چرا باید از دریچه داکت اسپلیت استفاده کنیم؟ شبکه اطلاع‌ رسانی طلا و ارز

پس از آماده شدنِ ساختار فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت نوبت به طراحی و ساخت دربِ وزنه‌ای دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌رسد. ابعاد درب وزنه‌ای دریچه بازدید داکت اسپلیت بر مبنای ابعادِ داخلیِ فریم، طراحی و مونتاژ می‌شود. برای سهولت در نشیمنِ دربِ وزنه‌ای دریچه بازدید داکت اسپلیت، به میزان یک تا دو میل از هر ضلع از ابعادِ داخلیِ فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت کسر نموده و ابعاد درب دریچه بازدید داکت اسپلیت را طراحی می نماییم. با توجه به طراحیِ وزنه‌ای این دریچه بازدید داکت اسپلیت، لذا وجود فاصله‌ی استاندارد بین لبه‌ی زیرینِ دستگاه داکت اسپلیت تا کدِ ارتفاعیِ محل نصب دریچه بازدید داکت اسپلیت، بسیار مهم و ضروری است. در صورت کوتاه بودنِ این فاصله، امکانِ جداسازی و برداشتن و گذاشتنِ درب میسر نمی‌گردد، به همین دلیل در زمان سفارش باید به این موضوع کاملاً دقت کرد.

نوع رنگ دریچه بازدید داکت اسپلیت از جنس پودری الکتروستاتیک است که در کدهای مختلف و متنوع می‌تواند بر روی سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت از آن استفاده کرد. با انجام و اتمام عملیات رنگ برای جلوگیری از هرگونه خطر احتمالی نسبت به آسیب دیدگیِ ساختار و رنگ دریجه بازدید داکت اسپلیت،باید آن را در کاورهای ضربه گیر بسته بندی کرد. با این اتصال ساختار فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت یک کرد چهارطرفه پیدا می‌نماید و پس از این باید محلهای پیچ کاری را بر روی بدنه‌ی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت (یا بدنه‌ی بیرونی یا بدنه داخلی) باید ایجاد نماییم. این جای پیج ها بسته به بزرگی یا کوچکیِ ابعاد دریچه بازدید داکت اسپلیت متغیر می‌باشد.

چرا باید از دریچه داکت اسپلیت استفاده کنیم؟ شبکه اطلاع‌ رسانی طلا و ارز

پس از انجام رنگ کاری باید دریچه بازدید داکت اسپلیت در کاورِ ضخیم و ضدضربه مثل مشمع ضربه گیر بسته بندی گردد تا در زمان انتقال دریچه داکت اسپلیت به پروژه آسیبی متوجهِ بدنه‌ی دریچه بازدید داکت اسپلیت نشود. پس از ساختِ چهارچوبه‌ی فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت، نسبت به ایجاد جای پیچ بر روی فریم اقدام می دریچه بازدید داکت اسپلیت نماییم. اگر قرار باشد دریچه بازدید داکت اسپلیت به صورت پیچ ازرو نصب شود، این جای پیچ ها بر روی نمای بیرونیِ ساختار فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت تعبیه می‌شود و اگر هم قرار باشد دریچه بازدید داکت اسپلیت به صورت پیچ مخفی نصب شود، جای پیچ ها بر روی دیواره‌ی داخلیِ ساختار فریم جانمایی و ایجاد می‌شود.

برای ساخت فریم نیز ابتدا باید ابعادِ کلاف یا قابِ زیرِ دریچه بازدید داکت اسپلیت به صورت صفربه صفرِ داخلِ کلاف یا قاب، سایزینگ بشود و سپس بر مبنای آن ابعاد با کسر نیم سانت از هرطرف، اقدام به برشِ اضلاع فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌شود. پس از برشِ ابعاد فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت نسبت به گوشه زنیِ هر یک از دهانه های این اضلاع می نماییم تا هنگام به همچسبانیِ این اضلاع، زاویه‌ی حاصل، به صورت گونیا و قائم الزاویه شود و هیچ گونه ناگونیایی در ساختار دریچه بازدید داکت اسپلیت به وجود نیاید. اگر دریچه بازدید داکت اسپلیت به صورت پیچ ازرو نصب شود، جای پیچ ها روی نمای بیرونیِ فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت ایجاد می‌گردد.

فروش چیلر، داکت اسپلیت و فن کویل تهران

برای نصب دریچه بازدید داکت اسپلیت هم می‌توان به روش پیچ از رو اقدام کرد و هم می‌توان به صورت پیچ مخفی اقدام نمود. با جانماییِ دریچه خطی بر روی ساختار درب دریچه بازدید داکت اسپلیت، مراحل ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت تقریباً تکمیل می‌شود. ضخامت ورق این درب نیز برای ابعاد متوسط و پایین در حد یک میلیمتر و برای ابعاد بزرگ ضخامت های بالاتر در نظر گرفته می‌گردد. پس از ساخت فریم و درب دریچه بازدید داکت اسپلیت، باید نسبت به انجام عملیات رنگ کاری اقدام گردد. جنس رنگی که برای پوششِ سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت به کار می‌رود از نوعِ کوره‌ای پودری استاتیک است. وجود کدرنگ های متنوع و متعدد هم باعث زیباتر و شکیل تر شدنِ ساختارِ دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌شود و هم دریچه بازدید داکت اسپلیت آلومینیومی خطی وزنه‌ای در برابر صدماتی چون ضربه و… مصون می‌ماند.

در نتیجه اطلاع دقیق از مزایا و معایب دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌تواند به انتخاب شما در هنگام خرید کمک کند. ■ امکان استفاده از دریچه بازدید داکت اسپلیت در ساختمان های اداری، مسکونی و تجاری. خوب است بدانید که دریچه های اسپلیت را به لحاظ متریال و جنسی که دارند می‌ توان به سه نوع، آلومینیومی، چوبی ( ام دی اف ) و پی وسی ( پلاستیکی ) دسته بندی کرد.

دیدگاه برای دریچه بازدید داکت اسپلیت

با توجه به کاربرد روزافزون از دستگاه داکت اسپلیت در سیستم های تهویه مطبوع محیط های مسکونی،تجاری،اداری و حتی صنعتی، نیاز به تولید و کاربرد انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت بعنوان دریچه ای جهت بازدید،تعمیر، سرویس و چکاپ دستگاه داکت اسپلیت نیز روز به روز افزایش یافته است. با توجه به کاربرد روزافزون از دستگاه داکت اسپلیت در سیستم های تهویه مطبوع محیط های مسکونی،تجاری،اداری و حتی صنعتی، نیاز به تولید و کاربرد انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت بعنوان دریچه ای جهت… دریچه بازدید داکت اسپلیت به دو صورت پیچ از رو و پیچ از تو (پیچ مخفی) قابل نصب است. دریچه بازدید داکت اسپلیت ا توجه به افزایش کاربرد دستگاه داکت اسپلیت در سیستم های تهویه مطبوع محیط های مسکونی، تجاری، اداری و حتی صنعتی، انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز براساس نیاز تولید میشود.

  • از این رو باید از بهترین جنس و مدل کانال کشی داکت اسپلیت جهت حفظ راندمان کاری سیستم داکت اسپلیت بهره برد.
  • برای ایستاییِ مناسب و فرم صحیحِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت ،در لبه های کناریِ ورقِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت از یک خمِ یک و نیم سانتی بهره گرفته می شود.
  • برای ساخت این دریچه بازدید داکت اسپلیت ابتدا نسبت به قطعه‌ی محیطیِ آن یعنی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت اقدام می نماییم.
  • نکته مهم در اینجا که ذکرِ آن اهمیت دارد این است که تمام جای پیچها یا سوراخ های احتمالی که قرار است بر روی بدنه ی درب دریچه داکت اسپلیت تعبیه گردد باید لزوما در مراحل ساخت و قبل از عملیات رنگ بر روی بدنه یا فریمِ دریچه داکت اسپلیت تعبیه شود.
  • با خرید تمامی محصولات مورد نیاز بدون وجود هیچ‌گونه واسطه‌ای شاهد پایین آمدن هزینه نهایی شده و از طرفی از بهترین و مرغب‌ترین لوازم تولید شده در کشور بهره ببرید.

سپس این محصول آماده رنگ آمیزی می‌شود و به وسیله رنگ پودری الکترواستاتیک پوشش داده شده و درون کوره قرار می گیرد. باید به این نکته اشاره کرد که دریچه بازدید داکت اسپلیت مشابه لولا را می‌توان از جنس چوب آلومینیوم و پی وی سی نیز تولید و به بازار ارائه نمود. زمانی از دریچه بازدید داکت اسپلیت ساده استفاده می‌شود که نیازی به ایجاد منفذ روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت نباشد. دریچه بازدید داکت اسپلیت ساده در دو مدل درب وزنه‌ای و درب لولایی ساخته می‌گردد. مدل درب دریچه بازدید داکت اسپلیت وزنه‌ای به طور کامل از فریم جدا شده، اما در مدل لولایی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به وسیله‌ یک قفل زیمنس و لولا به فریم متصل می‌باشد.