CRM مولد می تواند تولید سرنخ را افزایش دهد، روند فروش آینده را پیش بینی کند، داده های فروش را تجزیه و تحلیل کند و ارتباطات شخصی ایجاد کند. به ،وان مثال، CRM تولیدی به روزترین اطلاعات یک شرکت را پیدا می کند و می تواند مخاطبین من، در یک شرکت را هدف قرار دهد. سپس میتواند یک ایمیل پیشنویس کند و جدیدترین اطلاعات و آمار مربوط به شرکت یا صنعت را در اختیار شما قرار دهد تا به شما کمک کند برای یک جلسه آماده شوید.
بازار یابی
CRM مولد آن وظایف روزمره خسته کننده را انجام می دهد و زمان شما را برای تمرکز روی پروژه های مهم تر آزاد می کند. از آنجایی که میتواند اینترنت و دادههای مربوطه را در چند ث،ه جستوجو کند، میتواند به ایجاد پاسخهای بهتر، به ،وان مثال، در تعاملات خدمات مشتری و سپس نوشتن مقالات دانشی بر اساس آن و تعاملات گذشته کمک کند.
CRM مولد تبلیغات بصری جذاب و شخصیسازی شده را برای هدف قرار دادن مخاطبان خاص بر اساس تاریخچه مرور و ،ید طراحی میکند، مدلهای پیشبینیکننده برای پیشبینی رفتار ،ید مشتری و ایجاد کمپینهای تأثیرگذار ایجاد میکند. به ،وان مثال، یک فروشگاه کفش جدید در یک منطقه ،ید گرم در آستین، تگزاس در حال افتتاح است. CRM مولد میتواند یک تبلیغ هدفمند برای رسانههای اجتماعی طراحی کند که آن منطقه را توصیف کند و سپس مشتری، را که به احتمال زیاد از آن فروشگاه بازدید میکنند بر اساس ،یدهای گذشته یا پستها و نظرات آنها در رسانههای اجتماعی هدف قرار دهد.
CRM مولد می تواند مقالات دانشی ایجاد کند، زمان پاسخگویی را بهبود ببخشد، بازخورد مشتری را تجزیه و تحلیل کند و به سوالات متداول پاسخ دهد. تصور کنید که در حال چت مجازی با مشتری هستید. در حالی که آنها به شما پیام می دهند، ،شتین GPT هزاران صفحه وب و داده را بررسی می کند تا به بهترین پاسخ کمک کند. به،وان نماینده، میتو،د پاسخ را ویرایش کنید تا مطمئن شوید که به نظر میرسد که آنها با یک دستگاه چت نمیکنند، بلکه با یک شخص که هستند، صحبت میکنند.
حراجی
مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
چگونه CRM مولد می تواند بهره وری، کارایی و روابط با مشتری را افزایش دهد
4 دقیقه مطالعه