وقتی با مشتریان خود طراحی می کنید چه اتفاقی می افتد | نیروی فروش

کشف کنید که چرا موفقیت کاربر موفقیت مشتری است و چگونه طراحی به ایجاد اعتماد در محصولات Salesforce کمک می کند.


هنگامی که مدیران حساب درخواست ویژگی مشابهی را در صنایع دریافت می کنند، این یک سرنخ است. از سرویس گرفته تا CPG، نمایندگان مید، آنچه را که قبلاً در یک کیف در دنیای آنالوگ قرار می دادند، می خواستند. بنابراین، نیاز فوری آنها به ستاره شمالی چشم انداز طراحی ما تبدیل شد. پس از یک نظرسنجی فروش با تصمیم گیرندگان که به سرعت این موضوع را تایید کرد، تیم پروژه را با حسی قوی از وضوح آغاز کرد.

Sae، Waterstraut-Foster، که دورهای گروه های کاربر را به ،وان محقق اصلی Salesforce تسهیل می کرد، گفت: «با وجود ال،ای طراحی موجود، میزان رضایت به طور قابل توجهی بالاتر بود. تحقیق و بینش. او در نقش خود شکاف هایی را بین فرضیات و قابلیت استفاده کشف کرد. به ،وان مثال: ساختار محصول به گونه‌ای که کاربران بتوانند نظرسنجی را در تلفن خود دانلود کنند، شامل همه موارد استفاده نمی‌شود. «نمایش داده‌ها به‌صورت آفلاین برای آن کاربران کافی نیست. آنها در واقع می خواستند گردش کار آفلاین باشد. تیم او هنگام آزمایش داخلی محصول با خدمات مید، Salesforce، همین نکته را آموخت.

مقالات پرطرفدار

کومیل نانجی، در TrailblazerDX، یک رویداد Salesforce برای توسعه دهندگان صحبت می کند.

آیا از هوش مصنوعی مولد برای خوبی استفاده می شود؟ کومیل نانجی، می گوید این به شما بستگی دارد

“این یک پروژه خاص بود زیرا کاربر محور و طراحی بود.”

بردی سامونز

Salesforce UI/UX Prin،l

مهندسی همچنین منابعی را در دیگر محورهای پژوهش محور کاربر، مانند رفتن از یک نصب ثابت به یک جادوگر، سرمایه گذاری کرد. حرکت از طریق پیشرفت صفحه به کاربران کمک کرد تا جهت یابی مؤثرتری داشته باشند. با به نتیجه رسیدن پایلوت، مشتریان همیشه در جریان قرار می گرفتند.

پانل سفارش کار که چهار مرحله برای ایجاد کیف را نشان می دهد.  هر مرحله شامل چندین فیلد با لیست انتخاب است.
ساخت کیف جدید یک فرآیند گام به گام است.

او تاکید می کند که این کار صرفاً انجام کار ساده تر نیست. باید مفید باشد.

حلقه زدن کاربران به ساخت، محصول قابل استفاده تری ایجاد می کند. Salesforce EVP، مدیر ارشد طراحی کت هولمز به اشتراک می گذارد که چگونه این یک پیشرو برای حدا،ر محصول دوست داشتنی است. برای رسیدن به آن، چرخه بازخورد بخشی جدایی ناپذیر از آن است طراحی انسان محور. این یک فرآیند عمدی تکراری است. در Briefcase Builder، بیست مشتری تنها بر اساس شرح عملکرد قبل از شروع آزمایشی ثبت نام ،د. صدای آنها تعداد زیادی از محورها را نشان می داد.

طراحی محصولاتی که مشتریان دوست دارند

عمدتاً، تحقیقات کاربر در خط مقدم رویکرد ما – از ابتدا تا انتها – باقی ماند.

مشتری آغاز شد

رویکرد طراحی با گذر از مرحله مفهوم ادامه می یابد.

وقتی یک طراح صدای مشتریان را در فرآیند طراحی می‌پیوندد، این یک پیروزی برای کاربر و ،ب‌وکار است. این رویکرد برای محصول تازه منتشر شده ما موثر بود کیف ساز، که از تحقیقات کاربر از مفهوم تا آزمایشی تا پذیرش دعوت می کند. طراحی با کاربران باعث شد بسیاری از شرکت‌های آزمایشی با خوشحالی به تولید پس از عرضه در ماه گذشته تبدیل شوند.

یی پس از تجربه کارهایی که توسعه محصول به رهبری طراحی می تواند انجام دهد، یک م،ع است. او گفت: “به دلیل این موفقیت، من آن را در سایر محصولات Salesforce که امروز رهبری می کنم، اعمال کردم.”

3 دقیقه مطالعه

انتقام مشتری در حال افزایش است – هوش مصنوعی مولد می تواند به رفع این روابط کمک کند

تکرار منجر به نوآوری می شود – و می تواند سریع حرکت کند. Briefcase Builder بیش از دو سال زودتر از موعد مقرر اجرا شد و زودتر منتشر شد.

مشتری پذیرفته شد

دیویش جین، مدیر ارشد مهندسی نرم افزار Salesforce، گفت: «وقتی شروع کردیم، ایده ای داشتیم که باید به کجا برسیم. “ا،امات در شکل بسیار ملموس بود.” آنها همچنین دامنه گسترده ای داشتند. ساختن اجزای حیاتی ممکن است زمان ببرد، اما یک تیم همسو می‌داند که به کجا می‌روند.

4 دقیقه مطالعه

مشتری بهینه شده است

آزمایش‌کنندگان داخلی ما نیز به ما نشان دادند که نیاز به تغییر مجوزها داریم. وقتی مشکلی پیش می آمد، راهی برای ارزیابی مشکل نداشتند. جین گفت: «مردم با مهندسان ما تماس می گیرند. “اما آنها می خواستند خود را حل کنند.” تیم مجوزهای جدیدی را به ،وان پاسخ ایجاد کرد. اکنون، یک ادمین می تواند مانند هر کاربر یک پرس و جو را برای دیدن خطاها اجرا کند. «این کار بسیار مهمی بود. چند نفر طول کشید تا این عملکرد را ارائه دهند. در دراز مدت آن را جبران کرد. ما می د،م که مشتریان خارجی به طور گسترده از آن استفاده می کنند.”

پنل کیف ساز که نشان می دهد "به ،وان کاربر اجرا شود" عملکرد، با نوار وضعیت نمایش اطلاعات سفارش کار.
مدیران می توانند از برگه «اجرا به ،وان کاربر» استفاده کنند تا ببینند کاربر چه نتایجی دریافت می کند.

تحقیق UX می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. درخواست بازخورد از کارمند، که نقش یا نیازهای مشابهی به ،وان کاربران بالقوه دارند، می‌تواند یک بررسی نبض نیز اضافه کند.

او برای ایجاد سهولت در تجربه کاربری (UX) با کاربران طراحی کرد. با اولویت دادن به آشنایی، مدیران، نمایندگان فروش و دیگر، که از Briefcase Builder استفاده می‌کنند، منحنی یادگیری زیادی نداشتند. کاربران سازندگان، نماهای فهرست استاندارد، اشیا و سوابق را یکپارچه پیمایش ،د. حتی راه‌های بصری برای اصلاح پرس‌و‌جوها، اجزای بیان آشنا بودند.

ما به شدت بر روی کاربران و نیازهای آنها تمرکز کردیم. صدای آنها به من اطلاعاتی داد تا فرضیه هایم را تأیید یا رد کنم. در نتیجه، من این اعتماد به نفس را داشتم که طرح‌ها را در مقابل مهندسانمان قرار دهم و با اطمینان بگویم، “این پیشنهادات با کاربران واقعی مطابقت دارند، که به ما می‌گویند چه نیازی دارند.”

بهینه‌سازی‌ها شامل همه چیز می‌شد، از کارهایی که انجام می‌دهد و ظاهر آن گرفته تا افرادی که مجوزها را دارند و کاربران چگونه وارد می‌شوند. به طور قابل توجهی، یک مشتری بر روی هر بخش از تجربه کاربری تاثیر گذاشته است.

این پروژه با درخواست مشتریان Salesforce برای پشتیب، آفلاین در مناطقی با اتصالات ناقص آغاز شد. شاید نمایندگان مید، آنها در زیرزمین یک فروشگاه بزرگ یا یک بیمارستان ضد ز،له بودند. حتی فقط یک منطقه روستایی. نداشتن ارتباط پایدار مانع بهره وری آنها شد. آنها نتوانستند موفق باشند. بنابراین ما تصمیم گرفتیم آن را تغییر دهیم.

هر شرکتی می تواند همین کار را با توسعه محصول مبتنی بر طراحی انجام دهد.

در طی چند ماه گذشته، یی شاهد بوده است که مشتریان این محصول را به آرامی پذیرفته اند. او گفت: “هیچ ج، زم، برای پذیرش وجود ندارد.” این شامل صنایع و کاربردها می شود. برخی در حال قرار دادن Briefcase Builder در خدمات فناوری اطلاعات هستند. برخی دیگر از آن برای بازی، تولید یا صنایع HVAC (گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع) استفاده می کنند.

طراحی با کاربران اغلب برای همه طرف‌ها سود دارد. تیم های ما بدهی طراحی را کاهش می دهند، کاربران رشد می کنند و شرکت های آنها رشد می کنند. فکر می کنید از کجا شروع کنید؟ از یک مشتری بپرسید


منبع: https://www.salesforce.com/blog/what-happens-when-you-design-with-your-customers/

با یک نمونه اولیه تعاملی اولیه، ما این ایده را در اطراف ،یدیم. گروه موفقیت مشتری ما می‌تواند ببیند چه تعداد از حساب‌هایشان برای کار آفلاین از آن استفاده می‌کنند. ال، یی، معاون مدیریت محصول، پلتفرم موبایل و وب سایت Salesforce، گفت: «ما حتی در مراحل اولیه توسعه توانستیم بازخورد دریافت کنیم. بررسی های مطلوب به تیم اعتماد به نفس برای شروع یک برنامه آزمایشی مشتری داد.

مشتری پایلوت شد