ارائه دهندگان با تشخیص نیازها و رفتارهای در حال تغییر، تمرکز خود را به تجربه مشتری (CX) تغییر می دهند. این شامل ایجاد محصولات بهتر، ارائه پیشنهادات شخصی، و بهبود فروش و تلاشهای پشتیب، میشود. هدف این است که جریان های درآمدی جدید برای ارائه دهندگان و ارزش بهتر برای مشتریان فراهم کند – و کارمندان نقش مهمی را ایفا می کنند.
تجزیه و تحلیل، هوش مصنوعی و اتوماسیون کارمندان شما را کارآمدتر و سازنده تر می کند – و به آنها کمک می کند تا ضمن کاهش هزینه ها، تجربه مشتری را بهبود بخشند. با مطالعه کتاب آینده مخابرات: عصر جدید، فرصت های جدید، درباره این روند مخابراتی و سایر موارد بیشتر بد،د.
برای صنعت مخابرات همیشه اینطور نبود. زم، بود که افراد بالقوه برای کار با ارائه دهندگان خدمات ارتباطی هجوم آوردند. هنگامی که سرویس تلفن ساده و قدیمی به انتقال داده، سوئیچینگ و مسیریابی پیچیده و تج،ات شبکه تبدیل شد، دانشمندان داده و مهندسان برق را به سمت مهندسی شبکه و نقش های عملیاتی کشاند. اتحادیه ها همچنین یک جاذبه اصلی برای امنیت شغلی، حقوق بازنشستگی و پیشرفت شغلی بودند.
تاثیر تورم می تواند بر هزینه های دستمزد نیز تاثیر بگذارد و دوباره در حال شعله ور شدن است علاقه کارکنان به اتحادیه ها. برخی از اتحادیهها در حال مذاکره مجدد برای قراردادهای جدید هستند که میتواند دستمزدها را افزایش دهد. همچنین این پتانسیل را دارد که در صورت پرتنش شدن مذاکرات، دو طرف را بیشتر از هم جدا کند.
تغییر به تمرکز مشتری مست،م بینش کارکنان است
صنعت ارتباطات از راه دور در حال تکامل است و ارائه دهندگان موفق راه هایی را برای استفاده از فناوری دیجیتال برای گسترش خدمات و خودکارسازی فرآیندها برای افزایش درآمد و کاهش هزینه ها بازاندیشی می کنند.
این سه روند صنعتی و اقتصادی بر ضرورت حل مسئله اشتغال تاکید می کند:
مبارزه با کمبود نیروی کار و حفظ نیروی کار
اما با پیشرفت نوآوری ها، شرکت های فناوری مخابرات را تحت الشعاع قرار دادند. آنها پول بیشتر، امتیازات بهتر و ابزارهای مدرنی را که کارگران جدید با آن آشنا بودند، ارائه ،د. بدون ابزاری برای حل مشکلات مشتریان، کارکنان مخابرات روز را صرف گوش دادن به شکایات ،د. همچنین از آنها انتظار می رفت که به این مشتریان ناراضی بفروشند و متقاطع بفروشند. این منجر به سوختن سریع کارکنان شد، بدون هیچ کمکی.
کارهای روتین را خودکار کنید. در این میان اتوماسیون، کمک می کند پردازش صورتحساب و پرداخت، خدمات مشتری، قابلیت حمل شماره، تأیید سند و فرآیند تخصیص سیمکارت، ورود و مدیریت دادهها و موارد دیگر. حذف این وظایف دستی به کارکنان این امکان را می دهد که روی کارهای م،ادارتر و سوالات یا مسائل عمیق تر تمرکز کنند. اتوماسیون می تواند داده ها را به صورت خودکار در تمام فیلدهای قابل اجرا پر کند تا خطاهای سفارش را کاهش دهد. مشتریان مشکلات خود را حل میکنند و سفارشها را سریعتر و آسانتر تکمیل میکنند.
با وجود فرصتهای عظیم 5G و فیبر، کمبود نیروی کار وجود دارد محدود ، گسترش پهنای باند. تعداد روزافزون موقعیتهای باز، بسیاری از شرکتها را درگیر کرده است.
و موضوع فراتر از ساخت و ساز جدید است. سو مارک نوشت: نگر، اصلی اپراتورهای بی سیم “همیشه کمبود کارگران ماهر در زمینه هایی مانند رایانش ابری و شبکه است.” در Fierce Wireless. اما این موضوع در مورد مهندسان شبکه، تکنسین ها، نمایندگی های فروش و خدمات و غیره نیز صدق می کند.
صنعت مخابرات در زمان هیجان انگیزی قرار دارد. بسیاری از ارائه دهندگان به دنبال گسترش سریع 5G و فیبر هستند، به ویژه با گسترش بودجه فدرال که به آن اختصاص داده شده است پروژه های اتصال باند پهن. اما این هیجان به کارگران بالقوه سرایت نمی کند. صنعت برای جذب تلاش می کند استعدادهای برتر مورد نیاز و حفظ کارکن، که دارد. بالقوهها این صنعت را قدیمی میدانند – نه جذاب و آیندهنگر مانند اپل، آمازون و سایر شرکتهای فناوری.
آن را بررسی کنید
برای فروش، بینشهای مبتنی بر هوش مصنوعی میتوانند بهترین اقدامات یا پیشنهادات بعدی را بر اساس دادههای استفاده توصیه کنند و کارمندان خط مقدم را در پایان فروش موفقتر و سازندهتر کنند. ناگفته نماند که مشتریان راضی بیشتر از شنیدن پیشنهادات مربوطه استقبال می کنند.