اتاق فرارهای تهران با امکانات، تصاویر و آدرس مجله علی بابا-آل اسکیپ

به همین دلیل اگر از تاریکی محض هراس دارید، در این نوع اتاق اتاق فرار دایموند فرار شرکت نکنید. به جای اینکه تصور کنید زمان زیادی برای بازی در نظر گرفته شده، تصور نمایید که باید بازی را در کمتر از پنج دقیقه پشت سر بگذارید. اگر در بازی یک قاتل زنجیره‌ای به دنبال شما هست، باید خودتان را در محیط بازی غرق کنید. برخی شرکت‌کنندگان تماما با تلقین حس ترس مقابله می‌کنند. آنها تصور می‌کنند که این کار نشانه شجاعت آنها در مقایسه با سایر اعضای تیم است.

  • پس از آن در آمریکا هم بین سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ چندین اتاق فرار تأسیس شد.
  • تمام حقوق این وبسایت متعلق به مرکز بازی‌های‌فکری و اتاق‌فرار تهران می باشد.
  • محیط این اتاق فرار مانند یک سلول انفرادی ساخته شده است که شما با ترفندهای مختلف باید خود را از این زندان خلاص کنید.
  • شما و دوستانتان در این بازی در نقش یک گروهک امنیتی‌اید و باید با سرنخ‌های موجود در محیط بازی، به یک زیرزمین که متعلق به یک سرایدار بوده که قبلا در آنجا زندگی می‌کرده، برسید و با کشف معمای اصلی این بازی، حمله تروریستی را متوقف کنید.
  • که می‌توانید با تخفیف‌های ویژه از سایت تخفیفان دریافت کنید، بازی اتاق فرار یا اسکیپ روم است.
  • در ایران نیز به دلیل محبوبیت و جذابیتی که این بازی به ارمغان آورده است، روزبه روز بر تعداد اتاق های فرار افزوده می شود.
پیشنهادات نت‌برگ به طور کلی به دو دسته آنی و غیر آنی تقسیم می‌گردند که «نت‌برگ‌های آنی» بلافاصله پس از خرید تا لحظه پایان زمان استفاده آن‌ها، دارای اعتبار بوده و قابل استفاده می‌باشند. همچنین «نت‌برگ‌های غیر آنی» نیز پیشنهاداتی هستند که پس از خرید آن‌ها، کاربران می‌بایست به منظور استفاده از نت‌برگ‌های خود، تا اتمام مهلت خرید آن پیشنهاد بر روی سایت نت‌برگ، صبر نمایند. لازم به ذکر است نت‌برگ هم‌اکنون در اکثر شهرهای بزرگ ایران مانند تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز، ارومیه و غیره مشغول به فعالیت و ارائه خدمات روزانه می‌باشد. ماجراجویی و هیجان از فاکتورهای اصلی یک تفریح دست جمعی و جذاب به شمار می رود. اگر دوست دارید دوستان و خانواده خود را به چالشی منحصر به فرد دعوت کنید اتاق فرار تهرومز بهترین مقصد برای شما خواهد بود. در این بازی شما باید به کمک هم از یک مخمصه خلاص شوید و راه خروج را پیدا کنید!

اتاق فرار اسکیپ رانر

در ادامه مطلب درباره انواع اتاق فرار بیشتر صحبت خواهیم کرد. در واقع اتاق فرار یا اسکیپ روم همان بازی های کامپیوتری هستند که در دنیای واقعی شبیه سازی شده اند و به صورت گروهی انجام می شوند. تاکائو کیوتو مردی ۳۰ ساله از کیوتو ژاپن بود که برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ تصمیم گرفت بازی های معماگونه و ترسناک را در محیط های رمزآلود طراحی و پیاده سازی کند. این بازی ها به صورت گروهی انجام میشوند، در مدت زمان محدود لازم است افراد گروه جواب معماها را با کمک خلاقیمت و نشانه هایی که در اتاق موجود می باشد بدست آورده و در نهایت از شرایط ترسناک نجات پیدا کنند. ژانر جنایی نیز مانند ژانر ترسناک از محبوبیت بالایی برخوردار است و در ایران نیز اسکیپ‌ روم‌های متعددی در این سبک طراحی شده‌اند.

شما در خانه یک دوست قدیمی قدم گذاشته‌اید درست زمانی که چند هفته‌ای از مفقودشدن او می‌گذرد. دوست شما در خانه نیست، اما باتوجه‌به سرنخ‌های موجود می‌توانید از آن مکان خارج شوید. پس از مواجه‌شدن با این موجودات باید با ترفندهای مختلف آن‌ها را شکست دهید و از دستشان فرار کنید. به‌طور حتم مواجه‌شدن با موجودات فضایی می‌تواند بسیار جالب باشد، حتی اگر این تجربه در تخیل یا محیطی غیرواقعی صورت بگیرد.

اتاق فرار وست روم اسکیپ

اتاق فرار شبیه سازی یک بازی در دنیای واقعی است، که برای رسیدن به پایان بازی باید به همراه تیم خودمان یک سری معما را حل کنیم. در مسیر بازی با چالش های متفاوتی مواجه خواهیم شد پس باید آمادگی کار تیمی را برای رسیدن به هدف مشترک داشته باشیم. در پاسخ به شما باید بگوئیم، در انتخاب اتاق فرار در تهران باید به ژانر، موقعیت مکانی، سناریو، تعداد تجربه بازی و … توجه شود تا بتوانید تجربه خوبی از اسکیپ روم تهران داشته باشید. بهترین کار اینه که بپرسید کسی فوبیای تاریکی، فضای تنگ، بسته شدن و …

با رفتن به هرکدام از این اتاق‌ها ۶۰ دقیقه وقت به شما داده می‌شود که معماها را حل کنید و خارج شوید. اگر در زمان تعیین‌شده نتوانید با ترفندهای مختلف از اتاق بیرون بیاید بازنده خواهید شد. اتاق فرار خانه اشباح یکی از ترسناک‌ترین اتاق‌ فرارهای تهران است که اگر دوست دارید ترشح آدرنالین را در بدن خود افزایش دهید، می‌توانید به آن مراجعه کنید.

با توجه به شیوع ویروس کرونا قابل درک است که نگرانی‌هایی بابت مراجعه به مراکز تفریحی و تجربه‌ی بازی‌های اتاق فرار وجود داشته باشد. ما در مجموعه‌ی سرگرمی اسکیپ‌ر‌ومیست تلاش کرده‌ایم با نظارت دقیق و سختگیرانه بر رعایت … با کلیک بر روی قسمت «جزئیات بازی» می‌توانید تیزر، سناریو، اطلاعات و مشخصات مربوط به هر اتاق فرار را مشاهده کرده و بهترین بازی را مطابق با سبک سلیقه خود انتخاب کنید. به احتمال زیاد برای شما هم پیش آمده که با دوستانتان بیرون رفته باشید، اما هیچ ایده جذابی برای سپری کردن اوقات فراغت خود به فکرتان نرسد.

معمولا تعداد افراد برای این بازی جذاب، باید حداقل ۴ نفر باشد. نکته بعدی اینجاست که شما و دوستانتان باید روحیه کار تیمی بالایی داشته باشید تا بتوانید یک تجربه فراموش نشدنی را برای خودتان بسازید. معمولا برای حل کردن معمای اتاق فرار حدود سی دقیقه تا یک ساعت زمان خواهید داشت. بسیاری تصور می‌کنند که این زمان بسیار زیادی برای یک بازی است. به همین دلیل در ابتدای بازی کاملا وقت را هدر می‌دهند و هرچه به انتهای زمان نزدیک می‌شوند، متوجه خواهند شد که زمانی برای آنها باقی نمانده. برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو اتاق‌های فرار مجموعه اسکیپ روم با تلفن‌های زیر تماس بگیرید.

اتاق فرار جبن(ترس)

اتاق فرارهای تهران با امکانات، تصاویر و آدرس مجله علی بابا-آل اسکیپ

انسان همیشه به دنبال آزادی‌طلبی بوده و خواندن داستان‌های معروف فرار از زندان، مثل داستان معروف زندانیان آلکاتراز، یا فرار اسرای جنگی لیبی و… همیشه به ما یادآوری می‌کند که چطور یک انسان می‌تواند برای رسیدن به هدف خود و… خیر متاسفانه هیچ وسیله ای داخل اتاق برده نمیشه و فقط اشخاص داخل اتاق میرن، اتاق فرار جوری تعبیه شدن که شما نیاز به نور اضافی و یا وسیله دیگه ای نخواهید داشت. تمام حقوق مربوط به وبسایت، برای مایندر اسکیپ روم محفوظ میباشد.