راهنمای مقایسه فناوری CRM در سال 2023

در اینجا راهنمای شما برای مقایسه فناوری CRM در سال 2023 است.

مرحله 1: برای فناوری CRM خود اه، تعیین کنید


منبع: https://www.cxtoday.com/crm/a-guide-to-comparing-crm-tech-in-2023/

با اطمینان از اینکه راه‌حل CRM شما ردیابی همه‌کانالی را ارائه می‌دهد، شروع کنید، بنابراین می‌تو،د مکالمات را در تمام کانال‌هایی که ممکن است با مشتریان تعامل داشته باشید مدیریت کنید. همچنین این یک ایده نوآورانه است که به دنبال فروشنده ای باشید که قادر به ارائه ابزارهای تحلیلی عمیق و سیستم های هوش مصنوعی باشد تا به شما کمک کند روند انتظارات و تغییرات مشتری را مشخص کنید.

راه‌حل‌های CRM امروزی می‌توانند با ویژگی‌ها و قابلیت‌های متفاوتی همراه با تیم‌های مختلف باشند. برخی از ابزارهای بسیار پیشرفته دارای ابزارهای پیشرفته هستند، مانند تجزیه و تحلیل هوش مصنوعی، بینش های پیش بینی کننده، و توانایی ایجاد گردش کار خودکار. ابزارهای دیگر ممکن است مقرون به صرفه تر باشند اما ساده تر باشند و بر ردیابی و گزارش ایمیل تمرکز کنند.

قابل توجه است، چشم انداز تجربه مشتری اخیراً با سرعت باورن،ی در حال تحول بوده است، زیرا این بیماری همه گیر باعث شد مشتریان آنچه را که از تجربیات خدمات خود می خواهند دوباره ارزیابی کنند. انتخاب یک ابزار CRM با قابلیت مقیاس پذیری و رشد متن، با نیازهای متغیر ضروری است.

از اعضای تیم خود بپرسید:

  • فکر می کنید چه ویژگی هایی به شما در ارائه بهترین خدمات ممکن کمک می کند؟
  • آیا در گذشته از ابزارهای CRM استفاده کرده اید که ممکن است در اینجا مفید باشد؟
  • چگونه می خواهید از CRM خود استفاده کنید (برنامه های تلفن همراه ممکن است برای برخی از کارگران ضروری باشد)

مرحله 4: پشته CX موجود خود را در نظر بگیرید

بر ،ی پوشیده نیست که تجربیات عالی مشتری باعث ایجاد یا ش،ت یک ،ب و کار در سال 2023 می شود. با این حال، ارائه این تجربیات منحصر به فرد می تواند پیچیده تر از آن چیزی باشد که ا،ر شرکت ها تصور می کنند. همانطور که انتظارات مشتری همچنان در حال تکامل است، تنها راه برای جلوتر ماندن از منحنی، درک عمیق تر از مخاطبان هدف و مشتریان فعلی است.

فناوری CRM می‌تواند ابزار ایده‌آلی برای تقویت رویکرد شما در ارائه خدمات هیجان‌انگیز به مشتریان باشد و به کاربران امکان دسترسی فوری به تمام اطلاعاتی را که ممکن است در مورد مشتریان خود نیاز دارند، ارائه دهد.

ادغام بهتر بین ابزارها در سیستم CX شما همچنین به این م،ی است که تیم فناوری اطلاعات شما مجبور نیست برای تراز ، اطلاعات در چندین برنامه به سختی کار کند. این خطر ابتلا به داده‌ها و مسائل امنیتی را برای تیم شما کاهش می‌دهد.

مرحله 5: چشم خود را به آینده نگاه دارید

با راه‌حل‌های CRM زیادی که اکنون در بازار موجود است، چگونه می‌د،د که در کدام سرویس باید سرمایه‌گذاری کنید؟

تصمیم گیری در مورد اه، اولیه از روز اول به شما کمک می کند تا مشخص کنید چه ویژگی هایی برای فناوری CRM شما مهم هستند. به ،وان مثال، چند نمونه از اه، ممکن است:

  • افزایش ارزش طول عمر و حفظ: اگر می خواهید شانس خود را برای حفظ مشتریان و ،ب درآمد طول، مدت از آنها افزایش دهید، باید یک CRM داشته باشید که بتواند به شما در مدیریت موثر مخاطبین کمک کند. ایجاد پروفایل برای شخصی سازی استراتژی های فروش و خدمات خود در طول زمان.
  • بهبود جذب و تبدیل سرنخ: اگر امیدوارید که CRM شما به فروش بیشتر شما کمک کند، به ابزارهایی برای مدیریت سرنخ، امتیازدهی و حتی ردیابی خط لوله فروش نیاز خواهید داشت. همچنین ممکن است بخواهید ابزارهایی مانند توصیه‌های هوش مصنوعی را بررسی کنید تا به راهنمایی فروشندگان خود در مورد بهترین راه برای تبدیل مشتریان کمک کند.
  • همسویی بهتر فروش و بازاریابی: همسویی تیم های فروش و بازاریابی شما یک راه عالی برای بهبود خطوط لوله فروش و موقعیت ،ب و کار شما برای رشد قابل توجه است. یک CRM قادر به دستیابی به این هدف به شما کمک می کند تا فعالیت های فروش و بازاریابی را در همان مکان پیگیری و مدیریت کنید.

مرحله 2: فهرستی از ویژگی های ضروری تهیه کنید

متأسفانه، همه راه حل های CRM برای ادغام با هر پشته فناوری طراحی نشده اند. ارزش این را دارد که مطمئن شوید هر ابزار CRM که در فکر استفاده از آن هستید می تواند با خدماتی که اعضای تیم شما استفاده می کنند کار کند. ادغام های قوی روزانه یا توانایی ساخت API ها در یک محیط انعطاف پذیر به شما کمک می کند آب و هوای تک شیشه ای را برای بهره وری طراحی کنید.

اولین قدم در انتخاب فناوری CRM من،، تصمیم گیری برای انجام این نرم افزار جدید است. یک راه‌حل خوب CRM می‌تواند به شما در دستیابی به چندین هدف فوق‌العاده، از همسویی تیم‌های فروش و بازاریابی تا افزایش رضایت و حفظ مشتری کمک کند.

راه حل های CRM ابزارهای قدرتمندی برای تجربه مشتری هستند اما به ندرت در خلاء وجود دارند. معمولاً، این ابزارها وقتی با سایر ابزارهای CX، مانند مرکز تماس به ،وان نرم‌افزار خدمات، میزهای خدمات، و حتی ابزارهای همکاری، همراستا باشند، بهترین عملکرد را دارند.

هنگامی که نیازهای تیم خود را در نظر می گیرید، همچنین ارزش آن را دارد که در نظر بگیرید که چقدر آسان است راه حل CRM خود را برای کارمندان راه دور، به روز رس، از راه دور ارائه دهید، و به کارگران هیب، و راه دور با مشکلاتی پشتیب، کنید.

به یاد داشته باشید، نرم افزار باید به اندازه کافی ساده باشد تا اعضای تیم شما را جذب کند و به آنها اجازه دهد تا با حداقل آموزش کارآمد بمانند. با این حال، ممکن است لازم باشد به کارکنان تازه کار که برای اولین بار با ابزارهای CRM کنار می آیند، راهنمایی ارائه دهید.

با پیچیده‌تر شدن فضای CX، بسیاری از ،ب‌وکارها سرمایه‌گذاری در سیستم‌های CRM با ابزارهای اتوماسیون پیشرفته که برای کمک به بهبود کارایی تیم‌ها در هر کجا که هستند، مفید خواهند بود.

در حالی که ویژگی های دقیقی که برای CRM خود نیاز دارید به شما و اه،ی که برای سرمایه گذاری جدید خود تعیین کرده اید بستگی دارد، برخی از رایج ترین ویژگی های ضروری عبارتند از:

  • مدیریت تماس: ابزارهای مدیریت تماس شامل نمایه‌های مخاطبین شما، گزارش فعالیت و تعامل، ذخیره‌سازی بلیط و ابزارهای زمان‌بندی قرار است.
  • مدیریت رهبری: ابزارهایی برای مدیریت سرنخ‌های شما می‌تواند شامل ابزارهای جستجو، امتیازدهی سرنخ و ت،یم‌بندی برای ایجاد کمپین‌های شخصی‌شده‌تر باشد.
  • مدیریت فرصت: ابزارهای مدیریت فرصت اغلب شامل خطوط لوله فروش هستند، جایی که می تو،د وظایف را بین کارکنان توزیع کنید و فعالیت ها را دنبال کنید.
  • گزارش و تحلیل: داشبوردها و گزارش‌ها می‌توانند بینش‌هایی در مورد مخاطبان هدف، کارکنان و سطوح عملکرد شما ارائه دهند.
  • ابزار های ارتباطی: برخی از راهکارهای CRM دارای ابزارهای ارتباطی داخلی هستند، مانند ضبط تماس، ال،ای ایمیل و پیام‌رس، چت زنده.
  • گردش کار: گردش کار ابزارهای اتوماسیون استانداردی هستند که با فشار دادن آنها به دنبال ، مسیرهای فعالیت از پیش تعیین شده به بهبود عملکرد تیم شما کمک می کنند.
  • همکاری: ابزارهای همکاری تیمی مانند چت خصوصی و سیستم‌های اشتراک‌گذاری فایل می‌توانند هماهنگی تیم‌های ،یبی را آسان‌تر کنند.

مرحله 3: نظر تیم خود را دریافت کنید

یکی از بهترین راه‌ها برای اطمینان از سرمایه‌گذاری در فناوری من، برای تیم‌های فروش، خدمات و بازاریابی، دریافت نظرات آنهاست. حتی بهترین راه حل CRM هم اگر کارمندان شما مایل به استفاده از آن نباشند، برای ،ب و کار شما مفید نخواهد بود. با در نظر گرفتن این موضوع، از کارمندان خود بپرسید که چه ویژگی هایی را بیشتر دوست دارند و به چه چیزی از فناوری خود نیاز دارند.