جورج کاررا III، مدیر ارشد فناوری سیستمها در میتسوبیشی آسانسور، بر اهمیت یکپارچهسازی و بهینهسازی تاکید میکند: «از آنجایی که تیمهای فروش به دنبال مسیرهای جدید به سمت کارایی هستند، راهحلهای فنی بیپایان اغلب به ،وان گلولههای نقرهای در نظر گرفته میشوند. اما شما باید فرآیند خود را تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید واقعاً به چه چیزی نیاز دارید، از ابزارهایی که باید نگه دارید نهایت استفاده را ببرید و ابزارهای قدیمی را که کمکی نمیکنند، کاهش دهید.»
5. 97 درصد از رهبران فروش و متخصصان عملیات فروش می گویند هوش مصنوعی به نمایندگان زمان بیشتری برای فروش می دهد.
بقیه همه چیز در مورد کنترل چیزی است که قابل کنترل است. مانند لیندزی بوگز، مدیر جه، توسعه فروش در کوانتوم متریک خاطرنشان می کند: «موضوع [now] در مورد ثبات و نتایج است. مهارت خود را تقویت کنید و روی آنچه می تو،د کنترل کنید تمرکز کنید.
پشته فناوری فروش خود را ساده کنید
رهبران فروش برنده می دانند که اگر به کارایی و بهره وری متمایل شوند، می توانند در زمان های ناب برتر باشند. گزارش وضعیت فروش ما بر این نکته تأکید میکند: در 12 ماه آینده، رهبران فروش قصد دارند از فروش ،یبی و مجازی برای انعطافپذیری بیشتر، بهبود همترازی متقابل عملکردی و به حدا،ر رساندن استفاده از ابزار و فناوری استقبال کنند. این تلاشها کلید موفقیت در سال 2023 خواهند بود – و در تضمین موفقیت در حال حاضر نقش اساسی دارند.
گفت: «بالقوهها به راههایی برای اثبات ارزش ،ید نیاز دارند و با فروشندگان همکاری میکنند تا بر نتایج ملموس تمرکز کنند.» ال،ین مدور، مدیر اجرایی حساب استراتژیک در شرکت نرم افزاری آلیس.
مقالات پرطرفدار
11 بهترین پاد،ت تجاری ما در سال 2022
6 دقیقه مطالعه
7. 81 درصد از نمایندگان فروش می گویند فروش تیمی به آنها کمک می کند تا معاملات را ببندند
در گزارش وضعیت فروش ما بیاموزید که چگونه حرفهایهای برتر فروش کارآمد میمانند، فناوری را ساده میکنند، و نمایندگان را با فعالسازی توانمند میکنند.
1. 70 درصد از رهبران فروش می گویند که شرکت آنها در حال حاضر ریسک کمتری نسبت به قبل از همه گیری دارد
به همین دلیل مهم است که اطمینان حاصل کنید که هر نماینده منابع و پشتیب، لازم برای یک بازیکن A را دارد. رهبران تجربه و مشارکت کارکنان را سرلوحه خود نگه میدارند، مربیگری منظم یک به یک را ارائه میدهند، آموزش ابزار را افزایش میدهند، تعادل بین کار و زندگی را اولویتبندی میکنند و مزایا را افزایش میدهند.
9. 81 درصد از نمایندگان فروش می گویند که از مدیر خود آموزش های ارزشمندی دریافت می کنند
برای تقویت این روابط، نمایندگان به طور فزاینده ای بیش از فروشندگان معامله ای عمل می کنند. در واقع، 82٪ از نمایندگان فروش می گویند که شرکت آنها آنها را قادر می سازد تا به ،وان مشاوران قابل اعتماد برای ،یداران عمل کنند و به آنها در حل مشکلات پیچیده و رفع نیازهای ظریف کمک کنند.
با وجود این همه عدم اطمینان اقتصادی جه،، متخصصان فروش نگران دستیابی به اه، درآمدی هستند. اما این همه غم و اندوه نیست. حتی در مواجهه با مشکلات مالی بسیار واقعی، 75 درصد از متخصصان فروش به توانایی سازمان خود در آموزش نمایندگان برای مدیریت چشم انداز جدید فروش اطمینان دارند.
آمار فروش برای هدایت موفقیت در عصر جدید کارایی
افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها از طریق یک پلتفرم واحد که هوش مصنوعی و اتوماسیون را فراهم می کند.