سهولت پرداخت تجارت الکترونیکی را که انتظار دارند به مشتریان بدهید

هنگامی که اسمیت اپتیک، یک تولید کننده عینک و کلاه ایمنی ورزش های زمست،، زیرساخت مستقیم به مصرف کننده (D2C) خود را جایگزین کرد، به دنبال ارائه دهنده پرداخت حق بیمه ای بود که بتواند تجارت الکترونیک را در سطح جه، پشتیب، کند و با سیستم های مختلف یکپارچه شود. می‌خواست سیستم‌هایی برای کاربران غیر فنی قابل دسترسی باشد که بتوانند پروژه‌های نوآوری را پشتیب، کنند. Salesforce Commerce Cloud را برای تجارت الکترونیک و راه راه برای پرداخت ها (از آن زمان این دو شرکت شراکتی را ایجاد ،د که با Salesforce Payments ادغام می شود.)

مقالات پرطرفدار

نمودار میله ای روی صفحه کامپیوتر

هیچ ، نمودارهای شما را درک نمی کند – در اینجا نحوه تغییر آن آمده است

مشتریان شما از هر جنبه ای از تجربه ،ید، به ویژه فرآیند پرداخت، انتظار راحتی دارند. آنها راه های آس، برای وارد ، اطلاعات و پرداخت می خواهند. آنها خواهان مح،ه فوری زمان و هزینه های حمل و نقل هستند – به ویژه در این دوره از صرفه جویی در هزینه. اگر ساده، سریع و ایمن نباشد، در رها ، کامل یک سبد ،ید دریغ نخواهند کرد.

با راه حل من، پرداخت تجارت الکترونیک، سفر مشتری در هنگام تسویه حساب از بین نمی رود. اگر نهایی ، ،ید سریع و آسان باشد – نه اینکه از تقلب در امان باشد – مشتری راضی می ماند و مشتاقانه منتظر تحویل محصول است. ،ید ممکن است آ،ین مرحله از سفر مشتری با شرکت شما باشد – مطمئن شوید که این ،ید مثبت است.

تجارب پرداخت بدون دردسر ایجاد کنید

بیاموزید که چگونه گزینه های پرداخت ایمن و انعطاف پذیر می توانند بر ،ب و کار شما تأثیر بگذارند.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/ecommerce-payment/

کاربران تجاری همچنین باید معیارهای مهمی در تجارت و پرداخت داشته باشند و به راحتی گزارش ها و داشبوردهایی را در اطراف خود تولید کنند. به ،وان مثال، اگر معیارهای سبد ،ید رها شده به طور ناگه، در یک بخش خاص از جهان افزایش یابد، تیم‌های بازرگ، می‌توانند در طول فرآیند تسویه‌حساب اشتباه را بررسی کنند و مسیر درست رو به جلو را تعیین کنند.

تیم های محصول و مشتری باید در مورد چگونگی بهبود تعاملات پرداخت تجارت الکترونیک نیز فکر کنند. بسته به پیشنهادات برند شما، ممکن است مواردی مانند کیف پول موبایل، ،ید-اکنون-پرداخت-بعد یا مدل های درآمدی مانند اشتراک را پیشنهاد دهند.

یادگیری ماشینی تا حد زیادی برای جلوگیری از تقلب پیش می رود. پس از شناسایی کلاهبرداری های جدید، تلاش های مشابه نیز علامت گذاری می شوند. راه حل های پرداخت من، داده ها را است،اج می کند تا به طور مداوم کشف و پیشگیری از تقلب آنها را بهبود بخشد.

5 دقیقه مطالعه

3. با تشخیص و پیشگیری هوشمند با کلاهبرداری مبارزه کنید

ما داده‌های ،ید آنلاین ۱ میلیارد ،یدار جه، را بررسی کردیم.


به ،وان مثال، Smith Optics از Salesforce Payments برای ایجاد امتیاز ریسک بر اساس ویژگی های متعدد استفاده می کند. همچنین آستانه های مورد نیاز را برای تراکنش هایی که باید بازبینی یا رد شوند، تنظیم می کند. تیم‌ها همچنین می‌توانند قو،ن جدیدی را در مورد ،ابی‌های راستی‌آزمایی یا سایر موارد خاص، مانند زم، که آدرس IP با آدرس کارت اعتباری مطابقت ندارد، اضافه کنند.

به مشتریان یک تجربه عالی بدهید

در حالی که پرداخت اغلب آ،ین مرحله در سفر مشتری است، برندها باید از همان ابتدا به نقش آن فکر کنند. پرداخت بخشی از سفر است. این بر تجربیات ،یدار، نرخ تبدیل پرداخت شما و وفاداری به برند تأثیر می گذارد. هر بار باید ساده، دقیق و ایمن باشد.

در اینجا سه ​​راه برای فعال نگه داشتن این سبدها و ارائه تجربه پرداخت مورد انتظار مشتریان وجود دارد:

1. به تجارت الکترونیک و پرداخت ها به ،وان یکی فکر کنید

همانطور که تجارت دیجیتالی تر می شود، بازیگران بد پول را دنبال می کنند. شناسایی و پیشگیری قوی از تقلب ضروری است. آنها باید به طور دقیق فعالیت های شرورانه را هدف قرار دهند بدون اینکه مانع ،یدهای قانونی شوند. تعادل من، باعث ایجاد وفاداری مشتری و اعتماد به برند می شود. نکات مثبت کاذب و بررسی های دستی گران قیمت مشتریان را ناامید می کند، در حالی که نظارت کافی نمی تواند به اعتبار یک برند آسیب برساند یا حتی یک سایت را آفلاین کند.

مقالات تجاری را فقط برای شما در صندوق ورودی خود انتخاب کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

2. به سرعت با اولویت های پرداخت تجارت الکترونیک جدید سازگار شوید

هنگامی که فرآیند پرداخت تجارت الکترونیک خیلی طول، می شود یا خیلی گیج کننده می شود، مشتریان سبد ،ید خود را رها می کنند و به جای دیگری برای ،ید می روند. در حقیقت، 17 درصد از مشتریان ایالات متحده به دلیل فرآیندهای پیچیده پرداخت، چرخ دستی ها را رها کنید، در حالی که 9 درصد ذکر می کنند عدم وجود روش های پرداخت خوشبختانه، استراتژی‌های مختلفی برای ،ب‌وکارها برای بازگرداندن چرخ دستی‌های رها شده وجود دارد.

آرشاخص ،ید Salesforce را بخو،د

5 دقیقه مطالعه

سه نفر در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک رهبر بهتر در جلسه Dreamforce صحبت می کنند.

آیا می خواهید رهبر بهتری شوید؟ کنترل را رها کنید

،ب‌وکارهای تجاری باید همه چیز را سریع و آسان در ،مت جلویی انجام دهند، در حالی که صدها فرآیند پیچیده در ،مت پشتی در حال انجام است. آسان نیست خوشبختانه، می‌تو،د فناوری پرداخت قوی را تنها با چند کلیک پیاده‌سازی کنید، که منجر به پرداخت بدون زحمت، انعطاف‌پذیر و ایمن برای مشتریان می‌شود. یک استراتژی پرداخت مستحکم به شما این امکان را می دهد که کلاهبرداری را با دقت هدف قرار دهید، از طریق داده ها کارایی به دست آورید و اعتماد را در مقیاس به دست آورید.

راه حل های پرداخت تجارت الکترونیک در حال گسترش هستند. به ،وان مثال، ،یدهای بزرگ را می توان در طول زمان به صورت ا،اطی پرداخت کرد، و پلت فرم های رسانه های اجتماعی شروع به ارائه گزینه های پرداخت خود می کنند (مانند دوئین پرداخت در اپلیکیشن خواهر چینی TikTok). و ارزهای جایگزینی مانند بیت کوین برای مبارزه با آنها وجود دارد.

شرکت‌ها باید چابک باشند و راه‌حل‌های دیجیتال را با تغییر اولویت‌های پرداخت بپذیرند. اطمینان حاصل کنید که پلت فرم تجاری شما ارائه انواع پرداخت جدید را آسان می کند. همانطور که گزینه های پرداخت جدید محبوبیت پیدا می کنند، باید با پلتفرم ادغام شوند و به سرعت عملیاتی شوند.