5 نوآوری از انتشار بهار 23

در Sales Cloud، می‌تو،د اتوماسیونی را پیاده‌سازی کنید که به نمایندگان کمک می‌کند بهره‌ورتر شوند. فروشندگان می توانند منطق ساده شده «اگر این، پس آن» را برای هماهنگ ، اتوماسیون برای وظایف خود تعریف کنند. این اقدامات شامل همه چیز از اجرای آهنگ‌های ایجاد شده توسط تیمشان، بیرون راندن آهنگ‌های سریعی است که فروشندگان خودشان ایجاد می‌کنند، یا هشدارهایی برای ماندن در بالای وظایف خود.

3. داده ها را به راحتی با مرکز کنترل جریان داده (ابر بازاریابی) خود یکپارچه کنید.

می‌تو،د نقاط عطف مکالمه را که توسط Einstein Conversation Insights ارائه شده است، در برنامه‌های Enablement خود جاسازی کنید. این به شما کمک می کند مهارت های تکرار را در مقیاس ردیابی و بهبود بخشید و این بهبود را با نتایج درآمد مرتبط کنید.


2. ایجاد اقدامات خودکار (ابر فروش)

از طریق Disclosure and Compliance Hub، می‌تو،د گزارش‌های افشای محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) را مطابق با استانداردهای گزارش‌دهی پذیرفته‌شده جه،، مانند Global Reporting Initiative و CDP، خودکار کنید. می تو،د ال،ای گزارش را برای کاربران پیکربندی کنید تا داده های کلیدی ESG را از طریق یک جریان هدایت شونده وارد کنند. داده ها در یک م،ن قابل استفاده مجدد برای صرفه جویی در زمان ذخیره می شوند. شرکت‌ها می‌توانند داده‌ها را به‌،وان گزارش صادر کرده و برای افزایش پاسخگویی و شفافیت ESG به نهادهای نظارتی ارسال کنند.


می‌تو،د با مؤلفه‌های یکپارچه تجارت به ،ب‌وکار (B2B) و مستقیم به مصرف‌کننده (D2C) و API در Lightning Web Runtime، زمان به ارزش و ارزش متوسط ​​سفارش را افزایش دهید. این پیشرفت‌ها قدرت پلتفرم داده‌های مشتری، بازار تجارت، و مجموعه‌های محصول را به B2B و D2C برای ارائه تجربیات شخصی‌شده همه‌کاناله و افزایش تبدیل‌ها افزایش می‌دهند.


5. خودکار ، گزارش ESG با Disclosure & Compliance Hub برای گزارش ESG (صفر خالص)

اگر تا به حال به نسخه بهار 23 نگاهی نکرده اید، اکنون زمان آن فرا رسیده است. بیشتر بد،د جدیدترین نوآوری های ما و مطمئن شوید که امسال نتایج سریعی را ارائه می دهید.

مرکز کنترل جریان داده، مدیریت جریان داده را در یک نمای واحد با بینش‌های عملی متمرکز می‌کند – به کاربران کمک می‌کند وضعیت جریان را به راحتی درک کنند، کیفیت داده‌ها را ارزیابی کنند، و مسائل مربوط به انتقال را شناسایی کنند. با صفحه فرود جدید، مرکز کنترل جریان داده دسترسی سریع به اطلاعات دریافتی و استفاده از داده را برای بهبود بهداشت داده ها و مدیریت ردیف فراهم می کند. این به تیم ها قدرت می دهد تا شفافیت و نظارت بر داده ها را افزایش دهند و بهداشت کلی داده ها را بهبود بخشند.


4. با بهبودهای B2B و D2C (Commerce Cloud) در زمان صرفه جویی کنید

اگر با نسخه‌های Salesforce آشنایی ندارید، ما صدها نوآوری جدید را سه بار در سال منتشر می‌کنیم که بسیاری از آنها از ایده‌ها و بازخوردهایی می‌آیند که مستقیماً از مشتریان ما از طریق IdeaExchange دریافت می‌شوند. این ورودی از مشتریان باورن،ی ما به ما کمک می کند تا در این راه پیشروی کنیم، بنابراین می تو،د بهتر به مشتریان خود خدمات ارائه دهید.

در اینجا راه هایی وجود دارد که می تو،د از آنها استفاده کنید برخی از ویژگی های مورد علاقه ما از نسخه بهار 23، معمولاً در 13 فوریه در دسترس است.

نسخه بهار 23 را کاوش کنید

محدوده کامل را کاوش کنید از نوآوری‌های جدید ما در انتشار «بهار 23» که عموماً در 13 فوریه در دسترس است.


منبع: https://www.salesforce.com/blog/spring-release-preview/نگاهی کامل به همه ویژگی‌ها و به‌روزرس،‌های جدید ما در نسخه بهار 23 بیابید – به شما کمک می‌کند نتایج را به سرعت ارائه دهید.


1. جاسازی نقاط عطف مکالمه (ابر فروش)