«ناآرامی در Salesforce» قبل از کناره‌گیری مدیرعامل

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، قیمت سهام Salesforce قبل از فراخوان درآمد در 30 نوامبر 5.7 درصد افزایش یافت و سپس در ساعات پس از اعلام تیلور به همان میزان کاهش یافت.

اگر می‌توان به گزارش‌ها اعتقاد داشت، بحث‌هایی بین مدیران در Salesforce انجام شد تا تیلور در شرکت بماند.

برت، تو می‌د، که همیشه برادر ما خواهی بود. شما می د،د که ما عمیقاً شما را دوست داریم و شما اینجا خانه دارید. ما سعی خواهیم کرد به نحوی شما را برگرد،م.»

در تماس با درآمد، به نظر می رسید که بین دو رئیس Salesforce خون بدی وجود نداشته است، با تیلور که بنیوف را ستایش می کند.

در کنار باترفیلد، Tamar Ye،shua، مدیر تولید Slack، و جاناتان پرایس معاون بازاریابی، برند و ارتباطات، نیز شرکت را ، می کنند.

افراد آشنا به این موضوع گفتند: “محورهایی در مورد تلاش برای حل ، مسائل و هماهنگی برای ماندن تیلور برای یک سال دیگر یا بیشتر وجود داشت، اما به نتیجه نرسید.”

حتی پس از این انتقال، من همیشه، همیشه بخشی از این شرکت و همیشه بخشی از این جامعه خواهم بود.

به دنبال بخش باترفیلد، لیدیان جونز، معاون اجرایی Salesforce به ،وان مدیرعامل جدید Slack منصوب شد.

وال استریت ژورنال، بیزینس اینسایدر و Tech Crunch همگی از افزایش تنش در صدر Salesforce خبر داده اند.

هنگامی که تیلور اعلامیه خود را اعلام کرد، ،وج او دوستانه به نظر می رسید مارک بنیوف، بنیانگذار و همکار مدیرعامل در Salesforce، به او فرستادن صمیمانه ای می دهد.

او اظهار داشت: “مارک، تو مدت ها قبل از پیوستن من به این شرکت، مربی من بودی. و در شش سال گذشته، رابطه شما قطعاً به مهم ترین رابطه در حرفه حرفه ای من تبدیل شده است.

متأسفانه، پس از ،وج تیلور، آن جامعه کمی کوچکتر شد استوارت باترفیلد، بنیانگذار و مدیر عامل Slack، تایید می کند که او خواهد رفت این شرکت در ژانویه 2023.


منبع: https://www.cxtoday.com/crm/unrest-at-salesforce-before-co-ceo-stepped-down/

بر اساس گزارش ها، باترفیلد پیامی داخلی برای کارمندان اسلک ارسال کرده تا جدایی خود را اعلام کنند.

تماس های درآمد قبلی پیشنهاد کرد که ادغام دو شرکت هموار بوده است. با این حال، باید دید که آیا اعداد مثبت بر روی شکاف‌ها در سطح اجرایی ثبت می‌شوند یا خیر.

Salesforce Slack را به مبلغ 27.7 میلیارد دلار در جولای 2021 ،یداری کرد، با فناوری شرکت همکاری که در مجموعه CRM مشتری 360 Salesforce گنجانده شده است.

او گفت:

تیلور این اعلامیه را در جریان فراخوان درآمد سه ماهه سوم سا،فورس اعلام کرد، که در آن شرکت 14 درصد افزایش درآمد در سال را گزارش کرد.

پیش از این در Salesforce “ناآرامی” وجود داشت برت تیلور، مدیر عامل شرکت بر اساس گزارش های متعدد، اعلام کرد که شرکت را ، می کند.

لورن توماس، خبرنگار وال استریت ژورنالدر لینکدین منتشر شد: «ما گزارش دادیم که تنش‌های فزاینده‌ای بین دو مدیر عامل شرکت نرم‌افزاری پیش از اعلام ،وج برت تیلور در اوایل این ماه وجود داشته است.