آیا نیاز به یادگیری هوش مصنوعی دارید؟ در اینجا 5 راه آسان (و رایگان!) برای مهارت بالا آورده شده است.

این ماژول یادگیری به شما نشان می دهد که چگونه GPT با مفهوم بزرگتر هوش مصنوعی مولد مطابقت دارد. همچنین یک پرایمر در Einstein GPT، اولین هوش مصنوعی مولد برای CRM است. نشان خود را به دست آورید

هوش مصنوعی برای ،ب و کار

در واقع، روندهای فناوری در این جدید ارزیابی میزان سرمایه گذاری برای یادگیری را دشوار می کند. اما ما شاهد فرصت‌های ،زه‌ای هستیم که هوش مصنوعی می‌تواند ما را به دهه‌های آینده ببرد. زمان شروع سرمایه گذاری در یادگیری اکنون است.

ارتقاء مهارت چیست؟

برنامه های قوی ارتقای مهارت و توسعه حرفه ای کارکنان پایه های افزایش رضایت، حفظ و رقابت هستند.


این ماژول نشان می‌دهد که چگونه دستیارهای هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی به همه برنامه‌های تجاری Salesforce تزریق می‌شوند و وظایف فناوری اطلاعات، تجارت، فروش، خدمات و بازاریابی را خودکار می‌کنند. نشان خود را به دست آورید

هوش مصنوعی برای خدمات مشتری

ارتقاء مهارت یادگیری مهارت های جدید برای عملکرد شغلی متفاوت یا گسترده است. به ،وان مثال، با آموزش، یک طراح وب می تواند به حرفه ای در توسعه اپلیکیشن یا طراحی UX تبدیل شود. ارتقاء مهارت می تواند در محل کار، به ،وان یک ابتکار مورد حمایت کارفرما، یا به تنهایی رخ دهد.

هوش مصنوعی مولد اخیرا بود شرح داده شده توسط یک ستون نویس برجسته به ،وان جادو، لحظه ای پرومته ای شبیه به ظهور ماشین چاپ، انقلاب صنعتی، انرژی هسته ای و اینترنت. جای تعجب نیست که شرکت ها هستند تقلا به استخدام افراد ماهر برای ادغام آن در کار خود.

در اینجا یاد خواهید گرفت که چگونه تعصب و انصاف را تعریف کنید، یک تیم هوش مصنوعی متنوع بسازید تا از سوگیری جلوگیری کنید، ارزش‌های شرکت را به فرآیندها تبدیل کنید، و اهمیت درک مشتریان خود را برای طراحی هوش مصنوعی مطابق اخلاقی شرح دهید. نشان خود را به دست آورید


منبع: https://www.salesforce.com/blog/learn-ai/

تقریباً همه کارگران جه، می گویند که مشاغل باید مهارت های هوش مصنوعی را در استراتژی توسعه کارکنان خود در اولویت قرار دهند. لازم نیست سال ها را صرف ،ب مدرک هوش مصنوعی کنید. تریل هد ماژول های یادگیری را برای مهارت های حیاتی فراهم می کند که منجر به مشاغل برای جویندگان کار و نیروی کار ماهر برای کارفرمایان می شود.

به طور گسترده تر، ارتقاء مهارت کلیدی برای نیروی کار متعهدتر است، که می تواند افزایش بهره وری. با توجه به الف مطالعه 202091% از شرکت ها و 81% از کارکنان می گویند ارتقاء مهارت یا مهارت مجدد باعث افزایش بهره وری شده است. هرچه تیم‌های شما مهارت‌های دیجیتالی بیشتری ،ب کنند، راحت‌تر می‌تو،د مشتریان خود را در مرکز هر کاری که انجام می‌دهند نگه دارید.

با این مجموعه قدرتمند از ویژگی‌های تقویت‌شده با هوش مصنوعی، بینش‌ها را کشف کنید و نتایج را پیش‌بینی کنید.

داده ها پایه و اساس هوش مصنوعی هستند. این ماژول یادگیری به شما نشان می‌دهد که چگونه Salesforce Data Cloud همه داده‌های مشتری را در هر کانال و سیستم و از هر منبعی در یک رکورد واحد یکپارچه می‌کند. نشان خود را به دست آورید

مب، Salesforce ،شتین

شما درکی از اجزای اصلی هوش مصنوعی، نقش گردش کار و قو،ن در استفاده از پیش بینی های هوش مصنوعی به دست خواهید آورد و قادر خواهید بود فناوری هایی را که شامل راه حل های هوش مصنوعی هستند، شناسایی کنید. نشان خود را به دست آورید

Salesforce Data Cloud: Quick Look

Erik Brynjolfsson، مدیر آزمایشگاه اقتصاد دیجیتال در استنفورد، “شکاف بین توانایی‌های ما و آنچه فناوری قادر می‌سازد و تقاضا می‌کند بیشتر شده است.” اخیرا گفت.

Data Cloud را کشف کنید، پلتفرم بی‌درنگ برای جادوی مشتری.

سوگیری را از داده ها و الگوریتم های خود حذف کنید تا سیستم های هوش مصنوعی اخلاقی را در شرکت خود ایجاد کنید.

یادگیری مهارت های جدید همچنین می تواند کلید ورود به یک صنعت یا نقش جدید باشد. به آن به ،وان سرمایه ای برای موفقیت حرفه ای خود نگاه کنید.

هوش مصنوعی را بیاموزید یا پشت سر بگذارید

ببینید هوش مصنوعی چگونه خدمات مشتری را تغییر می دهد، از چت ربات تا تجزیه و تحلیل.

در اینجا شش ماژول ضروری هوش مصنوعی، واحدهای یادگیری با اندازه کوچک (ما آنها را نشان می نامیم، که پس از تکمیل موفقیت آمیز ماژول به دست می آورید) وجود دارد که شما را از طریق موضوعات خاص در Trailhead راهنمایی می کند:

،شتین GPT: نگاه سریع

خدمات به مشتریان تا انفاق نیست؟ در اینجا با تمام روش‌هایی آشنا می‌شوید که هوش مصنوعی می‌تواند به شما در ارتقای تجربیات مشتری کمک کند. نشان خود را به دست آورید.

ایجاد مسئول هوش مصنوعی

کشف کنید که چگونه هوش مصنوعی و GPT ،شتین آینده کار را متحول می کنند.

ظهور هوش مصنوعی مولد (AI) ذهن ها و تصورات را به خود جذب کرده است سرعت شگفت آور سریع. اما مهارت‌هایی که ،ب‌وکارها برای به کار انداختن این فناوری به آن نیاز دارند، عقب مانده‌اند. در اینجا، ما برخی از بهترین محتوای یادگیری هوش مصنوعی خود را در مورد آن به اشتراک خواهیم گذاشت تریل هد، پلت فرم آموزش آنلاین رایگان Salesforce، تا به شما کمک کند مهارت های مورد نیاز خود را بدست آورید.

پرونده تغییر

  • یک نظرسنجی اخیر نشان داد که 67 درصد از رهبران تجارت جه، به استفاده از هوش مصنوعی مولد فکر می کنند، اما تقریباً همین تعداد از رهبران فناوری اطلاعات می گویند که کارمندان آنها مهارت های استفاده از آن را ندارند.
  • به گفته این شرکت، تعداد آگهی‌های شغلی در لینکدین با ذکر GPT (ترانسفورماتورهای از پیش آموزش‌دیده مولد پشت هوش مصنوعی) در سال 2022 51 درصد افزایش یافته است.
  • شکاف مهارت‌های هوش مصنوعی بحران گسترده‌تری در مهارت‌های دیجیتالی ایجاد می‌کند. در یک نظرسنجی جه، از بیش از 23000 کارگر، تقریباً سه چهارم پاسخ دهندگان گفتند که فاقد منابع لازم برای یادگیری مهارت های دیجیتالی هستند که برای موفقیت در نیروی کار فعلی و آینده نیاز دارند.

کاری که اکنون می تو،د انجام دهید

با محتوای Trailhead در هوش مصنوعی مهارت داشته باشید. من محتوا را برای تریل هد، که موانع یادگیری را از بین می برد و برای هر ،ی امکان دسترسی به یادگیری مهارت های مورد نیاز را فراهم می کند. محتوای یادگیری هوش مصنوعی در Trailhead شامل: یک پرایمر در Einstein GPT، اولین هوش مصنوعی مولد برای CRM. نقش هوش مصنوعی در تجارت؛ نقش و اهمیت داده های یکپارچه به ،وان پایه و اساس هوش مصنوعی، دستیاران CRM هوشمند و اینکه چگونه هوش مصنوعی می تواند خدمات مشتری را بهبود بخشد.

ارتقاء مهارت به شما کمک می کند تا از تیم خود بیشتر بهره ببرید

یاد بگیرید چگونه از هوش مصنوعی برای رفع نیازهای ،ب و کار خود استفاده کنید.