با مربیگری Trailblazer، شغل نیروی فروش خود را ارتقا دهید

اگر علاقه مند به یادگیری بیشتر هستید، این 5 دلیل برای اینکه چرا باید مربی باشید را بررسی کنید.

آماده شیرجه رفتن هستید؟ اکنون درخواست دهید!

برای حمایت شغلی بیشتر، این 4 نکته را بخو،د تا به شما کمک کند شغل بعدی خود را در ا،یستم Salesforce پیدا کنید. به علاوه، 4 راه برای ایجاد یک وب سایت رزومه قدرتمند و برجسته شدن در سفر شغلی خود کشف کنید.

وبلاگ The Trailblazer

مطمئن نیستید چگونه شروع کنید؟ ما شما را با منابعی مانند Trailhead – پلت فرم آموزش آنلاین رایگان Salesforce – و انجمن Trailblazer، شبکه‌ای متشکل از میلیون‌ها Trailblazer که به یکدیگر کمک می‌کنند، تحت پوشش قرار داده‌ایم. ما وظیفه خود را بر این گذاشته ایم که هر ،ی را با ابزارهایی که برای ایجاد مشاغل، جوامع و شرکت های پویا با Salesforce و پیشرفت در دنیای دیجیتال اول نیاز دارند، توانمند کنیم.

من را برای یک حساب رایگان Trailhead ثبت نام کنید

داشتن یک مربی یک منبع عالی در هر مرحله از حرفه شما است – برای مشاوره در نقش فعلی، فرصت های شغلی جدید یا تغییرات شغلی. مربی Trailblazer می تواند به شما کمک کند:

  • اه، شغلی خود را شناسایی کنید و مهارت های نیروی فروش خود را ایجاد کنید.
  • رزومه خود را جلا دهید و برای مصاحبه شغلی آماده شوید.
  • شبکه ای از Trailblazers بسازید که از اه، شغلی شما حمایت کرده و از آنها حمایت می کنند.

و از آنجا که می د،م سبک های یادگیری همه افراد متفاوت است، ما دو نوع متفاوت از گزینه های مربیگری را ارائه می دهیم:

  • حلقه های مربی برای ،، که سفر خود را در ا،یستم Salesforce آغاز می کنند، بهترین هستند. با کار مش، در یک محیط گروهی، مهارت‌های Salesforce را ایجاد می‌کنید و مسیرهای شغلی مختلف را با راهنمایی مربیان و حمایت همتایان خود کشف خواهید کرد.
  • یک به یک راهنمایی Trailblazer برای ،، که تجربه ای در ا،یستم دارند و ترجیح می دهند به صورت انفرادی با یک مربی برای ایجاد یک برنامه توسعه حرفه ای و کاریابی سفارشی کار کنند، بهترین است.

“از طریق Trailblazer Mentor،p، من خوش شانس هستم که به شغلی که می خواستم رسیدم. من با مشتریان متنوعی کار می کنم که با علایق من همسو هستند، مانند مرکز جوانان آسیایی (AYC)، که منابعی از جمله برنامه نویسی جوانان و خدمات خانواده را برای افرادی که در دره سن گابریل زندگی می کنند ارائه می دهد. دیدن تأثیر بالقوه‌ای که این پیاده‌سازی می‌تواند برای سازمان‌های غیرانتفاعی مانند AYC داشته باشد بسیار لذت بخش است.»
– ،نه ژانگ، مشاور پیاده‌سازی نیروی فروش در Arkus

من هر ،ی را که به آینده با Salesforce علاقه دارد تشویق می کنم که برای مربیگری Trailblazer درخواست دهد. مربی و همتایان من واقعاً روی موفقیت من سرمایه گذاری ،د. این به انجمن بزرگ تریل بلیزر صحبت می کند، جایی که روحیه سخاوتمندانه و دست یاری همیشه در این نزدیکی هستند.

،نه ژانگ، مشاور پیاده‌سازی نیروی فروش در آر،

مهارت های مورد نیاز را بیاموزید، مدارک معتبر رزومه را به دست آورید و برای فرصت های شغلی و مربیگری با جامعه Trailblazers ارتباط برقرار کنید.


با Trailblazer Mentor،p فرصت های شغلی را باز کنید

پیشگامان دوست دارند ،نه ژانگ با Trailblazer Mentor،p موفق شدند. ،نه یک طراح گرافیک آزاد بود که آماده چیز جدیدی بود.

اگر از اعضای باتجربه ا،یستم Salesforce هستید، تبدیل شدن به یک مربی Trailblazer یک فرصت تاثیرگذار دیگر برای تعمیق ارتباطات در انجمن Trailblazer است. به ،وان یک مربی، شما تخصص خود را به اشتراک می گذارید و به توسعه استعدادهای جدید Salesforce کمک می کنید.

آیا متعهد به دریافت راهنمایی و پشتیب، شغلی و ایجاد شبکه Salesforce خود هستید؟ اکنون برای مربیگری Trailblazer درخواست دهید!

برنامه های Trailblazer Mentor،p اکنون باز هستند، پس حتماً این کار را انجام دهید اکنون درخواست دهید!

با Trailblazer Mentee Daphne Zhang آشنا شوید

اگرچه هدف اولیه او یافتن شغل در ا،یستم Salesforce بود، اما ،نه با همتایان خود در حلقه منتور که در مراحل مختلف سفرهای حرفه‌ای خود بودند، ارتباطات غیرمنتظره‌ای برقرار کرد. ،نه به مربی خود اعتبار می دهد، کیت لساردبا راهنمایی او در طول فرآیند استخدام، و همچنین همراهان منتی او برای پاسخگویی به او، به اشتراک گذاشتن تجربیات و اه، حرفه ای خود و کمک به او در ایجاد شبکه خود.

از طریق تجربیاتش در کار با سازمان‌های غیرانتفاعی و گروه‌های حمایتی، او می‌دانست که می‌خواهد یک نقش مشاور غیرانتفاعی Cloud را داشته باشد، اما مطمئن نبود که چگونه به آنجا برسد. او برای ایجاد نقشه راه شغلی خود، درخواست داد و در برنامه آزمایشی حلقه مربیان پذیرفته شد.

را Trailblazer Connect این برنامه به Trailblazers کمک می‌کند تا با فرصت‌های موجود در ا،یستم Salesforce، از مربیگری گرفته تا اشتغال، ارتباط برقرار کند. یک ستون کلیدی Trailblazer Connect است راهنمایی Trailblazer، یک برنامه رایگان که اعضای با تجربه انجمن Trailblazer را با افرادی که به دنبال ارتباط با مربیان در ا،یستم Salesforce برای راهنمایی و پشتیب، شغلی هستند، تطبیق می دهد.

بینش های متخصص را کشف کنید تا به شما در توسعه حرفه خود، ارتباط با Trailblazers، یادگیری Salesforce و ،ب گواهینامه کمک کند. راهنمای نحوه عملی، دیدگاه‌های معتبر همتایان، و داستان‌های الهام‌بخش Trailblazer را کاوش کنید.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/trailblazer-mentor،p/

در طول سال‌های گذشته، شاهد سرعت سریع تحول دیجیتال بوده‌ایم که به رشد عظیم فناوری ابری دامن می‌زند. طبق IDC، اقتصاد Salesforce قرار است تا سال 2026 9.3 میلیون شغل جدید ایجاد کند. زمان بهتری برای پیوستن به ا،یستم Salesforce وجود ندارد!

به علاوه، مربیگری یک راه عالی برای افزایش اعتماد به نفس، به دست آوردن خودآگاهی و گسترش دیدگاه حرفه ای شماست.

راهنمای Trailblazer را کشف کنید

با استفاده از منابع هدایت‌شده از Salesforce، مربیان از مربیان خود با مهارت‌سازی، مربیگری شغلی و آمادگی برای مصاحبه حمایت می‌کنند. یک مربی Trailblazer شوید تا:

  • مهارت های رهبری و مدیریت افراد خود را تقویت کنید
  • درک خود را با آموزش دیگران تقویت کنید
  • به جامعه گسترده‌تر Salesforce متصل شوید

امروز، ،نه در کنار مربی خود در Arkus، یکی از شرکای غیرانتفاعی ممتاز Salesforce، روی اجرای غیرانتفاعی Salesforce کار می‌کند. در یک روز معمولی، او ممکن است از یک تماس در مورد برنامه‌های امدادرس، در بلایای طبیعی به پیکربندی اولویت‌های صندلی برای جمع‌آوری کمک مالی برای یک سازمان هنری به حضور در یک بنیاد خانوادگی بپرد. او هر روز چیز جدیدی یاد می‌گیرد و هیچ‌یک از آن‌ها بدون مربیگری Trailblazer امکان‌پذیر نخواهد بود.

علاقه مند به توسعه استعدادهای Salesforce آینده هستید؟ برای تبدیل شدن به یک مربی Trailblazer اقدام کنید! به علاوه، بررسی کنید اصول راهنمایی در Trailhead برای مربیگری 101.

مسابقه مربیگری خود را پیدا کنید!