،ر به یاد می آورد که چگونه مشتریان می توانند تمام ایمیل های مختلف ارسالی هرتز را ببینند، اما تیم شرکتی نتوانست.
مقالاتی درباره بازاریابی که فقط برای شما انتخاب شده اند را در صندوق ورودی خود دریافت کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
2. انطباق را بهبود بخشید و پیام های خود را ی،ان کنید
زم، که جولی ،ر – مدیر ارشد پلتفرم های CRM هرتز – شروع به کار کرد، تیم او از پنج ESP استفاده کرد. این پنج ESP با پنج آژانس مختلف برای مدیریت آنها، در چهار منطقه جه،، که از هفت سیستم تراکنش متفاوت بیرون میآمدند، آمدند. سه سال بعد، آنها فقط از یک ESP برای انجام همه این کارها استفاده می کنند. این به آنها کمک کرده است که در پول خود صرفه جویی کنند و کارآمدتر باشند.
اگر میخواهید دید کاملتری از سفر مشتری داشته باشید و نمیخواهید پیامهای خود را در فیلترهای هر،مه گیر بیاورید (یا برای رعایت آن پرچمگذاری شود)، راهی برای ادغام ارائهدهندگان خدمات ایمیل پیدا کنید.
3. سیستم ها را برای داده های پاک تر، بهینه سازی و شخصی سازی ،یب کنید
هدف نهایی شما ارتباط با مشتریان است. اگر ایمیل تبلیغاتی در یک سیستم و ایمیل تراکنشی در سیستم دیگری زندگی کند، تجربیات مشتری شما عالی نخواهد بود. هیچ دیدگاه منسجمی از تجربه مشتری وجود ندارد، چه رسد به اینکه مطمئن شویم پیامها به نظر میرسند و احساس میکنند که از یک برند میآیند.
هرتز تفاوتی نداشت. این شرکت 104 ساله کرایه خودرو از سیستمهای ایمیل تراکنشی و تبلیغاتی مختلفی در طول رشد و گسترش جه، خود در طول سالها استفاده کرده است.
درباره اینکه چگونه هرتز یک سیستم پرهزینه و همپوش، از پلتفرمهای ایمیل را به یک راهحل کارآمد تبدیل کرده و چگونه میتو،د بیشترین استفاده را از هزینههای بازاریابی خود ببرید، بیشتر بیاموزید.