پرش به محتوا
بر اساس نظرسنجی اخیر Salesforce، از هر چهار نماینده فروش، یک نفر ترجیح می دهد در صف اداره پست بماند تا اینکه اطلاعات مشتری را به صورت دستی وارد کند. دلیلش این است که یادداشت برداری پس از هر تماس باعث کاهش زمان فروش ارزشمند می شود. خوشبختانه، اتوماسیون می تواند به طور قابل توجهی حجم ورودی داده هایی را که نمایندگان شما باید انجام دهند (و زمان صرف شده برای آن) را بدون قرب، ، بینش ارزشمند مشتری کاهش دهد.
Papa در Andela از Revenue Cloud، یک راه حل پیکربندی، قیمت، قیمت (CPQ) برای تحقق این امر استفاده می کند. این نرمافزار به تیم او اجازه میدهد تا ال،ای نقلقولهای از پیش تأیید شده را تهیه کند، در حالی که به نمایندگان انعطافپذیری میدهد تا آنها را بر اساس نیازهای مشتری پیکربندی کنند، تخفیفهای من، را اعمال کنند و آنها را برای تأیید به شخص من، هدایت کنند.
پاپا با پرسیدن از مردم در سراسر شرکت خود در مورد آنچه که روز آنها را مختل می کند و سپس پیشنهاد ابزارهای اتوماسیون فروش من،، با موفقیت از شلوغی اداری کم کرده است.
آیا نمایندگان فروش شما وقت خود را صرف فروش می کنند؟ به نظر سؤال عجیبی است، اما تحقیقات نشان می دهد که چرا مرتبط است.
نمایندگان فروش انسان هستند و مرتکب اشتباه می شوند. آنها قرار است زیر آب بروند.
کنی گلدمن، یکی از بنیانگذاران و شریک Kicksaw
زمان استراحت داوطلبانه امتیازی است که شرکت شما اکنون به آن نیاز دارد
پاپا گفت: “با یک شماره گیر برقی، نمایندگان فروش مجبور نبودند به این فکر کنند که اول با چه ،ی تماس بگیرند، شماره گیر این کار را برای آنها به لطف اتوماسیونی که تیم من ایجاد کرده بود انجام داد.”
وا،ی پاپا، یکی از مدیران تیم عملیات درآمد، گفت: «بدیهیترین کار برای خودکارسازی همیشه ورود داده است. آندلا، یک شرکت خدمات مهندسی از راه دور. ما از نمایندگان فروش متنفریم که وقت خود را صرف وارد ، دادههای بیم،ی یا دادههایی که میتوان به طور خودکار از جاهای دیگر است،اج کرد، صرف کنند.»
تمرکز نمایندگان خود را روی فروش با اتوماسیون کار و بینش مشتری در زمان واقعی از Sales Cloud Unlimited نگه دارید.
منبع: https://www.salesforce.com/blog/sales-automation-sales-ops/
مقالات فروش را فقط برای شما در صندوق ورودی خود انتخاب کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
پاپا گفت: “ما اتوماسیون هایی می سازیم که جریان اطلاعات را به Salesforce دارند، خواه در مورد فرصت های حساب، خطوط نقل قول یا مخاطبین باشد.” «با استفاده از ابزارهای مدیریت ارتباط و سرنخ مانند LeadIQ، میتو،م جای خالی بیشتری را برای تکرارها پر کنیم تا نیازی به جستجوی چیزها نداشته باشند. ما همچنین از ورود داده های تکراری جلوگیری می کنیم.
برای مق، با این چالش، بهترین تیمهای فروش، فرآیند فروش را از انتها به انتها مطالعه میکنند و دائماً میپرسند: اگر ابزاری بتواند این فرآیند را انجام دهد، چه؟
گلدمن می افزاید که حرکات فروش که وابسته به ثبت دستی تکرارها در معیارها هستند، می توانند دستور العملی برای سردردهای بعدی باشند. «نمایندگان فروش انسان هستند و مرتکب اشتباه خواهند شد. آنها قرار است زیر آب بروند. آنها اولویت های دیگری خواهند داشت. آنها انگیزه ای برای وارد ، داده ها به یک CRM هر روز ندارند. آنها انگیزه بسته شدن درآمد را دارند.»
5 دقیقه مطالعه
تیم عملیات فروش شما می تواند کمک کند. آنها میتوانند ابزارهای اتوماسیون فروش را راهاندازی کنند که به تیمهای فروش و مالی اجازه میدهد تا با اطلاعات بهروز معامله، قیمت من، را برای هر مشتری ایجاد کنند.
در اینجا سه راه وجود دارد که عملیات فروش و فناوری می تواند به حذف کارهای وقت گیر کمک کند.
این را با ابزارهایی مانند Einstein Activity Capture، بخشی از Sales Cloud Einstein، جفت کنید، و میتو،د ایمیل و دادههای CRM بیدرنگ را بهطور خودکار همگامسازی کنید تا نمایندگان همیشه از آ،ین اطلاعات کار کنند و بر روی جدیدترین وظایف تمرکز کنند.
ابزارهای اطلاعاتی من، میتوانند سرنخها را برای شما اولویتبندی کنند، آنها را با بالاترین احتمال بسته شدن رتبهبندی کرده و آنها را به سمت تکرارها همراه با اطلاعات سرنخ مرتبط، بهروز شده در زمان واقعی، هدایت کنند تا چرخه فروش تسریع شود. برخی از ابزارها حتی به شما امکان میدهند تماس خودکار را تنظیم کنید تا نمایندگان بتوانند سریعتر با سرنخهای امیدوارکننده ارتباط برقرار کنند.