ایجاد تجربه کاری – 3 نکته برای مسیر شغلی شما

شما باید بتو،د داستان خود را تعریف کنید تا از دیگران متمایز شوید. تمرین کنید که داستان آنچه ساخته اید، چیزهایی که از آن یاد گرفته اید و اینکه چگونه در موقعیتی که می خواهید اعمال می شود، بگویید!

بینش های متخصص را کشف کنید تا به شما در توسعه حرفه خود، ارتباط با Trailblazers، یادگیری Salesforce و ،ب گواهینامه کمک کند. راهنمای نحوه عملی، دیدگاه‌های معتبر همتایان، و داستان‌های الهام‌بخش Trailblazer را کاوش کنید.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/building-your-work-experience/

در اینجا فراخوان های شما برای اقدام است:

  1. یک حساب Trailhead ایجاد کنید و با زمین بازی Trailhead خود دست به کار شوید.
  2. یک مشکل واقعی را پیدا کنید و آن را با Salesforce حل کنید!
  3. داستان خود را بگویید و از بین جمعیت متمایز شوید.

برای شروع پر ، شکاف اعتماد با کارفرمایان، می تو،د تجربه کاری خود را با این فرمول ساده ایجاد کنید: یک مشکل در زندگی خود پیدا کنید + با Salesforce = موفقیت مشکل را حل کنید. این فرمول شبیه کاری است که شما در یک شغل Salesforce انجام می‌دهید، جایی که درد ،ب‌وکار را پیدا می‌کنید و درد را با Salesforce تسکین می‌دهید.

وبلاگ The Trailblazer

مهم نیست پیشینه شما چیست—همیشه مهارت های قابل انتقالی وجود دارد که باید در رزومه و مصاحبه هایتان برجسته کنید. جاناتان فا،، همکار پیشگام، به طرز شگفت انگیزی در مورد چگونگی شناسایی و ارتقای مهارت های نظامی قابل انتقال خود در هنگام شروع کار خود در Salesforce نوشته است. او نکته بسیار خوبی در مورد وقت گذاشتن برای فکر ، و فهرست ، تمام مهارت هایی که در طول حرفه و زندگی خود ایجاد کرده اید دارد. سپس می‌خواهید این مهارت‌ها را با مهارت‌هایی که کارفرمای آینده شما به دنبال آن است، ترسیم کنید. گاهی اوقات ممکن است کمی خلاقیت لازم باشد، اما می‌تو،د مهارت‌های قابل انتقال زیادی مانند مدیریت پروژه، تجزیه و تحلیل داده‌ها، توجه به جزئیات و غیره را پیدا کنید.

مهارت های مورد نیاز را بیاموزید، مدارک معتبر رزومه را به دست آورید و برای فرصت های شغلی و مربیگری با جامعه Trailblazers ارتباط برقرار کنید.


3. مهارت های قابل انتقال خود را به خاطر بسپارید

و هرگز مهارت های مردمی خود را فراموش نکنید. مهارت های افراد بخش بزرگی از هوش هیج، است و کارکنان با هوش هیج، مورد تقاضا هستند. نامزدهای عالی می‌دانند که وقتی شروع می‌کنید، 90 درصد روی فناوری و 10 درصد روی افراد تمرکز می‌کنید. اما همانطور که شغل شما پیشرفت می کند، اغلب باید 90٪ روی افراد و 10٪ بر روی فناوری تمرکز کنید، و نشان دادن اینکه مهارت های شما منع، کننده توانایی مدیریت این تغییر است ضرری نخواهد داشت. بنابراین، فراموش نکنید که مهارت‌های افراد قابل انتقالی را که ممکن است در طول حرفه خود به دست آورده‌اید، برجسته کنید، خواه از خدمات مشتری، ،ده‌فروشی، صنعت مهمان‌نوازی یا جای دیگری باشد.

برو شکاف اعتماد را پر کن

به کارفرمای خود نشان دهید که ،یب کاملی از هر دو هستید و یک دستور العمل برنده دارید. بنابراین داستان و مهارت های مرتبط خود را به اشتراک بگذارید تا به آنها بفهم،د که برای انجام این کار چه کاری لازم است.

با فکر ، در مورد مشکلات یا پروژه هایی که می تو،د از Salesforce برای حل آنها استفاده کنید، شروع کنید:

مثلا اگر استفاده کردید گزارش ها و داشبوردهای نیروی فروش برای ردیابی بودجه خود، مهارت هایی را که در طول این فرآیند ایجاد کرده اید یا تقویت کرده اید و اینکه چگونه با مسئولیت های نقش مرتبط است را به اشتراک بگذارید. آیا از داده ها برای کمک به تصمیم گیری آگاهانه تر در مورد تخصیص بودجه استفاده کردید؟ آیا سطح دسترسی اعضای خانواده خود را برای مشاهده گزارش هایی که ایجاد کرده اید تعیین کرده اید؟ هنگامی که داستان خود را در مصاحبه خود می گویید این جزئیات را بیان کنید تا تجربه خود را به موقعیت مرتبط کنید!

2. مانند یک مدیر استخدام فکر کنید

اگر با پشتکار در حال درخواست شغل هستید، اما از کارفرمایان خبری نیست، به احتمال زیاد به شکاف اعتماد خواهید رسید. شکاف اعتماد چیزی است که برخی آن را عدم اعتماد کارفرما به توانایی متقاضی برای انجام کار می نامند. این عدم اعتماد دلیلی است که کارفرمایان برای تجربه مرتبط درخواست می کنند. آنها اثبات صریح را ترجیح می دهند که شما قبلاً کاری را که می گویید می تو،د انجام دهید با موفقیت انجام داده اید. پس چگونه این شکاف را پر می کنید؟ در اینجا سه ​​نکته وجود دارد که شما را برای موفقیت در مسیر شغلی Salesforce خود آماده می کند.

1. ایجاد تجربه کاری خودتان

تجربه مرتبط خود را بسازید، آنچه را که با آن آموخته اید نشان دهید گواهینامه هاسوپر ست ها ابر نشان ها، و نشان های Trailhead، شخصیت منحصر به فرد خود را به اشتراک بگذارید و مهارت های قابل انتقال خود را در شغل مورد نظر ترسیم کنید. وقتی به نظر می رسد که همه اطرافیان شما تخصص فنی بیشتری دارند، هرگز فراموش نکنید که کارفرمای آینده شما به یک نیاز دارد شخص در تیم آنها ،ی که می داند چگونه با سایر ذینفعان ارتباط برقرار کند، مصالحه کند و به جلو حرکت کند. همچنین، به یاد داشته باشید که با پیشرفت مهارت فنی و پیشرفت شغلی، مهم است که بیشتر بر روی افراد تمرکز کنید تا فناوری. زیرا، در پایان روز، Salesforce ابزاری است که مردم استفاده کنید. بنابراین برای تأثیرگذاری بزرگ، به یاد داشته باشید که مهارت‌های افراد قابل انتقال شما یک مهارت نیروی فروش است – در واقع، شما حتی می‌تو،د در مورد این مهارت‌ها بیشتر بد،د هوش عاطفی را توسعه دهید دنباله.

تنها چیزی که لازم است کمی خلاقیت است و شما شروع به دیدن مشکلات اطراف خود به ،وان فرصتی برای به نمایش گذاشتن مهارت های Salesforce خود می کنید.

علاوه بر نشان دادن مهارت خود در بخش فنی، باید به راه‌های غیرفنی برای برجسته‌تر شدن و ساختن برند حرفه‌ای خود نیز فکر کنید. یک راه عالی برای انجام این کار این است که مانند یک مدیر استخدام فکر کنید. از این بینش برای درک بهتر آنچه مدیران استخدام در رزومه شما به دنبال آن هستند استفاده کنید:

  • آماده نمایش برای سناریوهای دنیای واقعی باشید. در دنیای واقعی، به ندرت تمام ا،اماتی را که باید از قبل بد،د، دریافت خواهید کرد. این بدان م،است که برای پر ، جاهای خالی باید به شدت به مهارت های گوش دادن و حل مسئله خود تکیه کنید. بنابراین استفاده از Trailhead – پلت فرم آموزش آنلاین رایگان Salesforce – برای یادگیری مفاهیم اساسی بسیار مهم است. و برای نشان دادن آنها آماده باشید، با مثال هایی از اینکه چگونه می تو،د بین خطوط بخو،د تا یک مشکل تجاری را با موفقیت حل کنید.
  • گواهی‌ها، مجموعه‌های فوق‌العاده، و نشان‌های خود را دریافت کنید. مدیران استخدام همیشه ابتدا به دنبال تجربه هستند. اما پس از آن، به ترتیب اهمیت، هستند گواهینامه هاسوپر ست ها ابر نشان ها، و نشان های Trailhead. این به این دلیل است که هر چه در آن سلسله مراتب یادگیری بالاتر بروید، یادگیری، فرآیند تفکر و مهارت های حل مسئله به سناریوهای واقعی زندگی نزدیک تر می شود.
  • نشان دهید که چه چیزی باعث می شود … شما. کارفرمایان به دنبال کاندیدای من، برای کنترل موفقیت آمیز یک ابزار قدرتمند در حین کار با سایر کارمندان خود هستند تا بیشترین بازگشت سرمایه را داشته باشند. پس برای نشان دادن شخصیت و نحوه تعامل خود با دیگران وقت بگذارید. اجازه دهید کارفرمایان با شما و چیزهای دیگری که در این نقش به ارمغان می آورید آشنا شوند. نشان دهید که شما بیشتر از ،ی هستید که به صورت مک،کی وظایف را از فهرست کارهای انجام شده با کمی احساسات بررسی می کند. این می تواند عامل تعیین کننده ای باشد که شما را به جلو می برد.

من را برای یک حساب رایگان Trailhead ثبت نام کنید