Salesforce با Accenture در زمینه هوش مصنوعی مولد همکاری می کند

بررسی هوش مصنوعی مولد Salesforce در IT از بیش از 500 رهبر ارشد فناوری اطلاعات نشان داد که 84 درصد بر این باورند که هوش مصنوعی مولد می تواند به ارائه خدمات بهتر به مشتریانشان کمک کند.

ما می‌خواهیم دور هم جمع شویم تا تخصص فنی و رویایی مورد نیاز را برای باز ، امکانات جدید برای CRM مبتنی بر هوش مصنوعی و داده‌ها فراهم کنیم و تحولی عمیق در تعاملات با مشتری ایجاد کنیم.»

Salesforce و Accenture همچنین قصد دارند منابع یادگیری ایجاد کنند تا به تیم ها کمک کنند مهارت های هوش مصنوعی خود را بهبود بخشند، به ویژه بر سواد هوش مصنوعی، GPT ،شتین، علم داده و تجزیه و تحلیل، و هوش مصنوعی مسئول.

Accenture و Salesforce با هم سال‌ها تجربه در هوش مصنوعی دارند و نقش مهمی در اطمینان از اینکه مشتریان بیشترین ارزش را از این فناوری دریافت می‌کنند، دارند.

بیش از نیمی از پاسخ دهندگان در حال آزمایش یا استفاده فعالانه از هوش مصنوعی مولد در تجارت خود هستند.

علاوه بر این، طبق گفته Salesforce، 67 درصد هوش مصنوعی مولد را در 18 ماه آینده در اولویت قرار داده اند، که به این م،ی است که باید اطمینان حاصل شود که استقرار این فناوری به طور موثر انجام می شود.

ماه گذشته، Salesforce به بالاترین افزایش درآمد سالانه در CRM دست یافت، در حالی که از سوی شرکت بین المللی داده (IDC) به ،وان ارائه دهنده شماره یک CRM مورد تحسین قرار گرفت.

تمرکز موارد استفاده اولیه بر فروش و خدمات خواهد بود. به ،وان مثال، هوش مصنوعی مولد می تواند بهره وری فروشنده را از طریق وظایف خودکار افزایش دهد تا تعامل مشتری و مشتریان بالقوه را افزایش دهد. از دیدگاه خدمات، هوش مصنوعی مولد می تواند با استفاده از داده های CRM و خودکارسازی مدیریت دانش، تجربه عامل و مشتری را بهبود بخشد.

بیل پترسون، EVP و مدیر کل، برنامه های کاربردی C360 در Salesforce، گفت: هوش مصنوعی مولد پتانسیل بسیار زیادی برای تغییر نحوه تعامل شرکت ها با مشتریان و افزایش رشد ،ب و کار دارد.

ما قصد داریم با ،یب تجربه صنعت Accenture با فناوری Salesforce در موقعیت من،ی قرار بگیریم تا به مشتریان کمک کنیم مشکلات مربوط به هوش مصنوعی مولد را سریعتر و موثرتر حل کنند.

Salesforce همچنین اخیراً Slack GPT را برای افزایش بهره وری ،ب و کار با استفاده از CRM و داده های مکالمه منتشر کرده است.

هوش مصنوعی مولد توانایی تغییر رویکردهای تجاری را دارد و کارمندان را قادر می سازد تا با کاهش تعداد کارهای تکراری که باید انجام دهند، زمان بیشتری به دست آورند.

Salesforce و Accenture در حال برنامه‌ریزی برای ساخت مدل‌های هوش مصنوعی خاص صنعت در خدمات بخش عمومی، تولید، سلامت و خدمات مالی هستند.


منبع: https://www.cxtoday.com/crm/salesforce-collaborates-with-accenture-on-generative-ai/

با استفاده از Data Cloud، این همکاری به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه هوش مصنوعی مولد می‌تواند تجارب شخصی‌سازی‌شده‌تری را سریع‌تر برای مشتریان ایجاد کند.

Einstein GPT ماه گذشته منتشر شد و به ،وان “اولین هوش مصنوعی مولد جهان برای CRM” معرفی شد. ChatGPT را با هوش مصنوعی Salesforce ،یب می‌کند و بخش‌هایی مانند فروش، خدمات، بازاریابی و فناوری اطلاعات را با ابزاری چند منظوره فراهم می‌کند که می‌تواند پیام‌ها را برنامه‌ریزی کند، ایمیل بنویسد، محتوا را شخصی‌سازی کند، تصاویر بصری بنویسد، کد بنویسد، مقالات دانشی تولید کند و موارد دیگر. .

افزودن مرکز تعالی هوش مصنوعی و مدل زبان بزرگ Accenture (LLM) به مرکز شتاب Salesforce، استراتژی‌های هوش مصنوعی سفارشی‌سازی شده را با استفاده از شتاب‌دهنده‌های جدید برای GPT ،شتین، رابط‌های کاربری و فرآیندهای خودکار برای افزایش بهره‌وری و سودآوری ارائه می‌کند.

هوش مصنوعی مولد این پتانسیل را دارد که کار را متحول کند و ،ب و کار را دوباره ابداع کند، با مدل‌های زب، بزرگ که تا 40 درصد از کل ساعات کاری در صنایع را تحت تأثیر قرار می‌دهد، نحوه تعامل شرکت‌ها با مشتریان خود را تغییر می‌دهد و عصر جدیدی از هوش مصنوعی مولد را برای همه آغاز می‌کند.

فناوری جدید شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا Einstein GPT، هوش مصنوعی مولد Salesforce برای CRM را مقیاس‌بندی کنند و در نتیجه بهره‌وری کارکنان را افزایش داده و تجربیات مشتری را بهبود بخشند.

فناوری هوش مصنوعی محاوره‌ای ویژگی‌های هوش مصنوعی را به Slack اضافه می‌کند، ادغام برنامه‌های هوش مصنوعی مولد، و توانایی استفاده از بینش‌های مشتری از طریق Customer 360 و Data Cloud.

Salesforce در حال همکاری با Accenture برای سرعت بخشیدن به استقرار هوش مصنوعی مولد برای CRM است.

شرکت‌ها به زیرساخت‌ها و دانش لازم برای به کارگیری این فناوری جدید برای کمک به رفع نیازهای تجاری منحصر به فرد خود نیاز دارند.

اما مک گویگان، مدیر عامل ارشد و مدیر فناوری شرکت و صنعت در Accenture، گفت: