با نوآوری های مخابراتی، هیجان کارمندان را برگردانید

حفظ کارمندان نیز دشوار است. تیم های فروش و خدمات زم، که نمی توانند به مشتریان کمک کنند ناامید می شوند. فقدان نوآوری های مخابراتی و ابزارهای دیجیتال برای مشاهده اطلاعات مربوط به مشتریان و سایر مسائل، کار آنها را سخت تر می کند. هنگامی که آنها نمی توانند مشکلات خود را از طریق تلفن یا آنلاین حل کنند، مشتریان به مکان های ،ده فروشی می روند تا سعی کنند کمک مورد نیاز خود را دریافت کنند. اما، آنها از طریق ،ده فروشی نیز با مشکل مواجه هستند، زیرا تنها 23 درصد از مشتریان می گویند که خدمات کارآمد دریافت می کنند.

افزایش هزینه های تورمی باعث افزایش هزینه های دستمزد می شود

صنعت مخابرات در زمان هیجان انگیزی قرار دارد. بسیاری از ارائه دهندگان به دنبال گسترش سریع 5G و فیبر هستند، به ویژه با گسترش بودجه فدرال که به آن اختصاص داده شده است پروژه های اتصال باند پهن. اما این هیجان به کارگران بالقوه سرایت نمی کند. صنعت برای جذب تلاش می کند استعدادهای برتر مورد نیاز و حفظ کارکن، که دارد. بالقوه‌ها این صنعت را قدیمی می‌دانند – نه جذاب و آینده‌نگر مانند اپل، آمازون و سایر شرکت‌های فناوری.

آن را بررسی کنید

از داده های مشتری استفاده کنید. باز هم، داده های مشتری کلید تحقق این امر است. ارائه دهندگان باید روی ابزارهای مدرن سرمایه گذاری کنند تا نه تنها داده ها را در دسترس، بلکه قابل جستجو و مفید کنند. اینها شامل تجزیه و تحلیل پیشرفته و هوش مصنوعی می شود حجم زیادی از داده ها و به استفاده از آن کمک کنید.

اما با پیشرفت نوآوری ها، شرکت های فناوری مخابرات را تحت الشعاع قرار دادند. آنها پول بیشتر، امتیازات بهتر و ابزارهای مدرنی را که کارگران جدید با آن آشنا بودند، ارائه ،د. بدون ابزاری برای حل مشکلات مشتریان، کارکنان مخابرات روز را صرف گوش دادن به شکایات ،د. همچنین از آنها انتظار می رفت که به این مشتریان ناراضی بفروشند و متقاطع بفروشند. این منجر به سوختن سریع کارکنان شد، بدون هیچ کمکی.

تصویر همیشه سبز

چگونه صنعت ارتباطات از مهلکه سقوط کرد

ارائه دهندگان با تشخیص نیازها و رفتارهای در حال تغییر، تمرکز خود را به تجربه مشتری (CX) تغییر می دهند. این شامل ایجاد محصولات بهتر، ارائه پیشنهادات شخصی، و بهبود فروش و تلاش‌های پشتیب، می‌شود. هدف این است که جریان های درآمدی جدید برای ارائه دهندگان و ارزش بهتر برای مشتریان فراهم کند – و کارمندان نقش مهمی را ایفا می کنند.

بازخورد من، را دریافت کنید. کارمندان هر روز با مشتریان هستند و افکار آنها را دریافت می کنند و به نقاط دردناک آنها می پردازند. ارائه‌دهندگان باید برای جمع‌آوری بازخورد کارکنان سرمایه‌گذاری کنند تا مشتریان را بهتر درک کنند و به کارمندان احساس کنند که به شکل‌دهی ،ب‌وکار کمک می‌کنند. این کار با ارائه نوآوری های مخابراتی شروع می شود که به کارکنان در حل مشکلات کمک می کند.

اما برای موفقیت بهتر، ارائه دهندگان باید بیشتر از صدای مشتری را در نظر بگیرند. ایان گلدینگ، موسس مشاوره تجربه مشتری، توصیه می‌کند که صدای کارمند و صدای فرآیند را نیز شامل شود. کارمندان بینش های بیشتری ارائه می دهند که می تواند بازخورد مشتری را تأیید کند. بررسی فرآیندهای شرکت به بهینه سازی اثرات آن بر کارکنان و مشتریان کمک می کند.

تبدیل صنعت ارتباطات به یک مقصد شغلی پرطرفدار نیازمند کار و نوآوری های مخابراتی زیادی است. مدرن ، فرآیندها و ابزارهای کاری به گونه ای که کارمندان شغل خود را با ارزش تر بدانند گام بزرگی به جلو است. کارمندان خوشحال نه تنها تجربه مشتری را بهتر می کنند، بلکه کارمندان جدید بیشتری را نیز جذب می کنند!


منبع: https://www.salesforce.com/blog/telecom-innovations/

صنعت ارتباطات از راه دور در حال تکامل است و ارائه دهندگان موفق راه هایی را برای استفاده از فناوری دیجیتال برای گسترش خدمات و خودکارسازی فرآیندها برای افزایش درآمد و کاهش هزینه ها بازاندیشی می کنند.

برای صنعت مخابرات همیشه اینطور نبود. زم، بود که افراد بالقوه برای کار با ارائه دهندگان خدمات ارتباطی هجوم آوردند. هنگامی که سرویس تلفن ساده و قدیمی به انتقال داده، سوئیچینگ و مسیریابی پیچیده و تج،ات شبکه تبدیل شد، دانشمندان داده و مهندسان برق را به سمت مهندسی شبکه و نقش های عملیاتی کشاند. اتحادیه ها همچنین یک جاذبه اصلی برای امنیت شغلی، حقوق بازنشستگی و پیشرفت شغلی بودند.

صنعت چگونه می تواند سطح بهره را افزایش دهد؟ محصولات جدید و جالب مشتریان را هیجان زده می کند و نوآوری های مخابراتی نیز می تواند استعدادهای جدید را جذب کند. تسریع در تحول دیجیتال کلید دیگری است. ارائه‌دهندگان می‌توانند تجربیات خود را با ابزارهای اتوماسیون، هوش مصنوعی (AI) و تجزیه و تحلیل (معروف به A3) بهبود بخشند که وظایف پیش پا افتاده را حذف می‌کند و به کارمندان اجازه می‌دهد روی کارهایی که برایشان مفید است تمرکز کنند. و رضایت بهتر کارمندان منجر به رضایت مشتری بهتر می شود، همانطور که در زیر به آن خواهیم پرداخت.