با Copilot در تیمها، فروشنده میتواند آنچه را که از دست داده است، دریافت کند و زم، که خلاصه جلسه آماده شد، اعلان دریافت میکند.
علاوه بر این، آنها ممکن است بخواهند فضایی ایجاد کنند که تیم حساب بتواند با هم آن مشکل را حل کند.
به نظر می رسد که یک ربات در این برنامه ها وجود دارد. سپس کاربر به Copilot یک اعلان می دهد که آن را می گیرد و اجرا می کند تا وظایف را برای آنها ساده و خودکار کند.
علاوه بر این، Copilot میتواند خلاصهای از مشکل بنویسد، آن خلاصه را در کانال مربوطه Teams پست کند و همکاران من، را برای حل مشکل تگ کند.
با پیشرفت جلسه، حتی ممکن است بپرسند: چه سوالاتی حل نشده است؟
همکاران خود را در جریان نگه دارید
با انجام این کار، آنها می توانند پیشنهادات سفارشی و شخصی را برای مشتریان خاص ایجاد کنند.
بستن معاملات بیشتر
با Copilot و Power Automate، مدیر می تواند هر دوی این جریان ها را در عرض چند دقیقه با استفاده از کلمات خود خودکار کند. سپس میتوانند جریان پیشنهادی را بررسی کنند – همه بدون توسعهدهنده در حلقه.
با Copilot در Viva Sales، فروشندگان به راحتی می توانند اطلاعات را از سیستم های Salesforce و Dynamics CRM است،اج کنند.
ساتیا نادلا مدیر عامل مایکروسافت با راه اندازی Copilot از طلوع “عصر جدید” برای هوش مصنوعی استقبال کرده است.
با پایان یافتن تعامل، Copilot تماس را خلاصه می کند و مراحل بعدی را تشریح می کند. این جزئیات دوباره به CRM فیلتر می شوند.
علاوه بر این، فروشنده میتواند با ارائه نقلقولها و ع،های فوری از متن مکالمه، بررسی کند که چرا همکارانش تصمیمهای خاصی گرفتند و کدام گزینههای دیگر را در نظر گرفتند.
در صدر مکالمات مستقیم مشتری باشید
در نظر گرفتن امکان افزودن Copilot به سایر ابزارهای موجود در ا،یستم خود، مانند CRM، مرکز تماس و راه حل های هوش تجاری، هیجان انگیز است.
با انجام این کار، فرصت های زیادی برای بهبود تجربیات کارمندان باز می شود. ویدیوی زیر چندین مورد از این موارد را زنده می کند.
اگر مشتری پیشنهاد را بپذیرد، Copilot در Viva Sales به طور خودکار CRM را به روز می کند و فرصت را به ،وان “برنده” علامت گذاری می کند.
پیگیری مشتری را خودکار کنید
Copilot به طور مکرر این خدمات پیچیده را پردازش و هماهنگ می کند تا نتیجه ای ایجاد کند که شبیه جادو باشد.
در این خلاصه، آنها می توانند محتوای به اشتراک گذاشته شده، یادداشت های دقیق و موارد اقدام را مشاهده کنند.
در نقش جارد اسپاتارو، معاون شرکت، برنامه های کاربردی مدرن کار و ،ب و کار در مایکروسافت خلاصه شده:
به گفته لامانا: “از طریق Copilot، Power Automate اکنون یک بخش ضروری از کار برای همه است، درست مانند Excel، PowerPoint و Outlook.”
کجا می توانم درباره Copilot بیشتر بیاموزم؟
بنابراین، اگر یکی از همکاران درخواست بهروزرس، در مورد مشتری کند، Copoilot ممکن است یک نمای کلی با نقلقولها ارائه کند – که فروشنده میتواند آن را تأیید، اصلاح و ارسال کند.
روی موارد مشتری با هم کار کنید
اگر مشتری بپرسد که چگونه یک محصول با یک رقیب مقایسه می شود، Copilot همچنین ممکن است برای اطلاع از پاسخ به مواد فروش بپردازد.
در نهایت، Copilot به کاربر پاسخ می دهد و دستورات را به برنامه ها ارسال می کند.
این یک خلاصه ساده است. با این حال، ،، که عمیقتر کاوش میکنند، متوجه میشوند که Copilot با ایجاد مسیر بین سه فناوری سنگ بنا کار میکند.
Copilot چگونه کار می کند؟
برای بهروز ماندن در مورد برنامههای نوظهور آن در تجربه مشتری، در خبرنامه CX Today ما ثبتنام کنید و همه آ،ین اطلاعات را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید.
پس از آن، Copilot از زمینه جلسه برای کمک به ایجاد و ارسال یک پیشنهاد استفاده می کند. اگرچه، فروشنده می تواند تنظیمات را انجام دهد و قبل از ارسال جزئیات اضافی را درج کند.
Copilot مبتنی بر سه فناوری است. اینها هستند:
- برنامه های مایکروسافت 365 – اینها عبارتند از Word، Excel، PowerPoint، Outlook، Teams و غیره.
- Microsoft Graph API – این محتوا و زمینه را از ایمیلها، جلسات، فایلها، چتها، رویدادهای تقویم و موارد دیگر گرد هم میآورد.
- مدل زبان بزرگ (LLM) – این یک موتور خلاق است که قادر به تجزیه و تولید متن قابل خواندن توسط انسان است.
به ،وان مثال، مدیر حساب ممکن است بخواهد هر زمان که مشتری یک مشکل فوری پشتیب، را مطرح می کند، هشداری دریافت کند.
در واقع، چار، لامانا، معاون شرکت، برنامه های کاربردی تجاری و پلتفرم های مایکروسافت، چندین مثال از اینکه چگونه Copilot ممکن است توانایی ،ب و کار را برای به دست آوردن و حفظ مشتریان تقویت کند به اشتراک گذاشت. در اینجا تعدادی از چشم نوازترین آنها آورده شده است.
به جلسات فروش از دست رفته پی ببرید
پس از انجام این کار، LLM پاسخ را برای پردازش پس از آن به Microsoft Graph ارسال می کند. این شامل اضافه ، زمینه و تولید دستورات است. Copilot آنها بررسیهای مسئول هوش مصنوعی را در کنار بررسیهای امنیتی، انطباق و حریم خصوصی انجام میدهند.
مایکروسافت Copilot را در برنامه همکاری خود Loop تعبیه کرده است. در اینجا، تیمهای فروش و بازاریابی میتوانند با Copilot به ،وان همتای هوش مصنوعی خود طوفان فکری کنند.
چنین اطلاعاتی ممکن است شامل نمای کلی حساب، تعاملات اخیر با مشتری و سابقه ،ید آنها باشد. این ممکن است به یک گفتگوی سازنده دامن بزند.