یافتن حجم تراکنش دیجیتال در یک کشور خاص آسان است، اما این فقط نقطه شروع است. عمیق تر نگاه کنید: آن حجم را با اندازه جمعیت مقایسه کنید. بررسی کنید که آیا قابلیتهای دیجیتال و لجستیک میتوانند از رشد بیشتر حمایت کنند یا خیر. محیط ژئوپلیتیکی را بررسی کنید تا مطمئن شوید شرایط من، است. این اطمینان حاصل می کند که از منابع خود برای ایجاد تجارت خود در بازارهایی استفاده می کنید که بهترین بازگشت سرمایه را ارائه می دهند.
همچنین درک اینکه مصرف کنندگان بالقوه چقدر برند شما را می شناسند بسیار مهم است. اگر نام تجاری شما نسبتاً ناشناخته است، هزینه، زمان و تلاش برای ایجاد آگاهی را در نظر بگیرید.
گسترش جه، می تواند ،ب و کار شما را به روش های غیرمنتظره ای تغییر دهد. در اینجا نحوه آماده شدن برای ابتکارات جدید و ،ب موفقیت آمده است.
1. پتانسیل بازار بین المللی را شناسایی کنید
هنگامی که تصمیم گرفتید فرصتی در بازار وجود دارد، خود را در مصرف کنندگان غوطه ور کنید. ارائه یک تجربه بومی سازی شده بسیار فراتر از ترجمه سایت است، اگرچه حتی این نیز تفاوت های ظریفی دارد. به ،وان مثال، یک “ژاکت” در ایالات متحده یک “جهنده” در بریت،ا است.
علاوه بر این، ممکن است لازم باشد یک حساب بانکی محلی در خارج از کشور ایجاد کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام مراحل درخواست را در اسرع وقت تکمیل کنید تا زم، که سایت شما آماده راه اندازی است، همه سیستم ها در محل خود قرار بگیرند.
5. فعال و راه اندازی کنید
در برخی کشورها، به دلیل قو،ن اینترنت و مصرف کننده، همه چیز پیچیده تر می شود. در برخی دیگر، ممکن است با ارز نوس، روبرو شوید. اگر می خواهید به ارز محلی قیمت گذاری کنید اما می خواهید در بازار داخلی خود سرمایه گذاری کنید، نرخ ارز را با دقت تماشا کنید. حتی ممکن است خطرات و گزینه های بیمه بالقوه را ارزیابی کنید.
در تجربه من، در ابتدا هدف قرار دادن تعداد کمی از کشورهای استراتژیک و با پتانسیل بالا برای رشد مؤثرتر است. بازارهای باقیمانده را با یک سرویس انجام بینالمللی شخص ثالث تأیید شده پر کنید که میتواند به تجربه پرداخت شما متصل شود. بهتر است شریکی که انتخاب میکنید بتواند از طرف شما تمام کارهای پشتیبان را مدیریت کند. قابلیتهای آن باید شامل پرداختها، انجام، وظایف، گمرکات و انطباق مالیاتی باشد و باید گزینهای کم خطر برای آزمایش در بسیاری از بازارها باشد. در غیر این صورت، اینها هزینه ها و خطراتی هستند که تیم شما باید به تنهایی آنها را مدیریت کند.
3. بومی سازی بر اساس بازار
این تمرین به تعیین بازارهایی کمک می کند که بیشترین موفقیت را برای تجارت شما به ارمغان می آورند:
- مشتری، را در خارج از کشور جستجو کنید که برند شما را می شناسند.
- تا حد امکان نقاط داده را ضبط کنید.
- اطلاعات ردیابی وب را جستجو کنید تا بد،د مردم کجا سایت شما را مرور می کنند.
- اگر در کشورهای مورد نظر سایت های غیرمعامله ای دارید، حجم ترافیک و روندها را تجزیه و تحلیل کنید.
- ارجاع دهنده ها و سیگنال های رسانه های اجتماعی را در این بازارها قرار دهید.
2. درک چالش های تجارت الکترونیک بین المللی
استراتژی های پرداخت و مالیات ها دو مورد از پیچیده ترین عوامل موثر بر گسترش تجارت الکترونیک جه، هستند. با این موارد به صورت محلی بر اساس قو،ن، تنوع انواع پرداخت و ترجیحات مصرف کننده مق، کنید. بازار هدف خود را برای درک و ارائه بهترین ،یب پرداخت تجزیه و تحلیل کنید. به ،وان مثال، بسیاری از مصرف کنندگان در بازار آمریکای لاتین از یک سیستم پرداخت به نام DineroMail استفاده می کنند. پس از ،ید، ،یداران به سایت DineroMail هدایت می شوند. آنها یک فیش پرداخت را چاپ می کنند، سپس آن را به OXXO یا 7-Eleven می برند تا ،ید خود را انجام دهند.
3 دقیقه مطالعه