3 روند برای آینده خدمات مشتری

مشتریان می‌خواهند در هر کانالی، یک تجربه متصل یکپارچه داشته باشند. این با مرکز تماس شما شروع می شود. به جرات می توان گفت که هر چه عوامل مرکز تماس با بخش های سازم، خود ارتباط بیشتری داشته باشند، ارتباط مشتری بیشتر است.

معیارهایی که سازمان های خدماتی دنبال می کنند نیز داست، را نشان می دهد. سازمان‌های بیشتری نسبت به قبل هزینه هر تماس، وضوح اولین تماس، تلاش مشتری و انحراف پرونده را دنبال می‌کنند.

نکته اولیه: مشتریان خود را در کانال های خدماتی من، برای دریافت پاسخ های واقعی قرار دهید. خط نهایی شما از شما برای آن تشکر خواهد کرد.

گرفتن؟ شرایط اقتصادی چالش برانگیز به این م،ی است که سازمان ها باید بر کارایی هزینه و بهره وری خدمات تمرکز کنند. متعادل ، این مورد با انتظارات مشتری در حال تحول، مسائلی مانند سیلوهای داده و کانال‌های خدمات قطع شده را برای حل سریع‌تر فوریت می‌کند.

مشتریان نمی‌خواهند سؤالات واجد شرایط طول، بدون مکاتبات انس، باشند – آنها می‌خواهند به‌،وان چیزی فراتر از اعداد به هم متصل و شناخته شوند.

همه چیز با خدمات شروع می شود. از هر جنبه ای از سازمان شما، هر تجربه ای که مشتری با شرکت شما دارد برای ،ب و کار شما حیاتی است. شما باید با در نظر گرفتن صرفه جویی در هزینه، تجربیات استثنایی را برای مشتریان ارائه دهید تا زم، که عملیات شما کارآمد باشد.

همانطور که برای سال 2023 و پس از آن برنامه ریزی می کنید، سفر مشتری را در کانون توجه قرار دهید. تجربه مشتری باید بزرگترین اصل راهنما برای موفقیت در سازمان خدماتی شما باشد.

همه ما سر و صدایی در مورد غیرقابل پیش بینی بودن اقتصادی شنیده ایم – که منجر به نیاز به کارایی بیشتر و صرفه جویی در هزینه می شود. در همان زمان، 60 درصد از متخصصان خدمات می گویند که انتظارات مشتریان از قبل از همه گیری افزایش یافته است.

مشارکت با فناوری اطلاعات یکی از راه‌هایی است که سازمان‌های خدماتی می‌توانند فرآیندهای روتین را خودکار کنند و داده‌ها نشان می‌دهند که استراتژی خوبی است. در واقع، 77 درصد از تصمیم‌گیرندگ، که با فناوری اطلاعات همکاری می‌کنند، می‌گویند که این امر به سازمان کمک می‌کند در هزینه‌های نرم‌افزار صرفه‌جویی کند و 79 درصد می‌گویند که منجر به زمان سریع‌تری برای بازاریابی راه‌حل‌های فناوری جدید می‌شود.

،تمرد تحقیقات نشان می‌دهد که 86 درصد از مصرف‌کنندگان پاسخ‌دهنده اظهار داشتند که برای آنها مهم یا بسیار مهم است که بتوانند هنگام برقراری ارتباط با یک تجارت با یک شخص واقعی تماس بگیرند. مشتریان برای نگر، های ساده از ابزارهای سلف سرویس انتظار دارند، اما وقتی سؤالات پیچیده ای دارند، به کمک همدلانه نیاز دارند و انتظار سرعت و کیفیت را دارند.

چگونه سازمان‌های خدماتی برای پاسخگویی به چالش افزایش انتظارات مشتری در حال رشد هستند؟ جدیدترین و بزرگ‌ترین گزارش وضعیت خدمات ما نشان می‌دهد که رهبران خدمات چگونه در حال حاضر موفق شده‌اند.


بهبود خدمات مشتری برای به دست آوردن دید کامل تری از سفر مشتری می تواند به شما در صرفه جویی در زمان و هزینه با حذف فرآیندهای پرهزینه و ناکارآمد کمک کند. با یک رویکرد کارآمد، نمایندگان شما می توانند زمان ارزشمند خود را بر ارائه خدمات بهتر متمرکز کنند.

نکته اولیه: وقتی صحبت از صرفه جویی در هزینه به میان می آید، داشتن ابزار من،، ارتباط با تیم های دیگر، و ایجاد اتوماسیون من، برای کل سازمان شما کلیدی است. این نه تنها به تیم فناوری اطلاعات شما، بلکه به سازمان شما به ،وان یک کل و در نهایت به مشتریان شما کمک می کند.

3. مشتریان می خواهند در هر مرحله از راه به هم متصل باشند

نسخه پنجم State of Service بزرگترین مطالعه خدمات Salesforce تا به امروز است – یک بررسی عمیق در روندهایی که سازمان های خدماتی باید هنگام ایجاد استراتژی های خدمات مشتری خود در نظر بگیرند.

بهبود خدمات مشتری تا حد زیادی بهترین دارایی شما برای آینده است. برای بسیاری از مردم، خدمات مشتری عاملی است که به ادامه رابطه با شرکت شما می رسد.

گزارش ما نشان داد که عوامل در سازمان های خدماتی با عملکرد بالا به طور قابل توجهی بیشتر از همتایان خود درک کاملی از نیازهای مشتری دارند (73%) و با مشتریان با همدلی رفتار می کنند (69%).

علاوه بر این، تیم پشتیب، شما خواهان کارآمدی در کار، ابزارهای سازنده و توسعه شغلی است. سرمایه گذاری روی تیم و ابزار شما به م،ای صرفه جویی در هزینه برای سازمان شما است.

ما بیش از 8000 متخصص خدمات را در 36 کشور در هر سطح از خدمات، از افسر ارشد مشتری گرفته تا نماینده خدمات مشتری تا کارمند خدمات خط مقدم، بررسی کردیم.

کاهش هزینه ها با بهبود خدمات

گزارش پنجمین وضعیت خدمات ما همه چیزهایی را که شما نیاز دارید در مورد نحوه غلبه بر چالش‌ها و موفقیت سازمان‌های خدماتی در حال حاضر در اختیار دارید.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/future-of-customer-service/

به ،وان مثال، اگر یک نماینده مرکز تماس پرونده پیچیده ای داشته باشد، هرچه اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع داشته باشد، احتمال بیشتری دارد که آن را سریعتر حل کند. هنگامی که نمایندگان داده های به موقع و مرتبط را به راحتی در دسترس داشته باشند، می توانند با دانش و همدلی پاسخ دهند.

با این اولویت‌های بالا برای ایجاد تعادل، منطقی است که خود را با چه مشتری، آشنا کنید واقعا خواستن ما دریافتیم که 73 درصد از مشتریان از شرکت ها انتظار دارند که نیازها و انتظارات منحصر به فرد آنها را درک کنند، با این حال 56 درصد می گویند که بیشتر شرکت ها با آنها مانند اعداد رفتار می کنند.

اتوماسیون فرآیند در حال حاضر جزء اصلی تقریباً 60 درصد سازمان های خدماتی است و شرکت های پیشرو در حال مشاهده مزایای آن هستند.

همچنین، با رشد صنعت، مراقب نقش های خدماتی جدید باشید. سازمان‌ها نقش جدیدی را نشان می‌دهند که مسئول وفاداری و شادی مشتری است: مدیر ارشد مشتری.

غذای آماده: مشتریان انتظار دارند که هم نماینده مرکز تماس آنها و هم تیم آنها همه اطلاعات را داشته باشند. آن‌ها می‌خواهند نماینده‌ای که با او صحبت می‌کنند این توانایی را داشته باشد که خودش مسائل را مدیریت کند یا به سرعت با ،ی که می‌تواند در تماس باشد.

آینده خدمات مشتری همانطور که می شناسیم

با این حال، تعداد سازمان‌های خدماتی که با فناوری اطلاعات برای ایجاد اتوماسیون شریک هستند، کاهش یافته است. تحقیقات ما نشان می‌دهد که 37 درصد از سازمان‌ها می‌گویند فناوری اطلاعات تنها تصمیم‌گیرنده است، در مقایسه با 25 درصد در سال 2020. فرصت بزرگی برای سازمان‌های خدماتی وجود دارد تا ارزش خود را با استفاده از اتوماسیون – به‌،وان یک تیم باز کنند.

Salesforce عمیقاً حفاری کرد تا بفهمد به دنبال چه چیزی هستند و چگونه می‌تو،م آنها را برای آینده بهتری از خدمات مشتری در نظر بگیریم. ما دریافتیم که 83٪ از مشتریان انتظار دارند بلافاصله پس از تماس با ،ی تعامل داشته باشند و 83٪ انتظار دارند مشکلات پیچیده را از طریق یک نفر حل کنند.

مقالات خدماتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

2. خدمات بهتر به مشتریان می تواند در هزینه شرکت شما صرفه جویی کند

آینده خدمات مشتری با آموختن آنچه که مشتریان امروز انتظار دارند آغاز می شود: یک تجربه پیوسته و همدلانه.

یک چیز درست است: تحول دیجیتال به سازمان‌های خدماتی کمک می‌کند تا با تعاملات شخصی و همدلانه با مشتریان خود، موفقیت را به دست آورند.

در اینجا سه ​​نکته وجود دارد که باید هنگام ساخت برنامه های خدماتی 2023 خود بد،د.

1. ارزش محرک برای مشتریان آینده خدمات به مشتریان است

تحقیقات نشان می‌دهد که اتوماسیون نه تنها باعث صرفه‌جویی در زمان برای عوامل مرکز تماس می‌شود، بلکه آنها را به سایر بخش‌ها وصل می‌کند تا گردش کار ساده‌تر شود. اتوماسیون اطلاعات مخفی شده را از تیم‌ها حذف می‌کند و مطمئن می‌شود که همه افراد درگیر با همان داده‌ها کار می‌کنند – و تجربه بهتری به مشتریان می‌دهد.

بنابراین یک سفر خدماتی واقعاً متصل برای مشتریان شما چگونه به نظر می رسد؟ رهبران خدمات گزارش می دهند که مشتریان بیشتر به دنبال کانال های دیجیتال، سلف سرویس و بله، تلفن برای اتصال هستند.

در یک فضای اقتصادی نامطمئن، صرفه جویی در هزینه تقریباً برای همه اولویت دارد. با این امر نیاز به کارایی وجود دارد. این امر زیبایی است که عوامل مرکز تماس بتوانند وظایف را اصلاح کنند و فرآیندها را با اتوماسیون ساده کنند. اما تاثیر واقعی اتوماسیون چیست؟

در حالی که ممکن است ابزارها و نقش ها همراه با آینده خدمات مشتری تغییر کند، ماموریت شما ی،ان باقی می ماند: در کنار مشتریان خود باشید.

به روندهای امروزی ضربه بزنید