تبدیل داده ها به چیزی بیش از فناوری یا داده نیاز دارد

یکپارچه سازی داده های شرکت شما در کانال ها و بخش ها، و در دسترس قرار دادن و در دسترس قرار دادن آن برای هر گوشه ای از سازمان، مزایای تحول آفرینی دارد. این، مانند همه تحولات، از بالا شروع می شود. امروزه، تقریباً سه چهارم از شرکت های Fortune 1000 دارای یک مدیر ارشد داده یا تجزیه و تحلیل هستند. اما بسیاری از سازمان‌ها قابلیت‌های داده‌ای ایجاد می‌کنند که به سؤالات مهم تجاری مرتبط نیستند. در نتیجه، رهبران ،ب‌وکار (،، که بودجه‌ها و ابتکارات سازم، را کنترل می‌کنند) به این باور می‌رسند که سرمایه‌گذاری در آنها ارزش کمی دارد.

بین اشاره کرد که این ابزارها باید داده ها را فیلتر کنند تا به نقش هر فرد مرتبط باشد و به صورت بصری (مانند داشبوردهای خوانا) ارائه شوند تا با آن راحت باشند. این تجسم ها باید با اه، کلیدی تجاری سازمان هماهنگ باشد.

بین برای رهبران ارشدی که به دنبال ایجاد فرهنگ داده هستند، موارد زیر را پیشنهاد کرد:

  • سازمان‌ها باید مدیران داده را با پیشینه تغییرات سازم، استخدام کنند، نه فقط فناوری داده و تجزیه و تحلیل.
  • شرکت ها باید با کارشناسان مدیریت تغییر همکاری کنند تا موانع ایجاد فرهنگ داده و نحوه حذف آنها را درک کنند.
  • مدیران ،ب‌وکار باید تصمیم‌گیری مبتنی بر داده را ارتقا دهند و افرادی را که آن را انجام می‌دهند، استخدام و ارتقا دهند.
  • این رهبران همچنین باید موفقیت های داده ها را جشن بگیرند و آنها را در تمام سطوح سازمان برجسته کنند.

داده های خوب به سختی به دست می آیند و بینش عالی حتی سخت تر است. Salesforce Genie Customer Data Cloud که توسط Tableau پشتیب، می‌شود، به شما امکان می‌دهد فوراً داده‌های بلادرنگ را از هر منبعی با کلیک یک دکمه تجزیه و تحلیل کنید.


مجله ونتیج پوینت صداهای متفکرانه ای را از تأثیرگذارترین شرکت های جهان گرد هم می آورد. هر شماره بینش‌های صمیمی را باز می‌کند – از تیم‌های انعطاف‌پذیر الهام‌بخش گرفته تا وعده‌ها و مشکلات داده‌ها تا تأثیر تغییر شکل دادن به محل کار.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/data-transformation/

برای دموکراتیک ، داده‌ها در میان همه ذینفعان، شرکت‌ها باید با سرمایه‌گذاری در آموزش و سواد داده شروع کنند. فقط امروز 39 درصد شرکت ها گزارش داده است که آموزش داده را برای همه کارمندان در دسترس قرار داده است، حتی اگر 80 درصد از کارمندان گفته اند در صورت ارائه آموزش داده، احتمال بیشتری برای ماندن در شرکت دارند.

چرا اعداد تاریک روی اعداد؟ و چگونه می‌تو،د از داشتن یک تن داده به فرهنگی تبدیل شوید که در آن داده‌ها ،ب و کار شما را هدایت می‌کنند؟

بینش های پنهان را در داده های مشتری خود کشف کنید

این شرکت خاطرنشان کرد: «بهره‌گیری از داده‌ها برای بینش در همه چیز، از عملیات داخلی ،ب‌وکار گرفته تا سفر مشتری، مهم‌ترین نکته و اهمیت استراتژیک است».

جورج وسترمن، محقق اصلی برای یادگیری نیروی کار در آزمایشگاه آموزش جه، عبداللطیف جمیل MIT، «مگر اینکه سازمان‌ها تغییر نکنند، فناوری واقعاً هیچ کاری برای ،ب‌وکار انجام نمی‌دهد». گفت اسلون MIT.

برنامه های آموزشی پیشرفته برای پر ، شکاف در حال ظهور هستند. به ،وان مثال، MIT، Carnegie Mellon و دانشگاه کارولینای شمالی-شارلوت، برنامه‌های اجرایی دارند که مطالعات داده‌ها، تجزیه و تحلیل و تجارت را با هم ،یب می‌کنند.

داده ها برای همه، نه فقط دروازه بانان

«داده‌ها به ما کمک می‌کنند تا درک خود را از اینکه مشتریانمان چه ،، هستند و به چه چیزی نیاز دارند، اصلاح کنیم. آروید گفت، تبدیل شدن به یک شرکت مبتنی بر داده که حول محور داده می چرخد، یک تحول پیشگامانه است.

دید 360 درجه از موفقیت داشته باشید

برای جلب رضایت رهبران ،ب‌وکار، برای مدیران داده بسیار مهم است که برای تحول سازم، مبتنی بر داده‌ها، از جمله نمونه‌های خاصی از نتایج ،ب‌وکار، مورد تجاری را بیان کنند.

هزینه های جه، برای داده های بزرگ و تجزیه و تحلیل ،ب و کار به 215 میلیارد دلار رسید به گفته شرکت تحقیقاتی IDC، در سال 2021، به دلیل تمایل ،ب و کارها برای تصمیم گیری بهتر و سریع تر.

شرکت ها در سطوح بی سابقه روی داده ها سرمایه گذاری می کنند. با این حال، حتی زم، که آنها مدیران داده را به C-suite اضافه می کنند و پول بیشتری را برای جمع آوری، تجزیه و تحلیل و ذخیره اطلاعات بیشتر و بیشتر صرف می کنند، بسیاری از آنها به طرز شگفت انگیزی شاهد پیشرفت های کمی هستند. تبدیل داده ها، بر خلاف تحول دیجیتال، متوقف شده است.

آروید گفت: «آموزش جایی است که بذر فرهنگی را می کارید.

فناوری پایان بازی نیست

سازمان ها نباید به خاطر خود در دام استقرار فناوری بیفتند. رهبران داده باید به رهبران ،ب و کار کمک کنند تا رابطه بین تبدیل داده و استراتژی ،ب و کار را درک کنند.

رندی بین، مدیرعامل و موسس NewVantage، گفت: “بیشتر سازمان ها از نظر تاریخی برای مدیریت داده ها به ،وان دارایی و استفاده از پتانسیل آن برای ارائه ارزش تجاری راه اندازی نشده اند.” افسران ارشد داده (CDOs) نیز در تلاش هستند تا این نقش را موفق کنند، زیرا این یک نقش جدید است و هیچ تخصص یا درک روشنی از ارزش قابل ارائه وجود ندارد.

چگونه تمام داده های مشتری خود را م،ا کنیم

Salesforce Genie یک پلت فرم بلادرنگ است که داده ها را از هر سیستم، کانال یا جریان داده یکپارچه می کند. این به شما این امکان را می‌دهد که از یک نمایه یکپارچه و داده‌های بی‌درنگ برای ارائه تجربیات شخصی‌تر استفاده کنید.


در Dribe، تقریباً هر کارمندی آموزش دیده است و به داشبوردهای Tableau که به طور مداوم به روز می شوند دسترسی دارند. به ،وان مثال، رهبران ،ب و کار بینش و پیش بینی در مورد فروش، سود و موجودی دارند، در حالی که مدیران پورتفولیو برای پیش بینی نیازهای خودروی آینده اعضا بر الگوریتم ها تکیه می کنند.

نمونه‌ای از آن، شرکت دانمارکی اشتراک خودروی ۵ ساله Dribe است که به سرعت در حال رشد است، که سرمایه‌گذار اصلی آن از صنعت خودروسازی سنتی است. مدیر، که شرکت‌ها را در دوران قبل از اینترنت رهبری می‌،د، تمایلی به باور ، داده‌ها ندارند، بنابراین شما باید دو کار انجام دهید: موارد استفاده بسیار خاص را نشان دهید، و داده‌ها را در یک بشقاب نقره‌ای ارائه کنید تا درک آن بسیار آسان باشد. Erik Asbjørn Arvid، مدیر ارشد فناوری Dribe گفت.

بین گفت: “این کافی نیست که بگوییم بالاترین IQ یا بهترین الگوریتم را دارید.” “شما باید پرونده خود را نشان دهید که ارزش تجاری را نشان می دهد.”

تنها 24 درصد از شرکت ها می گویند که سازمان آنها مبتنی بر داده است، تنها 41 درصد معتقدند که بر روی داده ها و تجزیه و تحلیل ها با هم رقابت می کنند و تنها 19 درصد می گویند که فرهنگ داده را ایجاد کرده اند. که طبق آ،ین نظرسنجی اجرایی توسط NewVantage Partners، که به مدت 10 سال سالانه از رهبران در مورد این موضوع نظرسنجی می کند.

شرکت‌های مختلف ثابت کرده‌اند که می‌توانند سریع حرکت کنند و کارمندان را وادار کنند تا روش‌های جدیدی را برای کار و خدمت به مشتریان اتخاذ کنند. بسیاری از شرکت ها حول محور دیجیتال متحول شده اند. اکنون آنها باید در اطراف داده ها تغییر شکل دهند.

بین گفت: رهبران داده باید به این سوال پاسخ دهند که برای ارائه تجربه، خدمات بهتر به مشتری یا ورود به بازارهای جدید به چه چیزی نیاز دارند. سپس می‌پرسید برای پاسخ به این سؤالات به چه داده‌هایی نیاز دارید و چه ،ی به آن داده‌ها دسترسی دارد. اگر این کار را انجام دهید، مهمترین چیز را ایجاد کرده اید که اعتماد و اعتبار در تجارت است.

ا،ر پاسخ دهندگان در نظرسنجی NewVantage از موانع فرهنگی به ،وان بزرگترین چالش یاد ،د. تغییر دادن افراد می تواند به طرز طاقت فرسایی کند و دشوار باشد. می‌تواند نیازمند مهندسی مجدد فرآیندهای ،ب‌وکار، آموزش نیروی کار، برآورده ، ا،امات سواد داده‌ای و افزایش همسویی در سراسر ،ب‌وکار شما باشد.

توانایی دسترسی و درک داده‌ها تصمیمات آگاهانه‌تر و سریع‌تر و تیم‌هایی با عملکرد بالاتر، توانمندتر و چابک‌تر را به همراه خواهد داشت. خبر خوب این است که فناوری نه تنها امکان اتصال منابع داده ای که قبلاً قطع شده اند را نیز ممکن کرده است درستش کن قابل اشتراک گذاری، مدیریت و تفسیر پذیر برای گروه بسیار گسترده تری از ذینفعان.

در بسیاری از شرکت ها، تنها افرادی که داده ها را مدیریت می کنند، تحلیلگر، هستند که در سازماندهی و ارزیابی آن تخصص دارند. این رویکرد محدود یک مانع کلیدی برای ایجاد فرهنگ داده است. به هر حال، چگونه می تو،د یک هنجار سازم، ایجاد کنید، وقتی فقط تعداد کمی از افراد منتخب به باشگاه دعوت می شوند؟

بسیاری از سازمان‌ها، به‌ویژه سازمان‌هایی که در عصر اینترنت متولد نشده‌اند، زمان لازم برای تأثیرگذاری تلاش‌های تبدیل داده‌ها را دست‌کم گرفتند. آنها با اینرسی سیستم‌ها، فرهنگ‌ها، مجموعه مهارت‌ها و ذهنیت‌های قدیمی مبارزه ،د.
اما این تحول باید رخ دهد، زیرا مشتریان خواهان تعامل سریع، مرتبط، دقیق و شخصی با برند شما هستند. اگر سازمان‌ها اول دیجیتال نباشند، نمی‌توانند این کار را انجام دهند و داده-اول

برای شروع یک تحول داده، CDOها باید به زبان تجارت صحبت کنند

اما دستیابی به این فناوری و نام بردن از رهبران داده در سطح C، فقط شما را به این نتیجه می رساند. برای تبدیل شدن به داده‌محور واقعی نیاز به تغییر در نگرش‌ها در هر سطح و تعهد به آموزش، ارتقاء و پاداش دادن به سواد داده در سراسر سازمان دارد.