این راه حل با راه حل های NetSuite CRM، ERP و تجارت الکترونیک ،یب می شود تا قیمت گذاری پویا و اتصال جریان های کاری را برای شروع سفر از فروش تا تحویل فراهم کند.
NetSuite CPQ با ارائه پلتفرمی برای پیکربندی سریع، قیمت گذاری و قیمت گذاری (CPQ) پیشنهادات پیچیده مختلف با دقت، از تیم های فروش پشتیب، می کند.
علاوه بر این، با دادن استقلال به کارمندان برای مدیریت تغییرات خود از یک برنامه تلفن همراه، تعامل را تقویت می کند. در واقع، کاربران ممکن است برنامه های خود را مشاهده کنند، ساعت خود را در داخل و خارج از آن مشاهده کنند و درخواست تغییر شیفت کنند.
کاربران همچنین ممکن است برای ،ده فروشی، خدمات، نرم افزار و غیره به محتوای خاص بخش بیشتری دسترسی داشته باشند.
در جای دیگر اوراکل…
گلدبرگ در مورد این مزایا گفت:
با وجود عدم قطعیت اقتصادی و رکود اقتصادی، اوراکل به سرعت در حال رشد است. در واقع، این فروشنده 50 درصد افزایش سالانه در کل درآمد ابری خود را در سه ماهه گذشته ثبت کرده است.
اتوماسیون NetSuite AP خدمات بانکی را در سیستمهای ERP ابری تعبیه میکند و تجربه پرداخت و پردازش صورتحساب را سادهتر میکند.
علاوه بر این، اوراکل 15 ع، فوری داده را برای تجزیه و تحلیل تاریخی – برای تیم هایی مانند امور مالی، فروش و موارد دیگر – در کنار بسته هایی که صادرات محتوا از راه حل را آسان تر می کند، معرفی کرده است.
در مورد هر کدام در زیر بیشتر بیابید، از جمله دیدگاههای آن ایوان گلدبرگ، بنیانگذار و EVP Oracle NetSuite.
معرفی NetSuite CPQ
با مطالعه مقاله ما درباره NetSuite SuitePeople Workforce Management اطلاعات بیشتری ،ب کنید: Oracle Dives in the Workforce Management Space
ویژگی های جدید برای NetSuite Analytics Ware،use
سپس، 12 داشبورد جدید – با قابلیت های تحلیلی از پیش ساخته شده – وجود دارد که معیارهای مرتبط را در سراسر عملکردهای تجاری نشان می دهد. اینها شامل رشد مشتری و مالی است.
NetSuite Ship Central به سازمان ها اجازه می دهد تا عملیات انبار را بهینه کنند، فرآیندهای دستی را کاهش دهند و تحویل مشتری را از طریق یک برنامه تلفن همراه سرعت بخشند.
افزودههای نهایی شامل دسترسی پیشرفتهتر به منابع داده شخص ثالث – از جمله ادغام S،pify جدید، در کنار ارتباطات عمیقتر با Google Analytics و Salesforce است.
NetSuite CPQ به مشتریان ما کمک می کند تا به سرعت پیشنهادات محصول خود را پیکربندی کنند و پیشنهادات دقیقی را ایجاد کنند تا بتوانند فرآیندهای درآمد را ساده کرده و نتایج کلی ،ب و کار را بهبود بخشند.
اینها شامل قابلیت مکان یابی سریع تحویل است که کارگران انبار می توانند با اسکن سفارشات یا مشاهده لیست های محموله انجام دهند. آنها همچنین ممکن است محموله ها را ،یب کنند و در بسیاری از شرکت های حمل و نقل کار کنند.
در نهایت، راه حل با یک مرکز سوئیت بانکی ارائه می شود که دید کامل و کنترل تراکنش را ارائه می دهد. همچنین موجودی حسابهای آنلاین HSBC را ردیابی میکند.
راه اندازی NetSuite SuitePeople Workforce Management
با متمرکز ، دادهها بر روی یک پلتفرم، میتو،م به مشتریان خود کمک کنیم تا بینشهای جدید را شناسایی کنند و کارایی و بهرهوری را در عملیات تجاری خود افزایش دهیم.
یک ویژگی تطبیق تضمین می کند که صورتحساب به پرسنل دارای بهترین موقعیت برای این فرآیند تأیید، با یادآوری خودکار برای جلوگیری از تأخیر در پرداخت، ارسال می شود.
سایر ویژگیها نیز به جلوگیری از پرداخت اضافی، پرداختهای تکراری و کلاهبرداری کمک میکنند.
گلدبرگ با به اشتراک گذاشتن افکار خود گفت:
اوراکل در آ،ین تماسهای درآمدی خود، علیرغم ا،اجهای اخیر، در تحقق این هدف و پیشبرد بیشتر رشد خود مطمئن بود.
برای دستیابی به چنین پیشبینیهای عالی، با مایکروسافت وارد همکاری هیجانانگیزی شده است تا خدمات پایگاه داده Oracle خود را در Azure در دسترس قرار دهد.
با این راه حل، انبارها همچنین ممکن است بر،ب ها را چاپ و دوباره چاپ کنند، سفارشات را در زمان واقعی ردیابی کنند، و گردش کار حمل و نقل جدیدی را برای پشتیب، از نیازهای منحصر به فرد ایجاد کنند.
منبع: https://www.cxtoday.com/crm/oracle-netsuite-what-has-changed/به اشتراک گذاشتن افکارش، گری ویسینگر، معاون مدیریت محصول در Oracle NetSuite، بیان کرد که این ابزار به مشتریان این امکان را می دهد که داده های NetSuite را به سرعت و به راحتی با منابع داده خارجی ،یب کنند تا مدیریت و تجزیه و تحلیل داده ها را بهبود بخشند.
گلدبرگ با بیان اینکه چرا اوراکل ورود به فضای WFM را انتخاب کرد، گفت: «با مدیریت نیروی کار SuitePeople، سازمانها میتوانند به سرعت کارکنان را برای هماهنگی با شرایط متغیر ،بوکار تنظیم کنند. آنها همچنین می توانند اطمینان حاصل کنند که به طور دقیق به کارکنان خود پرداخت می کنند و ا،امات انطباق را برآورده می کنند.
همچنین، در مورد AWS خجالتی نبوده است، زیرا فروشنده مشتاق به جستجوی مشتریان AWS است.
سایر ویژگیهای هیجانانگیز NetSuite CPQ شامل ابزارهای فروش هدایتشده، تولیدکننده پیشنهاد، و یکپارچهسازی تجارت الکترونیک است.
گلدبرگ پس از بیان این نکته افزود:
این افزوده به SuitePeople تعهد ما را برای کمک به مشتریانمان برای افزایش مشارکت کارکنان تقویت میکند، که به ،ه خود تأثیر مثبتی بر روند نهایی دارد.
چگونه؟ با ارائه مجموعه ای از برنامه های کاربردی مبتنی بر ابر، از جمله راه حل های مالی، ERP، HR، CRM و تجارت الکترونیک. مشاغل با هر شکل و اندازه – در بسیاری از بخش ها – از اینها استفاده می کنند.
به من،ت جشن، اوراکل موجی از بهروزرس،ها را منتشر کرده است تا به ،بوکارها در مدیریت انبوه دادهها، تسریع زمان برای بینش و بهبود تصمیمگیری در سطح ،بوکار کمک کند.
در نهایت، NetSuite Ship Central به طور کلی در سراسر جهان در نوامبر 2022 در دسترس خواهد بود.
آشنایی با NetSuite AP Automation
NetSuite SuitePeople Workforce Management برنامه ریزی کارکنان را ساده می کند، مح،ه دستمزد را خودکار می کند، و نرخ حضور و غیاب را در سراسر ،ب و کار ردیابی می کند.
دومی پیکربندی محصول را ساده میکند و به تیمهای تجارت الکترونیک اجازه میدهد به قیمتها، محصولات و قیمتها از راهحلهای مختلف دسترسی داشته باشند.
رونمایی از NetSuite Ship Central
NetSuite Analytics Ware،use یک راه حل آماده برای انبار داده و هوش تجاری برای مشتریان Oracle است که اکنون در بریت،ا و استرالیا در دسترس است.
برای انجام این کار، ویژگی هایی را برای چیدن، بسته بندی و ارسال محصولات ارائه می دهد.
با این حال، برنامه های کاربردی موجود در Oracle Netsuite به طور مداوم در حال توسعه هستند. در واقع، این فروشنده تنها در هفته گذشته چندین افزودن و به روز رس، جدید را راه اندازی کرد. اینها شامل راه اندازی:
- NetSuite CPQ (پیکربندی، قیمت، قیمت)
- NetSuite Ship Central
- NetSuite AP Automation
- مدیریت نیروی کار NetSuite SuitePeople
- بهبودهای NetSuite Analytics Ware،use
NetSuite AP Automation گزینه های پرداخت ACH، چک یا کارت اعتباری مجازی را ارائه می دهد. برای دومی، یک موتور قو،ن هوشمند، هزینهها را مطابقت داده و تطبیق میدهد در حالی که اختلافات را برای بررسی علامتگذاری میکند.
علاوه بر این، اوراکل ،ن می زند که درآمد سالانه ابری آن در سال 2023 از 20 میلیارد دلار فراتر رود.
ابزار جدید NetSuite همچنین مح،ات دستمزد را انجام می دهد و KPIهای عملیاتی را ردیابی می کند و به مدیران اجازه می دهد تصمیمات مبتنی بر داده اتخاذ کنند و عملکرد کارکنان را به حدا،ر برسانند.
این کار را با پیروی از قو،ن تجاری قابل تنظیم، ساده ، فرآیندهای فروش، و حذف نیاز به بررسی مجدد و دوباره کاری سفارشات انجام می دهد.
با انجام این کار، شرکتها میتوانند محمولهها را ادغام کنند، مسیرهای حمل و نقل را تغییر دهند و گردش کار را برای برآورده ، نیازهای مشتری و خواستههای تجاری سفارشی کنند.
NetSuite AP Automation با سادهسازی و خودکارسازی کل فرآیند پرداخت صورتحساب – از جمعآوری دادهها تا پرداخت و تطبیق – به ،بوکارها کمک میکند تا یک عملیات کلیدی را سادهتر و بهبود بخشند و به تیمهای AP قدرت میدهد تا کارآمدتر عمل کنند و در نهایت هزینهها را کاهش دهند.
این راه حل همچنین با سیستم های مالی و حقوق و دستمزد مبتنی بر ابر جفت می شود. با انجام این کار، شرکتها میتوانند پیشبینی ،ت، مح،ات دستمزد، و نرخ حضور و غیاب را به یک منبع داده اضافی متصل کنند و استراتژیهای زمانبندی نوآورانهتر و تحلیل روند را امکانپذیر کنند.
هدف Oracle NetSuite ارائه دید و کنترل “سطح بعدی” در کل تجارت است.
این سرویسها توسط HSBC ارائه میشوند و به کاربران این امکان را میدهند تا فرآیند جمعآوری صورتحساب را خودکار کنند و از هوش مصنوعی برای ایجاد رکورد صورتحساب بر اساس ورودیهای قبلی استفاده کنند. سپس فیلدها را از قبل پر می کند و نمای کنار هم از صورتحساب واقعی را ارائه می دهد، بنابراین تیم ها می توانند به سرعت بررسی و تایید کنند.
اول یک ویرایشگر نگاشت ویژگی های سفارشی است که انتقال داده های سفارشی را به بخش های مختلف در سراسر سازمان ساده می کند.
Ship Central اطلاعات و بینش هایی را برای بهینه سازی بیشتر فرآیند انجام، کاهش هزینه و افزایش رضایت مشتری ارائه می دهد.
با انجام این کار، کاربران NetSuite می توانند به داده های مشتری، عملیاتی و حسابداری از هر مکان، در هر زمان و در هر دستگاهی دسترسی داشته باشند.