لوله فلکسیبل قیمت لوله فلکسی تولید کننده

این لوله همانند نامش بیشتر در تابلوهای برق مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای فضاهای داخلی بیشتر مناسب است. شما می‌توانید برای خرید انواع لوله‌های فلکسی به سایت رهاورد مراجعه نمایید. از لوله خرطومی PL در مسیر رفت هوای در سیستم دریچه داکت اسپلیت، چیلرها و دستگاه‌های هواساز استفاده نمود. گلند لوله فلکسی در انتهای کابل منتهی به تابلو برق یا دستگاه خاص نصب شده تا میزان فشار وارده به دو سر کابل را کاهش دهد. لوله فلکسی برای محافظت از کابل های مختلف در محبط بیرونی مورد استفاده قرار می گیرد .

همچنین فلکسی های زره دار شرکت رهورد خراسان هم موجود می باشد

عدم‌جذب رطوبت، وزن کم و نصب آسان نیز از دیگر خصوصیات مثبت فلکسیبل PL بوده و آن را گزینه مناسبی جهت استفاده در انواع سیستم سرمایش و گرمایش هوا لوله فلکسی ساخته است. دو لایه کناری از جنس آلومینیوم و لایه وسطی از عایق پلی استر بوده و از خاصیت انعطاف‌‌پذیری، کشسانی و مقاومت در برابر رطوبت، بخار و حرارت بالای مناسبی برخوردار است. لوله فلکسیبل به‌‌مانند معنی لغوی کلمه Flexible ، انعطاف پذیر بوده و در بخش‌‌های مختلف ساخت‌‌وساز یک ساختمان از آن استفاده خواهد شد. این محافظ به شکل کانال ادامه‌‌دار، منعطف و با سطح مقطع گرد توانایی پوشش اضافی برای انواع سیم و هادی را دارد. لوله خرطومی فلکسیبل فلزی از جنس تمام فلز بوده و معمولا در لوله کشی های برق در داخل سوله ها استفاده می شود. این مدل از لوله خرطومی برق از جنس گرانول پی وی سی یا پلی‌ آمید می‌باشند که در برابر آتش و حرارت مقاوم هستند و احتمال آتش گرفتن آن ها بسیار کم می‌باشد.

  • دستگاه ما در تولیدی تیک صنعت با سرعت عمل کرد ۲۵ متر بر دقیقه عمل می کند.
  • فلکسی با ایجاد پوشش اضافی دور کابل، سیم و هر رسانای دیگر توان تحمل ضربه را افزایش خواهد شد.
  • عایق های موجود در جداره این نوع از لوله ها می توانند در برابر حریق و یا بخارهای موجود در محیط ها مقاومت ایجاد کنند.
  • انعطالف پذیری بالا و هزینه نصب پایین از دیگر مزیت های آن به شمار می آید و در پروتکل استاندارد اداره برق توانیر نیز جای دارد.
  • تحمل دمایی این لوله فلکسی نیز بین منفی 30 الی مثبت 245 درجه سانتی‌گراد است.

در هنگام خرید این لوله خرطومی فلزی نسوز باید علوه بر سایز، طول و ابعاد مورد نظر خود به جنس و مواد اولیه استفاده شده در روند تولید آن توجه نمایید. برای اینکه در صورت استفاده نکردن از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت ممکنه است این لوله‌ خرطومی های برق مقاومت خوبی در برابر عوامل بیرونی نداشته باشند و درنتیجه دچار آسیب رسیدن به سیم‌ها و کابل های عبور داده شده از درون آن شوند. پی وی سی ماده‌ای است که در برابر نورخوشید و رطوبت می‌تواند مقاومت خوبی از خود نشان دهد، بنابراین این لوله عمدتا برای محافظت سیم و کابل شبکه در محیط‌های مرطوب یا محیط‌های باز است.

لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. انعطاف بالا موجب استفاده از آن در سیستم‌‌های مکنده و دمنده شده است. با توجه به روکش دار بودن این لوله‌‌ها، امکان استفاده از آن در زیرزمین نیز وجود دارد.

بست لوله فلکسی

لوله فلکسیبل قیمت لوله فلکسی تولید کننده

به دلیل وجود ویژگی‌های متنوع در این نوع لوله، برای تخلیه هوای فن انواع دستگاه‌های ماینر از آن استفاده‌های زیادی می‌شود. لوله فلکسیبل هوا به طور گسترده و ویژه در صنایع مختلف از جمله صنعت تهویه مطبوع، معادن، مراکز پزشکی، آزمایشگاهی، فست فود ها، کافی شاپ ها، پاساژ ها، گلخانه ها، انبار ها، چاپخانه ها، کارخانجات نساجی و سایر صنایع مختلف کاربرد زیادی دارد. یکی از مهم‌ترین مزایای لوله فلکسیبل هوا فویلی آلومینیومی داشتن انعطاف‌پذیری بالا در موارد مصرفی گوناگون است.