تفکر سنتی کانالهای دیجیتال و فیزیکی را به دستههای مجزا ت،یم کرده است که بهطور نیمه مستقل عمل میکنند، اما مصرفکنندگان به تجربه ،ید اینگونه نگاه نمیکنند. حتی زم، که ،یداران بیشتری برای شکار قیمتهای بهتر به فروشگاههای فیزیکی میروند، شکار به همین جا ختم نمیشود. ما متوجه شدیم که 35 درصد از ،یدار، که دست خالی یک فروشگاه را ، می کنند می گویند که در عرض یک هفته به فروشگاه آنلاین آن مراجعه می کنند تا ،ید خود را انجام دهند. 6 درصد دیگر می گویند که این کار را ظرف یک ماه انجام خواهند داد. در همین حال، 29٪ برای تکمیل ،ید خود – اگر واقعاً تصمیم به ،ید از آن برند یا ،دهفروش داشته باشند – به محل آجر و ملات باز میگردند.
اگرچه مصرف کنندگان در چند سال گذشته زندگی خود را به صورت دیجیتالی گذرانده اند – برای غذاخوری، سرگرمی، و تجارت و همچنین ،ید – سفر ،ید مربوط به دیجیتال نیست. یا فیزیکی این در مورد هر دو است. مصرف کنندگان در طول سفر خود، از کشف تا ،ید، اصطکاک کمتری را بین 9 نقطه تماس می خواهند.
مقالات پرطرفدار
هیچ ، نمودارهای شما را درک نمی کند – در اینجا نحوه تغییر آن آمده است
مصرف کنندگان دیواری بین ویژگی های دیجیتال و فیزیکی نمی بینند. آنها انتظار یک تجربه یکپارچه و مرتبط را دارند.
روش شناسی
صرفه جویی در فروش از طریق کانال های دیجیتال به ویژه برای نسل های جوان مهم است. اگرچه 44 درصد از بچههای پرفروش و 35 درصد از نسل X اگر دست خالی فروشگاه فیزیکی را ، کنند به برند یا ،دهفروشی باز نمیگردند، بیش از نیمی از Millennials و Gen Z احتمالاً به دنبال برند یا ،دهفروشی در فروشگاههای دیگر هستند. کانال قبل از ،ید تنها 22 درصد از هزاره ها و 15 درصد از نسل Zers به طور کلی به دنبال برند یا ،ده فروش دیگری هستند.
در حالی که بسیاری نظر اینکه مصرف کنندگان دیجیتال را برای فروشگاه کنار می گذارند، تحقیقات ما نشان می دهد که این به سادگی درست نیست. ترافیک دیجیتال علیرغم کاهش یا کاهش درآمدها در سال 2022 به رشد خود ادامه داده است. مصرف کنندگان در حال حاضر در دنیای همه کانال زندگی می کنند. آنها دیواری بین ویژگی های دیجیتال و فیزیکی نمی بینند. آنها انتظار یک تجربه یکپارچه و مرتبط را دارند.
تخفیف در این فصل ،ید تعطیلات ضروری است. 30 درصد از مصرف کنندگان می گویند که تنها در صورتی کالایی را می ،ند که بتوانند یک تبلیغ یا کوپن برای سفارش خود اعمال کنند. و این در تمام درآمدهای خانوار صدق می کند: مصرف کنندگان با درآمد بالا، متوسط و پایین همگی به اندازه کافی تورم را احساس می کنند تا شکار چانه زنی کنند.
چرا فروش پایین است؟ تا حدودی به دلیل افزایش قیمت ها. تحقیقات اختصاصی Salesforce در مورد احساسات مصرف کننده نشان می دهد که 62٪ از مصرف کنندگان جه، به دلیل تورم کمتر ،ید می کنند. در واقع، بر اساس دادههای شاخص ،ید ما، حجم سفارشها برای چهارمین سه ماهه متوالی از ژوئیه تا سپتامبر کاهش یافت، زیرا مصرفکنندگان در سرتاسر جهان بهای کمتری را دریافت ،د.
5 دقیقه مطالعه
ما چندین ماه گذشته را صرف پیشبینی آنچه که فکر میکنیم در فصل ،ید تعطیلات رخ خواهد داد، صرف کردهایم. روندهایی که انتظار داشتیم ببینیم واضح است: مردم بیشتر به صورت آنلاین ،ید می کنند، اما کمتر هزینه می کنند. با کاهش 2 درصدی فروش آنلاین جه، سه ماهه سوم نسبت به سال گذشته، تجارت الکترونیک پس از افزایش مداوم در طول همهگیری، همچنان در حال تعادل مجدد است. همانطور که به تعطیلات نگاه می کنیم، انتظار داریم فروش آنلاین ثابت بماند. اما مردم به طور قابل توجهی از رفتار ،ید خود عقب نشینی نکرده اند. با وجود کاهش جزئی در فروش، ترافیک آنلاین در سه ماهه سوم 3 درصد افزایش یافت.
با داده های ،ید سه ماهه از منحنی جلوتر باشید
ما 1.5 میلیارد ،یدار را دنبال می کنیم تا بفهمیم چه چیزی، چگونه و از کجا می ،ند.
5 دقیقه مطالعه