بسیاری از فروشندگان هنوز از مدل تجاری مجوز نمایندگی استفاده می کنند. با این حال، برای شرکت های بزرگتر، یک مدل هزینه مبتنی بر استفاده یا تعامل – که بسیار مقیاس پذیرتر است – احتمالاً بسیار اقتصادی تر خواهد بود.
در نهایت، Odigo یک مدل قیمت گذاری مبتنی بر استفاده را ارائه می دهد که ارائه می دهد تجاری فواید.
چنین شریکی ممکن است در آینده از طریق ابزارهای تخصصی CCaaS به ارزش افزوده کمک کند.
2. پشتیب،
با در نظر گرفتن این موضوع، بسیاری به دنبال یک فروشنده CCaaS هستند که بیش از یکپارچه سازی Salesforce اما انعطاف پذیری، پشتیب، و تخصص تخصصی Salesforce را ارائه می دهد.
ادغام Salesforce-CCaaS چگونه کار می کند؟
نکته کلیدی این است که فروشندگ، با ا،یستمی از شرکای متخصص و با تجربه هم در مرکز تماس و هم در Salesforce پیدا کنید، به ویژه برای استقرار شرکت های بزرگ.
3. مدل تجاری
علاوه بر این، آنها می خواهند با یک فروشنده CCaaS کار کنند که آنها را بدون دردسر و بدون دردسر این سفر را طی می کند.
در نتیجه، همه شرکای CCaaS Salesforce، از جمله Odigo، Genesys، و AWS، یکپارچهسازی صوتی سرویس Cloud را ارائه میکنند.
مگر اینکه ،بوکار بخواهد از آ،ین نوآوریهای هوش مصنوعی ،شتین Salesforce استفاده کند، CTI احتمالاً نیازهای آن را پوشش خواهد داد.
چرا؟ از آنجا که این استقرار مرکز تماس بسیار پیچیده است، با تعداد زیادی ادغام برنامه ها و دانش تخصصی مورد نیاز.
مانند آگام کوهلی، مدیر راه حل ها و مهندسی CX UK&I در Odigo، به ما می گوید:
مشاور، که به استقرار راهحلهای Salesforce CRM و پلتفرمهای CCaaS کمک میکنند، از نظر تخصص بسیار متفاوت هستند.
همانطور که Salesforce پلتفرم Service Cloud CRM خود را تکامل می دهد، به طور مداوم ابزارهای جدید CCaaS را اضافه می کند.
اودیگو – یک رهبر بازار در CCaaSبه گفته ISG – یکپارچهسازی صوتی باز CTI و Service Cloud را ارائه میکند. به این ترتیب، ارائه می دهد انعطاف پذیری.
کهلی پس از بیان این نکته می گوید:
برای کشف بیشتر در مورد راه حل های Salesforce آن، از وب سایت Odigo دیدن کنید.
علاوه بر این، شرکت مادر آن Capgemini دارای مراکز عالی برای Odigo و Salesforce است. در نتیجه، میداند که چگونه با فناوریها ازدواج کند، مزایای هر دو را تضمین کند و بهترین را ارائه دهد حمایت ،.
هنگام در نظر گرفتن یک شریک CCaaS – چه با Salesforce ادغام شود یا نه – ملاحظات زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.
اکنون، Service Cloud ممکن است هر چیزی را که یک SMB، با نیازهای تخصصی اندک، برای اجرای یک مرکز تماس کارآمد نیاز دارد، ارائه دهد.
منبع: https://www.cxtoday.com/crm/are-you-ready-to-integrate-salesforce-with-a-ccaas-platform/
کوهلی میگوید: «مشتریان باید با یک فروشنده CCaaS کار کنند که به آنها امکان انتخاب در یکپارچهسازی CCaaS میدهد و میتواند از جاهطلبیهای آینده CX آنها پشتیب، کند.
چنین امک، پس از راه اندازی صدای سرویس ابری در دسترس قرار گرفت و Salesforce همان مجموعه ای از API ها را برای شرکای CCaaS خود ارسال کرد تا راه حل های خود را به CRM متصل کنند.
با این وجود، تمایزهایی وجود دارد. هنگام انتخاب شریک CCaaS، مراکز تماس باید مراقب این موارد باشند.
در یک شریک CCaaS به دنبال چه چیزی باشید
در اینجا سه نکته وجود دارد که هنگام مقایسه ادغام Salesforce-CCaaS باید به آنها توجه کنید.
1. انعطاف پذیری
یکی دیگر از ملاحظات مهم: آیا با فناوری های ضروری سازم، ادغام می شود؟ برای بسیاری، Salesforce CRM احتمالاً اولین راه حلی است که به ذهن می رسد.
برای شروع، آیا ،ب و کار یک ابر عمومی، خصوصی یا ،یبی را ترجیح می دهد؟ کدام کانال ها را پشتیب، می کند؟ آیا خدماتی را ارائه می دهد که به همه مکان های من در سراسر جهان می رسد؟
در سال گذشته، این موارد اضافه شده شامل صدای سرویس ابری، تعامل دیجیتال، و مسیریابی همهکاناله – با افزایش تکامل آن بود.
با این حال، فرصتی برای ادغام صدای سرویس ابری نیز وجود دارد. با این کار، مراکز تماس می توانند از سرویس ابری برای قابلیت های پایه خود استفاده کنند. سپس ارائهدهنده CCaaS CRM را با قابلیتهای تخصصی – از جمله تلفن، تقویت میکند.
خوشبختانه، پاسخ ا،ریت قریب به اتفاق “بله” قاطعانه است! با این وجود، برخی ادغام جذاب تری نسبت به دیگران ارائه می دهند.
به این ترتیب، همیشه به دنبال ارائه دهنده ای با مدل قیمت گذاری چابک و مبتنی بر مصرف باشید.
با Odigo به جلو حرکت کنید
از طریق این ادغام، فروشنده CCaaS معمولاً محیط دسکتاپ اساسی، کانال های دیجیتال، مسیریابی و فناوری های پایه را برای اجرای یک مرکز تماس ارائه می کند.
با این حال، افزایش تا کنون تاثیر کمی بر مراکز تماس میان بازار و سازم، داشته است.
به این ترتیب، آنها به دنبال تضمین هایی از فروشنده CCaaS خود خواهند بود که آنها را قفل نمی کنند.
در واقع، مشاغلی که معمولاً از پیادهسازی Salesforce پشتیب، میکنند، فاقد دانش مرکز تماس هستند. در همین حال، مشاوران مرکز تماس اغلب با ا،یستم Salesforce فراتر از CRM آشنا نیستند.
این مزایا اودیگو را به شریک CCaaS ایده آل برای بسیاری از مشاغل مبتنی بر Salesforce تبدیل می کند.
با این وجود، این ،بوکارها ممکن است به محض تکامل پیشنهاد CCaaS، مرکز تماس خود را با Salesforce همگرا کنند.
به این ترتیب، مراکز تماس بزرگتر معمولاً به فروشندگان متخصص برای CCaaS می ،بند.
در واقع، بسیاری از مشتریان فعلی هنوز از CTI باز استفاده میکنند، امیدوارند که در نهایت به سرویس ابری منتقل شوند زیرا پیشنهاد CCaaS خود را تکمیل میکند.
فروشندگان CCaaS با استفاده از کانکتور CTI باز قابل اعتماد آن برای چندین سال با Salesforce ادغام شده اند. در حالی که Salesforce راه حل را پیش نمی برد، اما همچنان یک گزینه قابل اجرا است.