زمان صرف شده برای جابجایی بین EHR و سایر سیستمها به قیمت زمان چهره با بیماران تمام میشود. وقتی ارائهدهندگان دادههای بیمار را در یک پلتفرم مراقبت بهداشتی ادغام میکنند، همه افراد درگیر در سفر مراقبتی – از عوامل مرکز تماس گرفته تا هماهنگکنندگان مراقبت و پزشکان – به اطلاعات مرتبطی که برای ارائه مراقبتهای به موقع نیاز دارند دسترسی دارند.
یک پلت فرم فناوری یکپارچه و بیمار محور معمولاً راه حلی برای بهبود کارایی و اتوماسیون در مرکز تماس است. وجود این نوع سیستم میتواند به شما کمک کند تا با بینشهای بهروز، عملیات خود را بهتر درک کنید و در مورد نیازهای بیماران فعال باشید. نه تنها می تواند به طور پیشگیرانه نیازهای بیمار را برآورده کند تا بتو،د با بینش در زمان واقعی به آنها خدمات بهتری ارائه دهید، بلکه می تو،د عملیات خود را نیز بهتر درک کنید.
از طریق سرمایهگذاری در فناوریهای پلتفرم مراقبتهای بهداشتی چابکتر که شامل اتوماسیون و کار با دادههای زنده است، ارائهدهندگان میتوانند تجربه کارآمدی را ارائه دهند که بیماران انتظار آن را داشتند.
با این حال، سیستمهایی مانند پرونده الکترونیک سلامت (EHRs) اغلب سد راه هستند. EHR ها برای محافظت از داده های بیمار طراحی شده اند، بنابراین به راحتی به پلتفرم های نرم افزاری دیگر متصل نمی شوند که منجر به تجربه ضعیف بیمار می شود.
ارائهدهندگان باید برای اولویتبندی راحتی در داراییهای دیجیتال با وبسایتهای کاربرپسند، زمانبندی قرار آنلاین و پورتالهای سلفسرویس وقت بگذارند. دادن انتخاب بیشتر به مصرف کنندگان، موانع مراقبت را کاهش می دهد و تعامل را افزایش می دهد.
در نتیجه، آ،ین گزارش مصرفکننده سلامت متصل نشان داد که 64 درصد از مصرفکنندگان زیر 65 سال معتقدند که ارائهدهندگان با قابلیتهای آنلاین بهتر احتمال بیشتری دارد که خدمات بهتری ارائه دهند.
اما پول نمی تواند شروع شود و در اتاق امتحان متوقف شود. همه افراد درگیر در سفر مراقبت باید به همان اندازه با بیمار مرتبط باشند.
این نوع پلت فرم مراقبت های بهداشتی داده های شما را از سیلوها آزاد می کند، بنابراین مشتریان مجبور نیستند مراحل را تکرار کنند و از فرآیندهای ناکارآمد ناامید شوند. هنگامی که یک پایگاه یکپارچه از بینش دارید، می تو،د بهتر با بیماران خود ارتباط برقرار کنید و یک سازمان مقرون به صرفه تر بسازید – هم بیماران و هم تصمیم گیرندگان را خوشحال تر کنید.
کاهش هزینه ها با اتوماسیون و کارایی بهتر
رهبران ،دهفروشی و کالاهای مصرفی میدانند که اولین قدم برای جذب مشتری، شناخت مشتری است. برای پزشکان، هنگامی که شخصاً با بیمار ملاقات می کنند، ایجاد یک ارتباط مستقیم و شخصی آسان است.
در بسیاری از مثالهای بالا، تعامل بعدی برای بیمار، تعیین قرار ملاقات یا پرسیدن یک سوال است. در همه موارد، مرکز تماس ارائه دهنده مسئول این است که آیا تجربه خوب یا بد است.
به همین ترتیب، میتوان به همان اطلاعات از طریق پورتال بیمار دسترسی پیدا کرد تا بیمار بتواند ببیند چه زم، ارجاع تایید شده است و بلافاصله برای تعیین وقت ملاقات تماس بگیرد.
روی فناوری پلت فرم مراقبت های بهداشتی پسند بیمار سرمایه گذاری کنید
ارائه دهندگان به ابزارهای کارآمدی برای صرفه جویی در هزینه نیاز دارند که به تیم آنها اجازه می دهد زمان کمتری را برای کارهای اداری و زمان بیشتری را برای روابط با بیمار صرف کنند. ببینید چگونه فناوری می تواند به شما کمک کند بیشتر روی بیمار تمرکز کنید و منجر به نتایج بهتری برای سلامتی شوید.
با یک مرکز تماس خوب، کت و شلوار قوی خود را سرویس کنید
هنگامی که یک بیمار صدمه دیده یا بیمار است، آنها به سادگی می خواهند بهتر شوند. اما سازمانها اغلب مراحل سنگین زیادی را در سفر مراقبتی انجام میدهند – یک قرار ملاقات بگیرید، فرمها را پر کنید، به پزشک مراجعه کنید، یک نسخه یا ارجاع بگیرید. اما راههایی برای بهتر ، بستر مراقبتهای بهداشتی برای بیماران وجود دارد و در عین حال به سازمان شما در صرفهجویی در هزینه کمک میکند.
گام های اشتباه اغلب بار را مستقیماً بر دوش بیمار می گذارد. به ،وان مثال، بیمار را که فرم های حضوری خود را به صورت دیجیتالی پر کرده است، در نظر بگیرید. هنگامی که آنها به مرکز میرسند، گاهی اوقات از آنها خواسته میشود که به صورت دستی مدارک را دوباره انجام دهند زیرا بخش من، هرگز ارسال دیجیتالی آنها را دریافت نکرده است. پلتفرمی که داده ها را در بخش ها یکپارچه می کند، این نوع تلاش های بیهوده را حذف می کند.
دو دهه پیش، جستجوی نظرات پزشکان، یافتن امکانات درون شبکه، یا تحقیق درباره علائم و داروها به صورت آنلاین تقریباً به اندازه امروز رایج نبود.
مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
ورود و ارجاعات را ساده کنید
مراکز تماس ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی کلیدی برای بهبود تجربه بیمار هستند. بیاموزید که چگونه دیجیتالی ، عملیات مرکز تماس می تواند به ارائه دهندگان اجازه دهد تا منابع را به حدا،ر برسانند و تجارب سریعتر و شخصی تری را که بیماران انتظار دارند ارائه دهند.