پیش بینی های ما برای روند تجارت الکترونیک در سال 2023


رهبران بازرگ، در حال ظهور از یکی از آشفته ترین دوره های تجاری در تاریخ اخیر هستند. پس از سال‌ها چرخش برای برآوردن خواسته‌های جدید، اغلب با منابع کمتر، صنعت شروع به استفاده از فرصت‌های جدید با چشم‌اندازی به آینده کرده است. وقتی صحبت از روند تجارت الکترونیک به میان می‌آید، سال 2023 سالی است که برندها از واکنش‌پذیری به سمت فعال حرکت می‌کنند.

البته، ،ب‌وکارها همچنان به دنبال مولدتر شدن هستند، اما آنها همچنین به دنبال نوآوری‌هایی هستند که تجربه مشتری را در کانون توجه قرار دهد. آنها در حال بررسی گزینه ها در رسانه های اجتماعی و در مکان های جدید مانند بازار هستند. و آنها در استفاده از داده ها برای دستیابی به اه، تجاری بهتر می شوند.

ما از Trailblazers تجاری خود خواستیم تا پیش‌بینی‌های خود را برای صنعت در سال 2023 به اشتراک بگذارند.

چگونه در یک بازار در حال تغییر به موفقیت دست یابیم

بیش از 4000 رهبر تجاری استراتژی های خود را در آ،ین گزارش وضعیت بازرگ، ما به اشتراک می گذارند.


1. برندها از تجارت اجتماعی برای افزایش تعامل و گسترش دامنه خود استفاده خواهند کرد

تقریبا هر کاربر اینترنت در سراسر جهان نیز در شبکه های اجتماعی است. این تکان دهنده است 4.5 میلیارد نفر – و یک فرصت بزرگ برای مشاغل. با خدیجه رابینسون، مدیر عامل شرکت، صحبت کردیم توانمندسازی جه،، یک جامعه دیجیتال برای برندهای سیاهپوست، تا بتواند نظر او را در تجارت اجتماعی در سال 2023 جلب کند. پیش بینی او؟ “تاکید زیادی بر ویدئو.” رسانه های اجتماعی (و به طور خاص ویدیو) روشی جذاب و سرگرم کننده برای ایجاد روابط با مشتریان جدید و تشویق وفاداری عمیق تر با ،، که قبلاً برند شما را می شناسند، ارائه می دهد.

کانال هایی مانند TikTok، Instagram و Facebook از قبل سایت های اصلی برای تعاملات روزانه ما هستند. به نظر می رسد درهم آمیختن تجارت الکترونیک در این لحظات، حرکت بعدی واضحی است، به خصوص که هر پلتفرم ویژگی های ویدیویی و ،ید جدیدی را ارائه می دهد.


افزودن ویدیو به استراتژی تجاری شما می تواند به افزایش تعامل و به حدا،ر رساندن درآمد کمک کند. برای مثال، ،ب‌وکارها می‌توانند از ویدئو در صفحات محصول برای ارائه جزئیات و آموزش‌های مورد استفاده و حتی جمع‌آوری نظرات استفاده کنند. برای مشتری، که به دنبال اطلاعاتی در مورد تن، محصول، عملکرد، ابعاد و موارد دیگر هستند، ویدئو تصویری بسیار واضح‌تر از تصاویر ثابت ارائه می‌کند. این می تواند به برند شما کمک کند تا انتظارات درستی داشته باشد و حتی احتمال بازدهی را کاهش دهد.

2. ،ب و کارها برای امداد رس، زنجیره تامین و فرصت های رشد به بازارها روی خواهند آورد

نزدیک به نیمی (47 درصد) از سازمان‌های سطح سازم،، ساخت یک بازار دیجیتال را در دو سال آینده در اولویت قرار خواهند داد. چرا؟ توماس تیونن، رئیس بازرگ، در رو به جلوشرکتی که به برندها در پیاده سازی راه حل های تجارت الکترونیک و بازاریابی دیجیتال کمک می کند، معتقد است به این دلیل است که بازارها به برندها کمک می کنند شکاف موجودی را پر کنند و شخصی سازی کنند. او می‌گوید: «بازارها به ایجاد تجربیات شخصی‌تر و درآمد بیشتر بدون دردسر کمک می‌کنند.

به طور معمول، برندها برای ایجاد و افزودن محصولات جدید به کاتالوگ خود نیاز به سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه دارند. با یک بازار، ،ب و کارها می توانند این مرحله را به طور کامل نادیده بگیرند.

مقالات تجاری را فقط برای شما در صندوق ورودی خود انتخاب کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

بازارها همچنین به برندها کمک می‌کنند تا به سرعت در بازارهای جدید گسترش پیدا کنند و دسترسی به داده‌های مشتری شخص اول را آسان‌تر کنند. از آنجایی که تورم و مسائل زنجیره تامین بازار را تا سال 2023 دنبال می کند، این به برندها کمک می کند تا انعطاف پذیری بسیار مورد نیاز خود را ایجاد کنند. داده‌های مشتری که از فروشندگان مختلف در بازار خود به دست می‌آورید، بینش‌هایی را به شما می‌دهد که برای افزایش تبدیل‌ها، توصیه محصولات مرتبط و هدف‌یابی مشتریان من، نیاز دارید.

بازار همچنین به این م،ی است که می‌تو،د به سرعت کاتالوگ محصولات خود را گسترش دهید، محصولاتی را که زم، خارج از محدوده پیشنهادات شما بودند، با فروش متقابل و افزایش فروش گسترش دهید. و می‌تو،د به فروشنده‌های شخص ثالث در بازارهای مختلف تکیه کنید، که می‌تواند چالش‌های زنجیره تامین را کاهش دهد و به سرعت بخشیدن به تحویل و تحقق کمک کند.


3. شرکت ها از مدیریت داده ها برای کارآمدتر شدن استفاده خواهند کرد

یک شرکت متوسط ​​تقریباً استفاده می کند 1000 برنامه برای راه اندازی ،ب و کار و ذخیره داده های مشتریان. این کارآمد، مؤثر یا مقرون به صرفه نیست. راه حل: مدیریت داده ها برند جه، زیبایی L’Oréal می داند که داده های مدیریت شده به درستی کلید موفقیت در سال 2023 و پس از آن است. برندها باید چه کار کنند؟ به گفته باربارا لاورنوس، معاون مدیرعامل، “ما باید از داده های خود حدا،ر استفاده را ببریم. [We need to] داده‌ها را از هر نقطه تماس – در خانه، آفلاین، آنلاین – جمع‌آوری کنید و آن را به یک سفر یکپارچه تبدیل کنید.

برای کمک به ادغام تمام اطلاعاتی که برندها برای جمع‌آوری آن سخت تلاش می‌کنند – و به سرعت آن‌ها را به بینش‌های عملی تبدیل می‌کنند – بسیاری از ،ب‌وکارها شروع به استفاده از پلتفرم‌های داده مشتری (CDP) کرده‌اند. این امر به ویژه با نزدیک شدن به آینده بدون کوکی صادق است. در سال 2023، ،ب‌وکارها مدیریت داده‌ها را در اولویت قرار می‌دهند تا برای مقررات سخت‌گیرانه‌تر حفظ حریم خصوصی و اینترنت در حال تکامل آماده شوند.

چگونه یک CDP می تواند کمک کند؟ این داده ها را از بازاریابی، فروش، خدمات و تجارت یکپارچه می کند و همه بینش ها را در یک مکان ارائه می دهد. این می تواند یک تغییر بازی از نظر بهره وری باشد. در حقیقت، 64 درصد از متخصصان تجارت می گویند که داده های متمرکز مشتری کارایی را افزایش می دهد و 54٪ می گویند که فرصت های بیشتری برای رشد ،ب و کار ارائه می دهد.

استفاده از استراتژی‌های مدیریت داده‌های من، می‌تواند به تیم‌های شما دید واحد و دقیقی از هر مشتری بدهد تا بتو،د به سرعت برای ایجاد تجربیات فوق‌العاده حرکت کنید. دیگر اطلاعات مشتری در سراسر سازمان شما مخفی نشده است. دیگر هیچ مشکلی در ارتباط بین تیم‌های چندکاره وجود ندارد. آینده تجارت متعلق به ،، است که بیشتر از جمع آوری داده ها انجام می دهند – آنها داده ها را به درستی مدیریت می کنند تا بتوانند خلاقانه تر و سازنده تر باشند. اگر با یک روند تجارت الکترونیک در سال 2023 همگام هستید، آن را مدیریت داده کنید.

روندهای تجارت الکترونیک در سال 2023 را در آغوش بگیرید

از آنجایی که تغییرات بازار و بادهای مع، اقتصادی همچنان باعث تغییر در سال جدید می‌شوند، ،ب‌وکارهای موفق آن‌هایی هستند که به سرعت خود را با آن سازگار می‌کنند. برای اینکه ،ب و کار خود را برای موفقیت آماده کنید، تاکتیک های کلیدی را که انعطاف پذیری را ایجاد می کنند، اولویت بندی کنید. این پیش‌بینی‌ها را برای روند تجارت الکترونیک در سال 2023 در نظر بگیرید و تعیین کنید کدامیک بیشترین تأثیر را خواهند داشت.

با دیگر متخصصان تجارت ارتباط برقرار کنید

برای توسعه شغلی، گفتگو و ارتباط به #CommerceCrew Trailblazer جامعه بپیوندید.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/ecommerce-predictions/