کدام پاوربانک با قابلیت شارژ بی سیم را بخریم؟ راهنمای خرید کلاغه

دارای دو پورت USB است که به شما امکان شارژ دو دستگاه را در یک دستگاه می‌دهد. این پاوربانک مجهز به دو پورت ورودی microUSB و یک پورت خروجی USB Type-A است و می‌تواند به صورت همزمان دو گجت را با هم شارژ کند. میزان شارژ باقیمانده این محصول به‌واسطه چهار چراغ کوچک LED گزارش می‌شود. این دستگاه مجهز به مدیریت شارژ ایمن است و در برابر اتصال کوتاه و افت‌وخیز ولتاژ مصون نگه داشته می‌شود.

توان شارژ ۱۰ وات را از این پاوربانک خواهید دید که با بهره مندی از فناوری Qi می تواند حتی آیفون X و آیفون ۸ پلاس را هم شارژ کند. شایان ذکر است که حداکثر میزان قدرت برای پورت ورودی ۵ ولت و ۲٫۱ آمپر است در حالی که پورت خروجی آن دارای حداکثر قدرت ۵ ولت و ۲٫۱ آمپر بوده است. این شارژر دارای استانداردهای CE، FCC، RoHS بوده و از لوازم الکترونیکی شما در برابر اتصال کوتاه، جریان و شارژ بیش از حد و از دست دادن شارژ محافظت می کند. سؤالی که در ذهن اکثر افراد مطرح می‌شود این است که چگونه می‌توانند با استفاده از پاوربانک وایرلس به شارژ کردن دستگاه خود بپردازند. اگر نیاز به تعداد دفعات شارژ بالا ندارید بهتر است برای کاهش وزن پاور بانک، از مدل‌های یا انتخاب کنید.

این محصول به لطف پشتیبانی از شارژ سریع بی سیم ۱۰ واتی و یک درگاهUSB2 ، می تواند دو دستگاه را به طور همزمان شارژ نماید. با استفاده از کابل USB قابلیت شارژ سریع تا ۱۸ وات برای دستگاه‌های پشتیبانی شده وجود دارد. البته در صورت استفاده از حالت وایرلس و USB به صورت همزمان حداکثر توان خروجی همچنان ۱۸ وات خواهد بود. برای شارژ گوشی هوشمندی که قابلیت شارژ وایرلس دارد را روی قسمتی که برای این کار تعبیه شده قرار داده تا آن را شارژ کند.

معرفی بهترین پاوربانک شیائومی بازار + ۱۴۰۱ (سیمی، بی‌سیم)

علاوه بر این، پاوربانک بی سیم شیائومی مدل WPB15ZM قابلیت شارژ انواع تلفن های همراه و دستگاه های با جریان مورد نیاز پایین مانند هندزفری بلوتوث و ساعت هوشمند را نیز دارد. پاوربانک آکی مدل Aukey PB-XN10 با ظرفیت میلی آمپر ساعت می‌تواند تا 2 بار گوشی شما را شارژ کند. این پاوربانک قابلیت‌هایی چون امکان شارژ تبلت، شارژ شدن سریع پاوربانک، شارژ ایمن را در خود دارد. بدنه‌ی جنس این محصول از ABS است که در نهایت بدنه‌ای ضد خش و ضد حرارت را به شما خواهد داد.

  • همه پاوربانک‌ها دارای یک پورت برای شارژ پاوربانک و یک یا چندین پورت برای شارژ دستگاه‌های دیگر هستند.
  • شارژ خود این پاور بانک با سرعت 2 آمپر 10 ساعت طول می‌کشد که واقعا سریع است.
  • ظرفیت بالای این پاور بانک باعث شده که در طول روز با مشکل شارژ گوشی مواجه نشوید.
  • اگرچه تعدادی از این شارژرهای همراه معتبر، عنوان “بهترین پاوربانک برای آیفون” را یدک می‌کشند اما برای شارژ سایر گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها و گجت‌ها نیز کاملا کاربردی هستند.
  • برای شارژ گوشی هوشمندی که قابلیت شارژ وایرلس دارد را روی قسمتی که برای این کار تعبیه شده قرار داده تا آن را شارژ کند.

این مدل همانطور که از نامش مشخص است از شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کند. نه تنها این ویژگی را دارد، بلکه شارژ بی‌سیم ۱۰ واتی asilbekharid بسیار سریع دارااست! همچنین پورت‌های USB-A و USB-C می‌توانند شارژ سیمی ۱۸ واتی را انجام دهند که بسیار سریع است. البته، این محصول ساخته Otterbox است، به این معنی که محکم و ظریف ساخته شده است. لازم به ذکر است که آرنیک موبایل امکان خرید عمده پاوربانک را برای شما عزیزان فراهم کرده است. اصولاً مدت زمانی که لازم است تا پاوربانک شارژ شود، به شارژر و ظرفیت پاوربانک بستگی دارد.

آیا تلفن هوشمند شما از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند؟

کدام پاوربانک با قابلیت شارژ بی سیم را بخریم؟ راهنمای خرید کلاغه