این ایمیلها میتوانند بسیار مؤثر باشند، زیرا زمانبندی شدهاند تا با رفتار و علایق خاص بازدیدکننده مطابقت داشته باشند. اگر بازدیدکنندهای محصول خاصی را در وبسایت شما مشاهده کرد، ایمیلی حاوی توصیههای شخصیشده محصول یا پیشنهادات ویژه برای آن محصول برای او ارسال کنید. بر اساس داده های رفتار وب سایت خود، می تو،د این موارد را نیز امتحان کنید:
- لیست های ایمیل ت،یم بندی شده بر اساس بازدید از صفحه، محصولات مشاهده شده و اقدامات انجام شده.
- ایمیل های راه اندازی شده مانند ایمیل های سبد ،ید رها شده یا ایمیل های بعدی پس از انجام یک اقدام خاص.
- خطوط موضوعی شخصیسازی شده که مشتری را ترغیب میکند تا نسبت به محصولاتی که مرور میکند عمل کند.
3. لحظات خاص مانند تولدها یا سالگردها را جشن بگیرید – مشتریان شگفتی را دوست دارند
جمع آوری اطلاعات به شما این امکان را می دهد که مشتری خود را درک کنید. الگوریتم های مبتنی بر هوش مصنوعی داده ها را در زمان واقعی تجزیه و تحلیل می کنند – مانند تاریخچه مرور، جمعیت شناسی و ال،ای رفتاری – برای ایجاد نمای 360 درجه از نمایه بازدیدکننده. میتو،د از این اطلاعات برای تنظیم پویا محتوای وبسایت، توصیههای محصول، و فراخوانهای ویژه بر اساس علایق و ترجیحات بازدیدکننده استفاده کنید.
2. از این داده ها برای بهبود ایمیل های خود استفاده کنید
بیایید چهار روش استفاده از هوش مصنوعی و داده ها را برای شخصی سازی بهتر وب سایت و تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری بیان کنیم.
1. دادههای بازدیدکنندگان وبسایت را جمعآوری کنید تا تماسهای خود را برای اقدام من، کنید
برای نشان دادن قدرد، از وفاداری مشتریان، در روزهای خاص، تبلیغات یا تخفیف های شخصی به مشتریان ارائه دهید. مشتریان را پس از ،ید دنبال کنید تا مطمئن شوید که راضی هستند و توصیه های شخصی برای محصولات یا خدمات مرتبط ارائه می دهند.
4. با تیم خدمات خود کار کنید تا دید کاملی از سفر مشتری به دست آورید
با جمعآوری دادههای رفتار وبسایت، میتو،د کمپینهای ایمیلی هدفمند و مرتبطتری ایجاد کنید – باعث میشود مخاطبان خود بیشتر درگیر شوند و تبدیل شوند.
درصد بازدیدکنندگ، که این اقدامات را انجام می دهند، نرخ تبدیل است. نرخ تبدیل وب سایت شما راهی آسان برای مشاهده بازگشت سرمایه برای تلاش های بازاریابی شما است. با گنجاندن تبدیل وب سایت به ،وان بخشی از استراتژی بازاریابی خود، می تو،د تعداد سرنخ ها یا مشتری، را که از ترافیک وب سایت فعلی خود به دست می آورید، افزایش دهید، که درآمد و رشد شما را افزایش می دهد.
فرض کنید شخصی در حال گشت و گذار در است،های سایت Turtle Bay است و در حال گشت و گذار در ، سواری و سرسره زدن است. این رفتار آنها را تحت شخصیت “خانواده” توچال قرار می دهد. اگر شخص وبسایت را بدون رزرو اقامت ، کند، ایمیل «، سایت» راهاندازی میشود. روز بعد، آنها ایمیلی حاوی اطلاعات مربوط به فعالیت های خانوادگی در استراحتگاه، از جمله جزئیات مربوط به خانواده دوستانه ترین اتاق (یک خانه ییلاقی) دریافت می کنند.
خبر خوبی برای بازاریابان وجود دارد که به دنبال ایجاد یک تجربه شخصی در وب سایت خود هستند: استفاده از هوش مصنوعی (AI) و داده ها می تواند آن را آسان و حتی خودکار کند. اتوماسیون یک مسیر کارآمدتر برای تبدیل وب سایت است و می تواند محتوای بازدیدکنندگان را بر اساس علایق آنها نشان دهد و هر بار که به وب سایت باز می گردند، تجربه را سفارشی و مرتبط می کند.
انتظارات مشتریان با،ت و ریسک ها نیز با،ت. خبر خوب این است که داده ها و شخصی سازی مبتنی بر هوش مصنوعی می تواند به شما در تبدیل این بازدیدکنندگان کمک کند.
مشتریان از وب سایت شما چه انتظاری دارند؟
به دنبال دستاوردهای عمده در ROI و همچنین تبدیل وب سایت و ایمیل هستید؟ ببینید نتیجه کل تاثیر اقتصادی Forrester در مطالعه ابر بازاریابی Salesforce بهترین عملکرد را دارد.
تبدیل وب سایت چیست؟
آنها همچنین یک تبلیغ در شبکه های اجتماعی با پیشنهاد ویژه برای ، سواری دریافت می کنند. اگر روی تماس برای اقدام کلیک کنند و به وبسایت بازگردند، با این پیام مواجه میشوند: «به بازگشت خوش آمدید! خانه ییلاقی اقیانوسی خود را رزرو کنید. اکنون ثبت کن!” قبل از بررسی، آنها می توانند پیشنهاد تبلیغاتی را برای افزودنی ، سواری وارد کنند – یک فروش آسان.
بازاریابی و خدمات باید در مرحله قفل کار کنند تا به رشد نرخ تبدیل وب سایت کمک کنند. با ادغام داده های مشتری از منابع مختلف در یک نمایه واحد شروع کنید تا به نمایندگان خدمات مشتری دید جامعی از هر مشتری ارائه دهید. فراهم ، دسترسی همزمان به این دادهها در طول تعامل، به آنها اجازه میدهد:
- به سرعت نیازهای مشتری را شناسایی و برطرف کنید.
- برای پیشبینی نیازهای مشتری و توصیه راهحلهای شخصیشده، از تحلیلهای پیشبینیکننده استفاده کنید.
- پشتیب، شخصی ارائه دهید، با دید واضحی از آنچه مشتری شما تا آن زمان در کانال های شما انجام داده است.
چگونه برندها با شخصیسازی وبسایت تبدیلها را افزایش میدهند؟
شخصی سازی وب سایت خود بر اساس رفتار مشتری می تواند به شما کمک کند از هزینه های بازاریابی خود درآمد بیشتری ،ب کنید. ببینید چگونه شخصی سازی مشتری 1:1 کلید تبدیل است.