این 8 معیار خدمات میدانی می تواند به کسب و کار شما کمک کند

هنگامی که کارگران شما قادر به پیشنهاد محصولات و خدمات اضافی باشند، شاهد افزایش یکی از بهترین معیارهای خدمات مید، برای موفقیت بلندمدت خواهید بود: سرنخ های فروش.

هشت معیار کلیدی برای سنجش موفقیت در مدیریت خدمات مید، وجود دارد – از تاکتیکی تا رضایت مشتری. اگر به دنبال راهی برای کارآمدتر شدن و افزایش درآمد خود هستید، دستیابی به این معیارهای خدمات مید، می تواند به پیشرفت شرکت شما کمک کند. ما راه‌حل‌ها و قابلیت‌های ساده‌ای را بیان کرده‌ایم که می‌تواند به شما در دستیابی به نتایج خدمات مید، مثبت و دیدن سریع‌تر کمک کند زمان ارزش گذاری.

حجم تماس می‌تواند یکی از مهم‌ترین KPIهای خدمات مید، برای نظارت باشد و به شما کمک می‌کند تا کارایی بهتری را کنترل کنید. اگر توزیع‌کنندگان شما همچنان حجم بالایی از تماس‌ها را با درخواست‌های زمان‌بندی و به‌روزرس،‌های وضعیت انجام می‌دهند، از کمک قرار ملاقات در برنامه مشتری‌مدار خود استفاده کنید. با کمک قرار ملاقات، می تو،د پیشنهاد دهید:

  • قابلیت‌های سلف‌سرویس: به مشتریان اجازه دهید درخواست‌های خود را درخواست کنند و تغییر دهند. سلف سرویس را از طریق پورتال مشتری در سایت خود یا برنامه مواجهه با مشتری فعال کنید. مشتریان می‌توانند درخواست‌ها را انجام دهند و تغییر دهند و پاسخ سؤالات متداول را دریافت کنند، مانند نحوه دسترسی به سابقه خدمات خود یا زمان تعمیر و نگهداری پیشگیرانه
  • اعلان‌های خودکار: مشتریان را با به‌روزرس،‌های خودکار در جریان بگذارید. هنگامی که سرویس در راه است یا تاخیر وجود دارد، آنها را از طریق دستگاه تلفن همراه خود مطلع کنید.
  • ردیابی زنده: به مشتریان این امکان را بدهید که با مح،ه ورود، محل حضور کارمند خدمات خط مقدم تعیین شده را روی نقشه ببینند، مشابه آنچه در یک برنامه اشتراک‌گذاری سواری می‌بینید.

2. زمان ورود به سایت

آیا به کارآمدترین روش برنامه ریزی می کنید؟

آیا فرآیندهای شما به شما کمک می کند تا کارگران را خوشحال و سازنده نگه دارید؟

کشف کنید که چگونه مشاغل پیشرو با مدیریت خدمات مید، نوآوری می کنند. این راهنما می تواند به شما در افزایش درآمد و کاهش هزینه ها کمک کند – در حالی که بهره وری و رضایت مشتری را در اولویت قرار می دهد.


1. میزان صدای تماس

اگر کارکنان خدمات خط مقدم شما همچنان با حل و فصل موارد در اولین بازدید مشکل دارند، مطمئن شوید که آنها بهترین قابلیت های تلفن همراه را در این زمینه دارند، از جمله:

5. رضایت مشتری

اگر شرکت شما اخیراً در مدیریت خدمات مید، سرمایه گذاری کرده است، شما در حال حاضر در مسیر درستی برای اثبات آینده ،ب و کار خود هستید. گام بعدی این است که راه حل مدیریت خدمات مید، خود را به پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) متصل کنید تا دید کاملی از مشتری خود داشته باشید. این به شما کمک می کند ببینید چه چیزی به طور موثر کار می کند و چه چیزی می تواند بهبود یابد.

خدمات مید، نرخ گردش مالی بالایی را از کارگران سیار مشاهده می کند که به دلیل فرآیندهای ردیابی زمان و تأیید آهسته و دستی برای دریافت به موقع دستمزد مشکل دارند. یکی از مهم‌ترین KPIهای خدمات مید، برای نظارت بر گردش مالی است، بنابراین می‌تو،د ببینید که آیا کارمندان از نقش خود راضی هستند یا خیر.

آیا کاهش تماس ها را مشاهده کرده اید؟

آیا کارگران شما قادر به حل مشکلات در یک بازدید هستند؟

یکی از مزیت‌های اصلی راه‌حل مدیریت خدمات مید،، دید بهتر KPIهای خدمات مید، است که نشان می‌دهند چه اتفاقی در میدان می‌افتد. توزیع‌کنندگان می‌توانند برنامه‌ریزی ساده یا پیچیده را بهینه کنند و با دیدن دو هفته و شش ماه آینده برای تعیین قرار و پاسخگویی به غیبت‌ها، کارهای بیشتری را انجام دهند.

هیچ چیز بیشتر از زمان ،نی نادرست ورود مشتریان را ناامید نمی کند. به هر حال، انتظار در اطراف، وقت ارزشمند آنها را تلف می کند! اگر راه حل متصلی را اجرا کرده اید، اما معیارهای خدمات مید، نشان می دهد که کارکنان خدمات خط مقدم شما هنوز به موقع به محل کار خود نمی رسند، از موارد زیر استفاده کنید:

مشتریان می‌خواهند خدمات به آس، سفارش یک برنامه برای تحویل غذا یا درخواست آسانسور از طریق سرویس اشتراک‌گذاری باشد. آنها به دریافت زمان ،نی دقیق و دقیق برای رسیدن عادت دارند.

سپس، دید بهتری از معیارهای مهم خدمات مید،، از تاکتیکی – مانند نرخ تعمیر برای اولین بار و زمان به سایت – تا هدف نهایی: رضایت مشتری، به دست خواهید آورد. اگر پیشرفت‌هایی در این زمینه‌ها مشاهده نمی‌کنید، در اینجا راه‌حل‌های ساده و قابلیت‌هایی وجود دارد که می‌تواند نتایج مثبتی را برای مشتریان شما ایجاد کند و هزینه‌های عملیاتی را برای شما کاهش دهد.

آیا تیم های خط مقدم شما کارآمد هستند؟

در گذشته، خدمات صحرایی در مورد رضایت مشتری چندان قابل مشاهده نبود (مگر اینکه، البته، مشتری برای شکایت تماس بگیرد). اکنون، راه‌های بیشتری برای به دست آوردن بینش در مورد یکی از مهم‌ترین معیارهای خدمات مید، وجود دارد: رضایت مشتری.

کارگران سیار شما وقتی به‌روزرس،‌های شغلی را از دستگاه تلفن همراه خود ثبت می‌کنند، فرصت‌هایی را به آن‌ها اضافه می‌کنند، که برای نمایندگ، که می‌توانند برای تجربه فروش شخصی با مشتریان دنبال کنند، فیلتر می‌شوند.

با دید واضحی از زمان‌بندی‌های به‌روز شده، توزیع‌کنندگان همچنین می‌توانند برنامه زمان‌بندی هر کارگر سیار را تنظیم کنند و در صورت تأخیر یا تداخل زمان‌بندی، به سرعت وظایف را تغییر دهند.

4. نرخ ثابت برای اولین بار

راه حل مدیریت خدمات مید، متصل شما، کارایی را برای توزیع کنندگان افزایش می دهد و با دید کامل مشتری، بهره وری را در میدان بهبود می بخشد. اگر هنوز به دلیل آن کاهش هزینه ها را مشاهده نکرده اید، موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • زمان سریعتر برای صورتحساب: برخی از پیمانکاران ممکن است همچنان از یک برگه کاغذ برای شروع فرآیند صورتحساب استفاده کنند. با تمام کارهایی که باید انجام دهند، احتمال گم شدن کاغذ در طول مسیر از میدان تا دفتر بسیار زیاد است. به همه کارگران سیار خود اجازه دهید کارها را مستقیماً از برنامه تلفن همراه خود به ،وان کامل علامت گذاری کنند. با دادن یک اخطار دیجیتالی به کارگران سیار از طریق برنامه آنها، تکمیل کار از دستگاه تلفن همراه آنها تأیید می شود و مشتریان سریعتر صورتحساب می شوند.
  • جریان فرآیندها: شما می تو،د خدمات مید، را با یک جریان ساده از فرآیندهای کم تلاش با استفاده از اتوماسیون بهینه کنید. زمان‌بندی هوشمند به توزیع‌کنندگان کمک می‌کند ماهرترین و در دسترس‌ترین کارگران سیار را تعیین کنند و مسیرهای برنامه‌ریزی را ترسیم کنند که زمان صرف شده در جاده و هزینه‌های اضافه کاری احتمالی را کاهش می‌دهد.
  • وضعیت شغلی: به کارگران سیار خود اجازه دهید به‌روزرس،‌ها را قبل، در حین و بعد از قرار ملاقات‌ها مستقیماً از دستگاه‌های تلفن همراه خود ثبت کنند. این به توزیع کنندگان یک دید زنده از وضعیت شغلی می دهد و به آنها اجازه می دهد تا به طور مؤثر سفرهای برنامه ریزی را ایجاد کنند.

8. سرنخ های فروش

اگر گردش مالی هنوز زیاد است، قابلیت‌های ردیابی زمان را در برنامه خدمات مید، خود تعبیه کنید و قالب‌های برگه زم، را برای دوره‌های یک هفته یا یک ماهه ایجاد کنید که وظایف، سفرها و استراحت‌ها را دنبال می‌کند. کارگران سیار شما از دستگاه های تلفن همراه خود وارد و خارج می شوند و روند پرداخت تسریع می شود.

7. هزینه های کلی

اگر مشتری نیاز به تعمیر یا تعویض پرهزینه داشته باشد، یک کارگر سیار می تواند او را از طریق گزینه های خود راهنمایی کند. اگر قبلاً کارگران سیار خود را برای فروش متقابل یا فروش بالا تنظیم نکرده اید، قابلیت های فروش را به راه حل مدیریت خدمات مید، خود متصل کنید.

آیا راه حل مدیریت خدمات مید، شما به وضوح در هزینه شما صرفه جویی می کند؟

آیا کارگران سیار شما می توانند با محصولات و خدمات اضافی به مشتریان کمک کنند؟

بشنوید که چگونه می تو،د تیم های خدمات مید، خود را برای موفقیت راه اندازی کنید – افزایش درآمد، بهره وری و صرفه جویی در هزینه.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/field-service-management-key-metrics/

اگر پس از مقایسه عملیات خدمات مید، خود با این معیارهای اصلی، فرصت هایی برای بهبود یافتید، از ما استفاده کنید اصول اولیه خدمات مید، دوره راهنمایی برای اطمینان از اینکه از راه حل مدیریت خدمات مید، خود نهایت استفاده را می کنید.

،ب و کار خود را با مدیریت خدمات مید، متحول کنید

آیا تلاش 5 ستاره شما برای بررسی 5 ستاره است؟

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

3. مشاغل در روز

اطمینان حاصل کنید که توزیع کنندگان شما از تجزیه و تحلیل نیروی کار برای تعیین مشاغل بر اساس مجموعه ای از قو،ن تجاری استفاده می کنند:

  • محل
  • مجموعه مهارت
  • در دسترس بودن کارگر سیار
  • در دسترس بودن تج،ات
  • موجودی در دست است

آیا کارگران سیار شما زم، وارد می شوند که مشتریان انتظار دارند؟

اگر هنوز معیارهای مشخصی در مورد رضایت مشتری ندارید، به مشتریان این امکان را بدهید که به راحتی بازخورد خود را از طریق پورتال، ایمیل یا پیام های متنی خود ارائه دهند. می‌تو،د حلقه بازخورد را با یک نظرسنجی کوتاه، پرسشنامه باز، یا ارتباط مستقیم با همه چیز، از رزرو قرار تا تجربه با یک کارگر سیار، ببندید.

6. گردش کارمندان و پیمانکاران