تصور کنید که در حال تلاش برای یافتن یک مشتری جدید عالی هستید. شما ساعتها صرف دادهها میکنید تا سطح فروش خود را افزایش دهید و در نهایت منسوخ میشود. سپس شبکه و وبسایت شرکت را جستوجو میکنید و سعی میکنید آن شخص من، را پیدا کنید تا به شما کمک کند تا پای شما را در خانه باز کند، اما متوجه میشوید که دو هفته زودتر شرکت را ، کردهاند. همه اینها کارهای تکراری و پیش پا افتاده ای هستند که به جای ایجاد یک رابطه جدید، وقت گرانبهایی را صرف آن کرده اید.
افشار گفت: «در نهایت، ابرقدرت هوش مصنوعی مولد برای CRM کاهش زمان به ارزش است.
در اینجا نمونه های بیشتری از نحوه استفاده از CRM مولد آورده شده است:
سرویس
3 دقیقه مطالعه
انتقام مشتری در حال افزایش است – هوش مصنوعی مولد می تواند به رفع این روابط کمک کند
نمای کارمند
CRM مولد قدرت هوش مصنوعی مولد را با داده های مشتری شما ،یب می کند تا بهره وری و کارایی شما را افزایش دهد. میتواند عملکردهای بیشماری مانند پاسخگویی به پرسشها، ارسال متن مکالمه، ایجاد یک ایمیل را انجام دهد – حتی به رفع چالشهای بیماریهای انس، و محیطزیست کمک میکند. هرچه افراد بیشتری از آن استفاده کنند، هوشمندتر و سریعتر خواهد شد.
هوش مصنوعی مولد از زمان معرفی عمومی، بحث و علاقه زیادی را برانگیخته است ChatGPT در نوامبر 2022. فناوری از یادگیری ماشین و الگوریتم ها استفاده می کند برای ایجاد محتوایی مانند متن، صدا، تصاویر و کد.
CRM مولد چیست؟
گوویندارجان گفت: «ChatGPT و سایر سیستمها بسیار قدرتمند هستند و بر اساس منابع داده عمومی ساخته شدهاند. اما برای کار در شرکت، فناوری باید بر اساس داده های موجود در آن سازمان باشد. توانایی ،یب داده های عمومی و خصوصی با هم چیزی است که این تجربه را برای مشتریان ما به یک تجربه قابل اعتمادتر و ارزشمند تبدیل می کند.
آیا از هوش مصنوعی مولد برای خوبی استفاده می شود؟ کومیل نانجی، می گوید این به شما بستگی دارد
تصور کنید امروز یک نماینده فروش هستید و به تازگی یک حساب کاربری جدید به شما اختصاص داده شده است. چند ساعت طول میکشد تا یک نمای کلی از شرکت پیدا کنید، با آ،ین اخبار شرکت آشنا شوید، مخاطبین من، را پیدا کنید و یک ایمیل مقدماتی پیشنویس کنید؟ حال تصور کنید پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) شما همه این کارها را در چند ث،ه انجام می دهد، بنابراین می تو،د آن ایمیل را به خوبی تنظیم کنید و زودتر ارسال کنید.
- این وعده CRM مولد است که قدرت هوش مصنوعی مولد (AI) را با دادههای مشتریان شما ،یب میکند تا تیم شما را بهرهورتر کند.
- والا افشار، مبشر دیجیتالی ارشد Salesforce گفت: «CRM مولد نسخه دوچرخه الکترونیکی CRM است. “شما می تو،د به طور سنتی سوار شوید، اما چرا هرگز می خواهید به یک دوچرخه سنتی برگردید؟”
نمای در سراسر تیم ها
در حالی که برخی از مدلهای هوش مصنوعی مولد تنها به دادههای در دسترس عموم متکی هستند، CRM مولد ریشه در دادههای امن و خصوصی مشتریان دارد، در حالی که از دادههای عمومی نیز استفاده میکند. این بخش مهمی است که این فناوری را برای ،بوکارها قابل اعتماد و تأثیرگذار میکند.
CRM مولد آن وظایف روزمره خسته کننده را انجام می دهد و زمان شما را برای تمرکز روی پروژه های مهم تر آزاد می کند. از آنجایی که میتواند اینترنت و دادههای مربوطه را در چند ث،ه جستوجو کند، میتواند به ایجاد پاسخهای بهتر، به ،وان مثال، در تعاملات خدمات مشتری و سپس نوشتن مقالات دانشی بر اساس آن و تعاملات گذشته کمک کند.
در حالی که هوش مصنوعی مدتی است که وجود داشته است و ،شتین Salesforce در حال حاضر بیش از 200 میلیارد پیش بینی روزانه ارائه می دهد، محصولات هوش مصنوعی مولد مانند ChatGPT برای نوشتن و به او بدهید زیرا هنر به مردم در صنایع کمک می کند تا کارآمدتر کار کنند. بنابراین چگونه این می تواند بر شما تأثیر بگذارد و به شما کمک کند، به خصوص در ایجاد و حفظ روابط با مشتری؟
دیوید برتی، مدیر ارشد Salesforce Futures گفت: “در مورد تمام کارهای معمولی که در CRM انجام می شود فکر کنید – بسیاری از آنها تکرار و خودکار هستند.” ایده سرعت بخشیدن به این موارد شما را سریعتر و بهره وری تر می کند. سپس امیدواریم این به شما زمان بیشتری بدهد تا روی ایجاد روابط با افرادی که به آنها می فروشید کار کنید.”
هوش مصنوعی که می تو،د به آن اعتماد کنید
مردم ساعتها را صرف انجام کارهای روزمره میکنند تا کارشان را انجام دهند. ما دادهها و تحقیقات را غربال میکنیم، سرمان را به دیوار میکوبیم و سعی میکنیم یک تبلیغ جدید برای یک کمپین بازاریابی اجتماعی جدید ارائه کنیم، آنچه را که فکر میکنیم ایمیل عالی برای ارائه یک مشتری بالقوه است، مینویسیم و بازنویسی میکنیم و برای یافتن تعادل من، تلاش میکنیم. در گفتگو با مشتریان عصب، اگر ابزاری برای سادهسازی همه اینها داشته باشید، مهم نیست که در چه صنعت یا بخشی کار میکنید، چه؟
CRM مولد تبلیغات بصری جذاب و شخصیسازی شده را برای هدف قرار دادن مخاطبان خاص بر اساس تاریخچه مرور و ،ید طراحی میکند، مدلهای پیشبینیکننده برای پیشبینی رفتار ،ید مشتری و ایجاد کمپینهای تأثیرگذار ایجاد میکند. به ،وان مثال، یک فروشگاه کفش جدید در یک منطقه ،ید گرم در آستین، تگزاس در حال افتتاح است. CRM مولد میتواند یک تبلیغ هدفمند برای رسانههای اجتماعی طراحی کند که آن منطقه را توصیف کند و سپس مشتری، را که به احتمال زیاد از آن فروشگاه بازدید میکنند بر اساس ،یدهای گذشته یا پستها و نظرات آنها در رسانههای اجتماعی هدف قرار دهد.
CRM مولد می تواند تولید سرنخ را افزایش دهد، روند فروش آینده را پیش بینی کند، داده های فروش را تجزیه و تحلیل کند و ارتباطات شخصی ایجاد کند. به ،وان مثال، CRM تولیدی به روزترین اطلاعات یک شرکت را پیدا می کند و می تواند مخاطبین من، در یک شرکت را هدف قرار دهد. سپس میتواند یک ایمیل پیشنویس کند و جدیدترین اطلاعات و آمار مربوط به شرکت یا صنعت را در اختیار شما قرار دهد تا به شما کمک کند برای یک جلسه آماده شوید.
بازار یابی
روند بزرگ
هوش مصنوعی مولد این قدرت را دارد که شیوه زندگی و کار ما را متحول کند، اما بدون خطر نیست. در اینجا پنج دستورالعمل برای ساختن آن به طور فراگیر و عمدی وجود دارد.
منبع: https://www.salesforce.com/blog/what-is-generative-crm/
هوش مصنوعی مولد آماده است تا در سالهای آینده CRM را در بخشهای مختلف تغییر شکل دهد. این وعده می دهد که به شرکت ها کمک کند تا به سرعت و به راحتی محتوای ایجاد شده با هوش مصنوعی را در تعاملات فروش، خدمات، بازاریابی، بازرگ، و فناوری اطلاعات تولید کنند.
- برای تیمهای خدماتی، این میتواند به م،ای خودکارسازی ایجاد چتباتهای هوشمندتر و شخصیشدهتر باشد که میتوانند مسائل مشتری را درک کنند، پیشبینی کنند و به آنها پاسخ دهند.
- اگر یک بازاریاب هستید، CRM مولد می تواند به شما کمک کند تا با سرعت بیشتری توضیحات محصول دقیق، قانع کننده و بهینه شده برای موتورهای جستجو را ایجاد کنید.
CRM مولد می تواند مقالات دانشی ایجاد کند، زمان پاسخگویی را بهبود ببخشد، بازخورد مشتری را تجزیه و تحلیل کند و به سوالات متداول پاسخ دهد. تصور کنید که در حال چت مجازی با مشتری هستید. در حالی که آنها به شما پیام می دهند، ،شتین GPT هزاران صفحه وب و داده را بررسی می کند تا به بهترین پاسخ کمک کند. به،وان نماینده، میتو،د پاسخ را ویرایش کنید تا مطمئن شوید که به نظر میرسد که آنها با یک دستگاه چت نمیکنند، بلکه با یک شخص که هستند، صحبت میکنند.
حراجی
Jayesh Govindarajan، معاون ارشد Salesforce در بخش هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، گفت: «این واقعا اصطکاک رفتن از یک ایده به یک پیشنویس را کاهش میدهد. این می تواند نوشتن یک سند بر اساس شش جلسه ای باشد که شما داشته اید. یا، میتواند خلاصه ، چندین جریان مکالمه برای جستجوی یک یا دو بینش باشد که بتو،د از آنها برای بهبود رویکرد خود استفاده کنید.”
4 دقیقه مطالعه