Grammarly خلاصه هفتگی ایمیل خود را به ابزاری قدرتمند برای ایجاد تعامل، حفظ و فروش بیشتر تبدیل کرد. بینش ها و گرایش های شخصی سازی شده برای کمک به کاربران برای بهبود نوشتارشان و برجسته ، مزایای اشتراک ممتاز (پریمیوم) است. خلاصه هفتگی ایمیل Grammarly 20٪ از درآمد ارتقاء کاربر رایگان به پولی این شرکت را به همراه دارد و نرخ حفظ مش،ین آن 99٪ است.
تمرکز خود را روی حرکت رو به جلو حفظ کنید
با استفاده از هوش ابری بازاریابی، Testra بیش از 150 منبع داده را برای بیش از 80 ذینفع ادغام کرد و داده های مشتریان را از سیلوها آزاد کرد و به شرکت دید جامع تری از تلاش های بازاریابی آنها داد. Telstra همچنین توانست 14 درصد از بودجه بازاریابی خود را تغییر کاربری دهد و 9.8 میلیون دلار رشد افزایشی داشته باشد. بهترین از همه: این باعث می شود که تیم تحلیلگر آنها سالانه بیش از 2600 ساعت تجزیه و تحلیل دستی داده را ذخیره کند.
با این حال، 80 درصد از بازاریابان می گویند توانایی آنها برای ردیابی بازده هر سرمایه گذاری بازاریابی نیاز به بهبود دارد. سرمایه گذاری روی قابلیت های تجزیه و تحلیل داده ها می تواند به شما کمک کند:
- از بودجه بازاریابی خود نهایت استفاده را ببرید
- تخصیص مجدد هزینههای کمپینهای با عملکرد پایین
- به سرعت کمپین های فعلی را تنظیم کنید
- پیام های بازاریابی برای مشتریان با موارد خدمات باز را سرکوب کنید
- به وضوح تأثیر تیم خود را بر درآمد نشان دهید
مقالات بازاریابی را فقط برای شما در صندوق ورودی خود انتخاب کنید
<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">
ثبت نام کن ،on>
2. کارایی سیستم های فعلی خود را ارزیابی کنید – و مواردی که کار نمی کنند را کاهش دهید
،بوکارهایی که بیشتر بر پایداری بلندمدت تمرکز میکنند، میتوانند از فضای اقتصادی کنونی قویتر از قبل بیرون بیایند.
Ticketmaster با پذیرش بازاریابی ابری، توانست ج، زم، کمپین را از دو هفته به دو روز ساده کند. آنها اکنون بیش از 40 میلیون ارتباط بازاریابی و خدمات را در هفته ارائه می دهند.
از آنجایی که جذب مشتری جدید در طول رکود اقتصادی چالش برانگیزتر می شود، بازاریابان باید استراتژی ای را اتخاذ کنند که بر حفظ مشتریان فعلی تمرکز کند و مطمئن شود که آنها احساس می کنند بیشترین ارزش را دارند. این به محافظت از درآمد موجود کمک می کند و یکی از مطمئن ترین راه ها برای ادامه رشد در زمان عدم اطمینان است.
شرکت ارتباطات استرالیایی Telstra با چالش هایی در توانایی خود برای بهینه سازی موثر بودجه بازاریابی خود مواجه بود. گزارش آنها با صفحات گسترده انجام می شد و بهینه سازی سریع کمپین ها و به اشتراک گذاری داده ها با سهامداران را چالش برانگیز می کرد.
بودجه های بازاریابی اغلب در طول رکود اقتصادی تحت نظارت بیشتر قرار می گیرند. شما باید از تلاشهای بازاریابی خود با تأیید تأثیر آنها و نشان دادن نتایج واضح دفاع کنید.
گزارش هوش بازاریابی ما نشان میدهد که چگونه ،بوکارها برای برآورده ، هنجارهای متغیر در دادهها، حریم خصوصی و تجزیه و تحلیل در حال تکامل هستند.