اجازه ندهید ترس شما را از گرفتن گواهینامه باز دارد

بدترین سناریو – شما در آزمون شرکت می کنید و ش،ت می خورید. بسیار خب، این یک افتضاح است. اما بیایید این تفکر را تغییر دهیم. ش،ت می تواند دلیلی برای جشن باشد! این واقعیت را جشن بگیرید که ریسک پذیر هستید. ،مت هایی را که درست به دست آورده اید جشن بگیرید. جشن بگیرید که از آن دسته افرادی هستید که کارهای دشوار را پذیرفته اید و این تلاش شما را یک قدم به هدف نهایی نزدیکتر کرده است.

بعداً توانستم به اشتراک بگذارم که مدیر ما پیشنهاد داده بود که نه تنها برای خود امتحان، بلکه برای همه امتحانات مجدد نیز هزینه کند. هم تیمی من فوراً روشن شد و گفت که فوراً شروع به مطالعه برای امتحان می کند. لحظه ای که می دانست ریسک ، بی خطر است، از شرم یا شرم ناشی از یک ش،ت احتمالی رها شد. سپس تصمیم گرفت زمان بیشتری را صرف مطالعه کند، که ذاتاً به یادگیری بهتر و رشد بیشتر منجر شد.

برای اعتبار مدیریت پیشرفته Salesforce خود آماده شوید

جدا از دانستن ارزش ذاتی یک گواهینامه نیروی فروش، من همچنین می‌خواستم خودم را به چالش بکشم تا به خودم و دیگران ثابت کنم که متعهد و متعهد هستم نیروی فروش حرفه ای. می‌دانستم که این فرصتی را به من می‌دهد تا درباره پلتفرم Salesforce بیشتر بیاموزم، به‌ویژه ویژگی‌هایی که اغلب در کارهای روزانه‌ام استفاده نمی‌کنم.

تجربه عملی خود را با Salesforce ثابت کنید و از مزیت رقابتی برخوردار شوید که منجر به فرصت‌های جدید می‌شود.


دلیل 1 – ش،ت می توان یک گزینه باشد

اگر واقعاً می‌خواهید نوآوری را پیش ببرید، تلاش خود را به طور عمومی جشن بگیرید و به هم تیمی‌های خود و همکارهای Trailblazer در انجمن Trailblazer در مورد آن باخبر شوید! هنگامی که ما مبارزات خود را به اشتراک می گذاریم، به ایجاد محیطی کمک می کنیم که دیگران نیز در آن ش،ت بخورند. آیا یکی از همکاران شما امتحان داده و موفق نشده است؟ آنها را تشویق کنید و برای همه چیزهایی که یاد گرفته اند در وهله اول به مرحله آمادگی برای شرکت در امتحان برسند!

از هر کجا با Trailblazers ارتباط برقرار کنید

من تمام وقت بودم مدیر نیروی فروش برای تقریبا 10 سال، قبل از اینکه اولین گواهینامه خود را در Dreamforce ،ب کنم، برای دو شرکت مختلف کار کردم. تجربه دنیای واقعی من آنجا بود، اما دقیقاً احساس نکردم رسمی چون من نبودم مدیر خبره هنوز.

Trailhead Module – Salesforce Admin: Quick Look

به ،وان یک 6x Salesforce #CertifiedPro، لیسا هست یک پیشگام با بیش از 14 سال تجربه کار با پلتفرم Salesforce و یکی از بنیانگذاران این پلتفرم است گروه کاربری ،ن ایندیاناپولیس در فناوری.

اگر می‌خواهید جهشی داشته باشید و سفر صدور گواهینامه Salesforce خود را شروع کنید (یا بسازید!) اینجاست تمام آنچه نیاز است بد،د.

و بله، او امتحان Advanced Admin را در همان سال گذراند!

بدون محدودیت در بازپس گیری

،ی که یک بار امتحان داده و از یک سوال عبور کرده است، احتمالاً هرگز به مطالب نگاه نکرده است. اما ،ی که پنج بار امتحان داد؟ آنها آن محتوا را از درون و بیرون می دانند.

من یک هم تیمی داشتم که چند سال پیش در اولین امتحان Admin مردود شد. این قابل انتظار است – امتحان سختی است! اما او آنقدر از ش،ت خجالت زده بود که احساس راحتی نمی کرد از شرکت بخواهد برای دومین تلاش خود پول بپردازد. او در نهایت هزینه آن را از جیب پرداخت کرد. در تلاش دوم، او موفق شد، اما این تجربه او را در تلاش برای قدم بعدی تردید کرد آزمون مدیریت پیشرفته.

بنابراین در اینجا سه ​​درس برتر من در مورد مق، با ترس از ش،ت و دلایلی که چرا باید به این ترس متمایل شوید، آورده شده است. امیدوارم آنها به همان اندازه که به من کمک کرده اند به شما کمک کنند!

اعتبارنامه Salesforce مبتنی بر نقش را به دست آورید

مهارت های مورد نیاز را بیاموزید، مدارک معتبر رزومه را به دست آورید و برای فرصت های شغلی و مربیگری با جامعه Trailblazers ارتباط برقرار کنید.


من معتقدم که باید ش،ت را جشن گرفت. ش،ت در یک کار باعث نمی شود شخصاً ش،ت بخورید. وجود دارد تحقیق منسجم نشان دهد که کارکن، که تشویق به ریسک ، (و اجازه ش،ت) می شوند، محرک های نوآوری هستند. موفق ترین افرادی که می شناسید، بارها ش،ت خورده اند.

همچنین احتمال زیادی وجود دارد که حداقل چند سؤالی را که شما را شگفت زده کرده است به خاطر بسپارید، که به شما فرصتی می دهد تا راهنمای مطالعه و اسناد را مرور کنید تا قبل از تلاش بعدی بیشتر در مورد آن موضوعات خاص بد،د.

دلیل 3 – ترس شما از ش،ت یادگیری، نوآوری و بهره وری را متوقف می کند

برای خیلی از ما اتفاق افتاده ما فکر می کنیم برای یک آماده هستیم صدور گواهینامه نیروی فروش امتحان، اما ما انجام آن را در برنامه به تعویق می اندازیم زیرا می ترسیم ش،ت بخوریم. این نشانه شماست که دیگر آن را به تعویق نیندازید! در دنیای Salesforce، هیچ ش،تی وجود ندارد، فقط فرصت های بیشتری برای یادگیری وجود دارد.

پس از چند ماه آماده‌سازی، مهارت‌های جدید، ایده‌های جدید و حس جدیدی از انگیزه به دست آورد. این هم سطح بهره وری و هم توانایی او را برای نوآوری افزایش داد. حتی قبل از شرکت در امتحان.

به چالش کشیدن خودم، رشد دانشم و یادگیری آنچه واقعاً قادر هستم ادامه خواهم داد. من در 6 برابر گواهینامه توقف نمی کنم – من به راه خود ادامه خواهم داد. اگر ش،ت بخورم، علناً آن را جشن می‌گیرم، از آن یاد می‌گیرم و دوباره (و دوباره!) تلاش می‌کنم تا زم، که کلمه جادویی «گذر» را دریافت کنم.

دانستن اینکه رد شدن در هر امتحان خاصی باعث ش،ت من نمی شود، نکته کلیدی است. داشتن حمایت رهبری که پیشنهاد پرداخت برای بازپس گیری ها را داده است، به من اعتماد به نفس بیشتری می دهد تا اکنون تلاش کنم، نه اینکه «روزی» را به تعویق بیاندازم.

بسیاری از افراد در موقعیتی نیستند که خودشان برای بازپس گیری های متعدد هزینه کنند. بنابراین این فراخو، است برای همه شما مدیران که همراه می خو،د: این فرصتی است برای شما که از تیم خود حمایت کنید و فرهنگ نوآوری و یادگیری را در شرکت خود بپذیرید. می‌تو،د با دانستن اینکه یادگیری ارزشمند در تمام طول سفر اتفاق می‌افتد آسوده خاطر باشید – به ،ب و کار روزانه‌تان کمک می‌کند، حتی قبل از اینکه تیم شما به اه، خود برسد. گواهینامه ها!

وبلاگ The Trailblazer

کارهایی که مدیران Salesforce انجام می دهند و مهارت هایی که برای موفقیت نیاز دارند را بیاموزید.


ترس شخصی از ش،ت

حتی با وجود همه این دلایل عالی برای گرفتن گواهینامه، من هنوز مدام آن را به تعویق انداختم و بهانه‌های جدیدی برای برنامه‌ریزی ن، امتحانم ابداع کردم. (آشنا بنظر رسیدن؟)

بعدی در لیست شخصی من، آزمون طراحی تجربه کاربری جدید بود. می بینید، من توصیه های خودم را قبول می کنم و همچنان از ترس ش،ت خوردن خود عبور می کنم. به مطالعه و امتحان ادامه خواهم داد. مطمئناً عصبی می شوم، اما حتی زم، که در این مسیر ش،ت می خورم، استقامت می کنم. (هشدار اسپوی،… گذشتم!)

چیزی که متوجه شدم این بود که همه این تردیدها و ترس ها نه تنها در گرفتن گواهینامه بلکه از راه های شخصی و حرفه ای بی شمار دیگری مرا عقب نگه می داشتند.

پس ایده های بزرگ، وحشیانه و دیوانه کننده ای دارید؟ آنها را پرورش دهید! سپس، به خود اجازه دهید تا به آنها عمل کنید تا در ذهن شما خفته و هدر نشوند. اگر به خود می‌گفتید، «من یک می‌شوم مدیر فروش خبره… روزی،» پس وقت آن است که روزی را بسازید امروز!

زم، که تیمی از ادمین ها را استخدام می کردم، یکی از کاندیداها اعتراف کرد که برای قبولی در اولین امتحان پنج بار تلاش کرده اند. آنها آن را طوری به اشتراک گذاشتند که گویی این یک چیز منفی بود – و وقتی من شوکه شدم و تشویق کردم به نظر شوکه شدند! پنج تلاش!؟ این پنج برابر یادگیری است. و آنها به من ثابت کرده اند که یک یادگیرنده پرشور و مداوم هستند. این دقیقاً همان کارمندی است که من در تیمم می خواهم.

دلیل 2 – اگر ش،ت بخورید، چیزی را «هدر نمی‌دهید».

این کاملا منطقی است که یک شرکت برای شرکت در امتحانات و پرداخت هزینه مجدد، خط مشی «بدون محدودیت» ارائه دهد. مهم نیست که چند بار طول می کشد تا یک نفر امتحان را پشت سر بگذارد – یک، سه یا 13 بار – شرکتی که به کارمندان خود اعتقاد دارد و اطمینان دارد که آنها تمام تلاش خود را می کنند (با استفاده از Trailhead – پلت فرم آموزش آنلاین رایگان Salesforce – مطالعه، و تلاش) همچنین اطمینان دارد که منابع شرکت به خوبی برای بازپس گیری هزینه می شود.

من را برای یک حساب رایگان Trailhead ثبت نام کنید

به گفتگو در انجمن Trailblazer بپیوندید.


بینش های متخصص را کشف کنید تا به شما در توسعه حرفه خود، ارتباط با Trailblazers، یادگیری Salesforce و ،ب گواهینامه کمک کند. راهنمای نحوه عملی، دیدگاه‌های معتبر همتایان، و داستان‌های الهام‌بخش Trailblazer را کاوش کنید.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/no-salesforce-certification-fear/

با هر ت،، با سبک و قالب امتحان آشنا می‌شوید و پس از آن، تفکیکی دریافت خواهید کرد که شامل جزئیات، بازخورد در سطح بخش امتیازات این تفکیک دقیق به این م،ی است که شما دقیقاً می‌د،د که هنگام آماده شدن برای شرکت مجدد در آزمون، روی چه حوزه‌هایی تمرکز کنید.

اگر می‌خواهید فرهنگ و روحیه نوآوری و ریسک‌پذیری ایجاد کنید، به کارمندان خود اعتماد کنید و از آنها حمایت کنید تا ضمن ارتقای دانش و تخصص خود، مباشران حرفه‌ای منابع شرکت باشند.

فقط نگو، انجامش بده

البته، اکنون متوجه شدم که دلیلی که طول کشید تا شروع کنم، ترس خودم از ش،ت بود. اگر من ش،ت بخورم، رئیس یا همکارانم در مورد من چه فکری می کنند؟ در مورد تجربه من با این پلتفرم چه می گوید اگر نتوانم گواهینامه بگیرم؟ شرکت من پیشنهاد داد هزینه آزمایش را بپردازد، اما اگر در آن رد شدم، آیا باید به آنها بازپرداخت کنم؟ مجهولات خیلی زیاد بود.

درسته! این اتلاف وقت، پول یا منابع نیست. واقعا ممکن است کمی غیر منطقی به نظر برسد، اما چیزهای زیادی وجود دارد که خواهید کرد ،ب ، با ش،ت یک آزمون گواهینامه.

شما یک تیم هستید و همه با هم در این کار هستند، درست است؟ با تجلیل عمومی از اعضای تیم که چیزهای جدید را امتحان می کنند و گاهی اوقات ش،ت می خورند، به مق، با ترس از ش،ت در اطرافیانمان کمک می کنیم. این باعث می شود همه با یکدیگر راحت تر شوند و اعتماد ایجاد شود. همه شما در آینده بیشتر به اشتراک گذاری چیزها و ریسک ، خواهید داشت.

آماده می‌شوید برای اعتبار مدیریت پیشرفته Salesforce خود بنشینید؟ این تریل می، را بررسی کنید، که برای کمک به شما برای آماده شدن برای امتحان تنظیم شده است!