با یک‌دیگر تفاوت دارد. هریک از شخصیت ها دارای توانایی و قابلیت های مشخص به خود میباشند. تا حالا فکر کرده اید که چرا به سریال های تلوزیونی، رمان های بلند و بعضی بازی های ویدئویی داستانی معتاد می شوید؟ سریال، رمان و داستان ها، در یک ویژگی مشترک هستند و آن ویژگی چیزی جز یک داستان جذاب نیست.

  • دلیل داشتن ماجراهایی هیجان‌انگیز و جذاب، محبوب‌تر از سناریوهای دیگر بوده، بیش‌تر مورد اقبال بازیکنان سراسر دنیا.
  • اما اگر تم بازی بیشتر جنبه معمایی داشته باشد، به نور بیشتر و چینش مرموز اتاق نیاز پیدا می شود.
  • اما قانون اتاق فرار را فراموش نکنید، اتاق فرار هم مانند بسیاری از مجموعه‌ها دارای قوانینی است که هر بازیکنی ملزم به رعایت است.

بازی در مجموعه وست روم اسکیپ طراحی شده و دو ژانر ترسناک و دلهره‌آور دارد. اتاق فرار سوئینی تاد از اتاق فرارهای جالب این مجموعه است. بازی اتاق فراری که در تهران و مراکز استان‌ها شاهد هستید، در واقع الهامی از بازی‌های رایانه‌ای است. بازیکنان همه در قالب یک شخصیت، ایفای نقش می‌کنند و با سایر بازیکنان در تعامل هستند.

رزرو بازی

خیلی از بازیکنان زمانی که وارد یک فضا میشوند به دنبال سوراخ سنبه هایی که ممکن است اکتور از طریق آنها وارد شود میگردند و اینکه بتوانند به راحتی آنها را پیدا کنند، کار بازیگران بازی را سخت تر میکند. همچنین این درهای واضح در خارج شدن بازیکنان از اتمسفر اتاق فرار نیز نقش بزرگی دارند. هنگامی که بازیکنان قصد رزرو یا درخواست شرکت در بازی دارند، از آن‌ها درخواست پر کردن فرمی را داشته باشید.

ترس در اتاق فرار

یکی از ژانر‌های محبوب و پرطرفدار در دنیا، اتاق فرار وحشت یا همان ترسناک است. بنابراین حتما قبل از تهیه بلیط، رده سنی آن را بررسی کنید و افراد ترسو را کنار بگذارید. یکی دیگر از ژانرهای اسکیپ روم، برگرفته از داستان‌های معمایی است. میزان وحشت این اتاق فرارها کمتر بوده و باید بیشتر روی حل کردن معماها و برملا کردن رازها تمرکز کنید.

مشارکت و تبادل نظر

متقابلاً اکتور هم طبق قوانین اتاق فرار موظف است که از انجام هرگونه تماس یا برخورد فیزیکی و کلامی با بازیکنان اجتناب کند. باید در هر لحظه از بازی آگاه باشیم که هیچ اکتوری با ما خصومت و دشمنی شخصی ندارد و به درخواست خود ما در بازی حاضر شده است تا به افزایش هیجان آن کمک کند. بازی ها همگی به قوانینی پایبند هستند که می تواند نظم را بر آن ها حاکم کند.