چرا CRM استالوارت زوهو در حال ورود به UCaaS است؟

در نهایت، پلت فرم UCaaS در ویندوز و MacOS در دسترس است و برنامه های تلفن همراه به زودی عرضه می شوند.

Salesforce در یک جهت حرکت می کند، Zo، دیگری را انتخاب می کند


منبع: https://www.cxtoday.com/crm/why-is-crm-stalwart-zo،-moving-into-ucaas/

به این ترتیب، Zo، به مشتریان خود این شانس را می دهد که با فروشندگان ارتباطات کمتری کار کنند و تقاضای رو به رشد برای همگرایی سیستم ها را برآورده می کند.

به لطف این ویژگی ها، به نظر می رسد Zo، یک پیشنهاد امیدوارکننده دارد. متاسفانه در بازار شلوغ است.

این را با Teams Premium مقایسه کنید که هر ماه با قیمت 7 دلار برای هر کاربر در دسترس است – و در جولای 2023 به 10 دلار افزایش می یابد – و ،ب و کارها ممکن است پس انداز قابل توجهی داشته باشند.

علاوه بر این، قابلیت همکاری قابل توجهی در داخل پلت فرم وجود دارد. ابزار جه، کشیدن و رها ، آن از این مزیت استفاده می‌کند و به ،ب‌وکارها اجازه می‌دهد تا ویژگی‌ها را در بین برنامه‌های همکاری ادغام کنند.

ا،اج‌های اخیر ظاهراً این موضوع را تأیید می‌کند، با گزارش The Register: «دیگر Slack برای کاهش باقی نمانده است!»

Zo، یک ارائه دهنده برجسته CRM است و – با Service Desk – به آرامی شکاف را با CCaaS پر می کند. با اضافه ، UCaaS در بالا، ممکن است تمام نیازهای ارتباطی کارکنان و مشتریان پایگاه مشتری SMB خود را برآورده کند.

آیا در عمل کارساز خواهد بود؟ فقط زمان می تواند بگوید.

در واقع، قابلیت های پایه آن شامل ایمیل، پیام، تلفن و تماس های ویدیویی است. همچنین یک تقویم، لیست مخاطبین، و راه حل های ذخیره سازی فایل وجود دارد.

نکته جالب این است که سطح بالای یکپارچگی در سراسر پلتفرم UCaaS و روابط نزدیک آن با Zo، Workplace را نیز برجسته می کند. این ویژگی Zo، را قادر می‌سازد تا یک نمای واحد از ارتباطات را ارائه دهد، خواه از طریق ایمیل، پیام‌رس، یا برنامه دیگری باشد.

به گفته مدیر عامل آن، سریدار ومبو، چنین استراتژی زمین و گسترش پتانسیلی برای ،ب و کار دارد که اخیراً درآمد سالانه آن از 1 میلیارد دلار فراتر رفته است.

مجموعه جدید به ،ب و کارها اجازه می دهد تا از یک هاب برای ارتباطات داخلی استفاده کنند، که شامل تمام ویژگی های اساسی یک پلت فرم UC، همراه با چند نوآوری بسیار خوب است.

علاوه بر این، Zo، نسبت بیشتری از SMB ها در پایگاه مشتریان خود دارد. اینها احتمالاً نسبت به سازمانهای بزرگتر تعهد کمتری نسبت به سیستم UC موجود خود دارند.

با چنین طرحی، Zo، قصد دارد مشتریان خدمات Desk، CRM و Work،e خود را – که توسط 16 میلیون کاربر استفاده می‌شود – به Trident جذب کند که اکنون در نسخه بتا عمومی قرار دارد.

در واقع، فضای UCaaS به طور قابل توجهی اشباع شده است، به طوری که بسیاری از ،ب و کارها قبلاً تیم های مایکروسافت، زوم یا Webex را پیاده سازی کرده اند. به این ترتیب، به نظر می رسد فضای محدودی برای رشد وجود دارد.

ویدیوی زیر همه اینها و موارد دیگر را نشان می دهد.

با انجام این کار، کارمندان به برنامه های کاربردی کمتری دسترسی پیدا می کنند، که به بهره وری می افزاید، اما مسئولیت به خاطر سپردن گذرواژه ها و تکمیل وظایف اضافی مدیریت را نیز از عهده کارکنان برداشته می شود.

در عوض، Salesforce احتمالاً بر روی پیشنهاد اصلی خود تمرکز می کند: CRM. انجام این کار سرمایه‌گذاران فعال جدید خود را خشنود می‌کند، زیرا ممکن است استدلال کنند که فروشنده یک پیشنهاد نامرتبط برای عرضه به بازار ایجاد کرده است.

به این ترتیب، پلتفرم UCaaS دارای ویژگی های غنی به نظر می رسد. اما، به ،وان یک بازیگر برجسته CRM – که در شرایط عدم اطمینان اقتصادی فعالیت می کند – چرا Zo، این حرکت را انجام داده است؟

یکی دیگر از آن نوآوری‌های بسیار خوب در Trident و Workplace یک ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی – BluePencil – است که دستور زبان را بررسی می‌کند و پیشنهادهایی برای نوشتن ارائه می‌کند. با انجام این کار، نیاز به افزونه ای مانند Grammarly را از بین می برد.

خوب، احتمالاً فرصتی است زیرا برندها قصد دارند سیستم ارتباطی خود را همگرا کنند.

Zo، به شرکت‌ها کمک می‌کند تا ارتباطات خود را به هم نزدیک کنند

حرکت Zo، به UCaaS ممکن است برخی را شگفت زده کند. در واقع، برجسته‌ترین رقیب CRM آن – Salesforce – به آرامی پلتفرم UC خود را از مرکز می‌کشد.

بنابراین، در حالی که همگرایی سیستم یک امتیاز است، Zo، چه چیز دیگری در آستین دارد تا ،ب و کارها را از راه حل فعلی UCaaS دور کند؟ یک نقطه قیمت پایین

یک نقطه قیمت پایین ممکن است به Zo، اجازه دهد در یک بازار شلوغ متمایز شود

در نتیجه، Zo، ممکن است شانس بسیار بیشتری برای وسوسه ، مشتریان از پلتفرم‌هایی مانند تیم‌های مایکروسافت داشته باشد – به خصوص زم، که هزینه‌ها و فرصت کمتر برای همگرایی را برجسته می‌کند.

به ،وان مثال، یک ،ب و کار می تواند یک پیوست را از یک ایمیل بکشد و آن را در یک پیام رها کند.

بلوغ بالایی نیز دارد. در واقع، هنگامی که یک فروشنده یک ویژگی جدید و هیجان انگیز را اضافه می کند، یک رقیب آن را در عرض چند ماه اضافه می کند. این تمایز را دشوار می کند.

Zo، با پرتاب Trident وارد فضای UCaaS شد.

علاوه بر این، یک گزینه فقط پستی برای هزینه ماهانه 1 دلار برای هر کاربر وجود دارد.

گران‌ترین طرح قیمت‌گذاری «حرفه‌ای» برای Zo، Trident – ​​که شامل تمام قابلیت‌های ویدیوی بالا می‌شود – با قیمت 6 دلار برای هر کاربر، هر ماه در دسترس است. که با 100 گیگابایت فضای ذخیره نامه و فضای درایو همراه است.

همچنین بسته های قیمت دیگری برای Zo، Trident وجود دارد. پیشنهاد 3 دلاری با ویژگی های کمتر شاید برای بسیاری از مشاغل کوچکتر ایده آل باشد. با این گزینه، شرکت ها 10 گیگابایت فضای ذخیره نامه و فضای درایو دریافت می کنند.

آیا Zo، هم همین خطر را دارد؟ شاید نه، زیرا Slack همچنان برنده تجارت Salesforce است، اما ظاهراً برای توجیه بر،ب قیمت 27.7 میلیارد دلاری آن کافی نیست.