تابلو روان LED معرفی، مزایا، معایب و قیمت

تابلوهای روان و میتوان از طریق فاکتورهای مختلفی دستهبندی کرد که از جمله این موارد وضعیت اندازه و همچنین رنگ این تجهیزات میباشد که در ابتدا با فاکتور اول شروع میکنیم. این بدان معنیست که، هیچ وضعیت وسط برای این دو حالت تعریف نشده٬ و LED مستقیما توسط یک مدار منطقی TTL و یا CMOS راه اندازی می گردد . به طوری که، می توان بین وضعیت روشن روشن و خاموش خاموش، صدها وضعیت دیگر، برای هر LED ، تعریف کرد!

تقریبا مناسب در بین تابلو های فول کالر اشاره کرد. این قطعات با یکدیگر به صورت اتوماتیک در ارتباط می باشند که منجر به حرکت نسبی بین میدان های مغناطیسی و الکتریکی و در نتیجه تولید برق می گردد. البته که تابلوهای کوچک هم میتوانند به صورت رنگی ساخته شوند اما با توجه به وسعت دید پایین، برای نمایش تصاویر خیلی کاربردی نیستند. آن هم نمایش تصاویر , ویدئو وال متون و افکت مورد نظر است. عرضه می شود که انتخاب تراکم LED بستگی به هدف استفاده از نمایشگر در فضای داخلی و یا خارجی ، میزان هزینه در نظر گرفته شده و هم چنین ارتفاع نصب نمایشگر که تعیین کننده حداقل فاصله دید بیننده از نمایشگر می باشد بستگی دارد. این محصولات میتوانند در مراکزی از قبیل سالنهای کنفرانس، سالن سمینار، سینماها، سالن جلسات، نماها و دیوارهای داخلی مجموعهها، فضاهای تبلیغاتی داخلی و بیرونی، هنگام استفاده از دیجیتال ساینیج در بیمارستانها و شرکتهای دولتی با کاربری یک نمایشگر بزرگ برای اطلاع رسانی مورد استفاده قرار میگیرند.

گارانتی هر محصولی برای اطمینان از کیفیت تولید و اعتماد مشتری است. یکی از مهم ترین اجزای تابلوهای روان ماژول می باشد که در انواع مختلفی وجود داشته و هرچه میزان کیفیت این ماژول بیشتر باشد کیفیت نهایی تابلو روان نیز بالاتر خواهد بود. استفاده مداوم از ژنراتور گازوئیلی باعث داغ شدن اجزای مختلف آن می شود. دوار یکسو کننده ها: تبدیل کنونی به جریان AC به DC – جریان AC تولید شده توسط سیم پیچ های تحریک و تبدیل آن به جریان DC را اصلاح می نماید.

قابلیت برنامه ریزی به شیوه دلخواه و ایجاد تصاویر گرافیکی، نمایش ویدیویی و متن های جذاب با رنگ های مورد پسند شما را دارد. در طراحی و ساخت تابلو روان از دیودهای نوری استفاده میشود و از طریق یک سیستم کامپیوتری، نوشتهها و تصاویر نمایش داده میشوند. این جک به دلیل دارا بودن برق اضطراری، چشمی و سایر تجهیزات داخل بسته بندی جایگزین مناسبی برای سیستم های پنوماتیک است. شرکت نایس یکی از معروف ترین برندهای ایتالیاست که در زمینه جک پارکینگی و سیستم درب اتوماتیک فعالیت می کند و با تولید محصولات با کیفیت و مطابق با تکنولوژی روز دنیا به محبوبیت بالایی دست یافته است. این قاب از کیفیت بالاتری نسبت به قابهای قدیمی برخوردار است به طوریکه جنس بدنه قاب تابلو روان از ورقه های آهنی بوده و جهت زیبایی و جلوگیری آن از پوسیدگی در شرایط مختلف آب و هوایی از رنگ های پودری الکترواستاتیک استفاده میشود.

• ممکن است با گذشت زمان و استفاده طولانی مدت از درب اتوماتیک پارکینگ، پیچ های جک شل شود با بررسی و سفت کردن پیچ ها می توانید از بروز چنین مشکلی جلوگیری کنید. با پیشرفت تکنولوژی، و توسعه مدارات مجتمع، و تئوری به کار رفتن LED به جای پیکسل های یک تصویر، که از مدت ها پیش مطرح بود٬ در سال ۲۰۰۹ ، این رویا تحقق یافت و شرکت ماکرو بلاک، Macro Block ، آی سی های خاص راه اندازی LED به این منظور را تولید کرد . اگر به دنبال محصولی بی صدا هستید، بدون شک جک زومر آن را دارد و می توان از آن در هر مکانی استفاده کرد. در صورت نصب صحیح کرکره برقی ، ساختمان به هیچ وجه در دسترس افراد ناشناس نخواهد بود، با این تصور که ورودی ساختمان کاملاً بدون درز می باشد، باعث اطمینان ساکنین منزل می شود. جهت اطلاع از قمیت و مقایسه محصول و مشاوره با افراد متخصص می توانید با مراجعه به وبسایت کیانسل خریدی مطمئن و رضایت بخش داشته باشد.

تولید می شوند. یکی از انواع درب پارکینگ ، جک برقی است که به جک درب پارکینگ، جک بازویی و جک اتوماتیک معروف است.در ابتدا درب اتوماتیک فقط در ساختمان های مدرن و مجلل مشاهده می شد، اما با بالا رفتن امنیت و آگاهی افراد،نصب چنین وسیله کاربردی در هر ساختمانی از ضروریات است. شرکت فک به تولید قوی ترین جک پارکینگی معروف است و این مدل در اکثر ساختمان های عمومی و مسکونی نصب می شود. جک پارکینگی سیماران در دو مدل پروتکو ایران و ایتالیا تولید می شود. از ویژگی ها و مزیت های تلویزیون شهری این شرکت کیفیت بالا و هزینه پایین و خدمات پس از فروش واقعی می باشد و این به علت واردات مستقیم و بدون واسطه قطعات از بهترین و معتبرترین تولید کنندگان جهانی میباشد.

قاب هم سطح : فریم این کابینت ها از آلومینیوم بوده وماژول های تابلو روان داخل محفظه قرار می گیرند و از هر طرف نفوذ آب قطع می شود و ماژول علاوه بر اینکه از نفوذ آب در امان می ماند از انباشته شدن گرد غبار و انباشته شدن برف و از شکسته شدن ماژول در اثر ضربه های احتمالی هنگام حمل و نصب محفوظ تر می باشد. این امر عمدتاً در جک های پارکینگی با میکرو سوئیچ مانند جک های BFT ایتالیایی اتفاق می افتد، زمانی که آهنربای میکرو سوئیچ هنگام بسته شدن کار نمی کند و در این حالت درها در جهت مخالف حرکت می کنند.

از دیگر تابلو های تبلیغاتی می توان به تابلو های برجسته، تابلو های پلکسی گلاس، تابلو های چلنیوم، تابلو های چلنیوم الماسی، تابلو های کامپوزیت، تابلو های نئون پلاستیک و غیره اشاره کرد. در درب های اتوماتیک تکنما به غیر از نکات مکانیکی ، قطعات الکترونیکی و کنترل درب نیز اهمیت زیادی دارد. برای منبع های تغذیه در بیشتر موارد از سوئیچینگ هایی که دارای جریان برق بسیار زیادی هستند نیز استفاده می شود. منبع تغذیه نسبت به سایر لوازم تابلو روان درصد خرابی بیشتری دارد که این موضوع با توجه به گرمای موجود در پاور و روشن بودن 24 ساعته آن امری طبیعی می باشد. جک برقی زومر در سه مدل ریلی، بازویی و زیر سقفی موجود است که هر کدام دارای ویژگی ها و کارکردهای خاصی هستند. همچنین درب اتوماتیک پارکینگ دو لنگه در انواع مختلف هیدرولیکی ، مدل پایه ملخی ، کف گرد ، جک بازویی خطی و الکترومکانیکی تولید می شود.

پس از اینکه به بررسی جوانب مختلف تابلو روان پرداختیم نوبت به این می رسد که گریزی به نحوه ساخت آن نیز بزنیم. پس با ضرب این عدد در ۳، تعداد واقعی LED ها برای تصویر مذکور٬ به دست می آید. ابعاد قاب تابلو روان با استفاده از تعداد ماژول استفاده شده در آن، محاسبه شده و بر اساس هر مترمربع قیمت گذاری میشود. ولی هیچ یک ، به منظور استفاده به عنوان راه انداز یک صفحه نمایش بزرگ که از تعداد بیشماری LED تشکیل شده باشد٬ نبود . ولی مشکل دیگری پدید می آید! قسمت اصلی تابلو را یک برد مدار چاپی یا PCB تشکیل می دهد.

در این نوع از تابلو روان که به آن تلویزیون شهری نیز گفته میشود هر آنچه که انتظار دارید نمایش داده میشود. ما در این یادداشت میخواهیم به این سوال پاسخ دهیم و بدانیم چه تفاوتی میان یک تابلو روان ساده و یک تلویزیون شهری وجود دارد؟ تابلو روان انواع متنوعی دارد که بسته به نوع استفاده ، محل و اندازه می تواند مدل های مختلفی انتخاب شود. در نوع online برای راه اندازی تلویزیون شهری از یک کامپیوتر شهری به عنوان کنترلر استفاده می شود از این مدل برای ساخت تلویزیون هایی با ابعاد بزرگ استفاده می شود . چون اگر همین کار را برای تلویزیون معمولی انجام دهید٬ جانور تنها یک نقطه می بیند که روی صفحه حرکت می کند٬ و گاه کم نور و گاه پر نور می شود و گاه خاموش می شود و محو ! بعلاوه از آنجایی که در این تابلو روان ها از لامپ های led مصرف می شود و از طرفی چون این لامپ ها کم مصرف هستند، با بکارگیری این تابلوها بجای تابلوهای قدیمی می توان تا حد زیادی از مصرف بی رویه انرژی جلوگیری کرد.

علاوه بر این، برای راحتی بیشتر، می توانید جک پارکینگ را به سیستم پلاک خوان مجهز کنید تا با شناسایی برچسب و پلاک خودرو، درب پارکینگ به صورت خودکار باز شود. یعنی عملا، مقدار نور تولید شده توسط LED را، با کنترل جریان عبوری از آن٬ در شانزده کانال متفاوت٬ یا بیشتر، کنترل می کند! یعنی معادل با تقریبا چهار خانه پر مصرف یا هشت خانه با مصرف متوسط برق! زیاد بودن LED ها را به هیچ عنوان جز استفاده از LED های پکیجی، که سه LED را در یک بسته بندی گذاشته اند و چهار پایه از آن بیرون آمده٬ نمی توان رفع کرد .

قطعات تابلو روان

همچنین تابلو های روان را می توان متن محور و تلویزیون های شهری را می توان تصویر محور دانست و اینگونه است که معمولا تابلو های روان دارای سایز های کوچکی هستند، در حالی که برای ساخت تلویزیون های شهری محدودیتی در سایز وجود ندارد. تابلو روان ها کلا ضد آب هستند و می توان در هر محیط بازی از این تابلو ها نصب و استفاده نمود. نوع بیرونی در محیط های باز استفاده می شود و معمولا ضد آب وتا حدی ضد ضربه هستند. شما عزیزان می توانید به راحتی جک پارکینگی مورد نظر را با توجه به نیاز خود از فروشگاه کیانسل خریداری و نصب نمایید. حالا در نظر داشته باشید که میخواهید مغازه ای را باز کنید نخستین چیزی که باعث جلب توجه مشتری میگردد تابلویی است که شما در سر در مغازه ی خود نصب کرده اید .

هر پیکسل در ماژول های تک رنگ دارای یک لامپ LED، در ماژول های دوآل دارای دو LED و در ماژول های فول کالر دارای چهار LED می باشد. به طور مثال زمانی که تابلو روان با 2 ماژول در ارتفاع و 3 ماژول در طول ساخته شده است، کارت کنترل مناسب برای آن HD-U60 از شرکت هویدو می باشد و نیاز به انتخاب کارت کنترل قوی تری نمی باشد. برای مثال اگر در تابلو روان از کارت کنترل HD-U60 استفاده شده باشد باید با نرم افزار HD 2016 آن را طراحی کرد. در تابلوسازی به شیوه ال ای دی نوع مسیر ارتباطی ما بین کارت برد کنترل و ماژول هاب نامیده میشود اگر برد کنترل از نوع بدون طیف باشد هاب بر روی خود برد است اما اگرکنترلر از نوع طیف دار باشد هاب بصورت جداگانه بر روی کارت کنترل بسته می شود و ارتباط بین بورد کنترل و ماژول را برقرار می کند.

ویدئو وال یا تلویزیون شهری در حقیقت نمایشگر بزرگی است که با هدف نمایش تصاویر در ابعاد بیشتر از چند نمایشگر کوچکتر تشکیل شده است. تفاوت تمامی این ماژول ها در نور تولید شده می باشد که در نوع فول کالر قابلیت تولید انواع رنگ را داراست و بیشتر در تلویزیون های شهری نصب می گردد و نوع تک رنگ آن نیز هم می تواند در تلویزیون های شهری و هم در تابلو های تک رنگ کار شوند که البته در تلویزیون شهری کیفیت چندانی نخواهد داشت چراکه فقط یک رنگ تولید خواهد شد.

این را هم در نظر داشته باشید که وقتی دمای داخل پاور به بیش از 50 درجه برسد حداکثر توان خروجی پاور کاهش می یابد. کارکرد صحیح این پاور ها در دمای 10- تا 40 درجه سانتی گراد می باشد و در صورتی که دمای داخلی تابلو روان به بیش از دمای ذکر شده برسد، توان خروجی پاور به شدت کاهش می یابد. فریم هایی که برای تابلوهای روان استفاده می شود، به دو صورت آلومینیومی و سی ان سی (CNC)، وجود دارد. مجموعه کیان ال ای دی مفتخر می باشد که با تکیه بر مبانی علمی و تخصصی در ساخت فریم تلویزیون های شهری و تابلو های روان و با استفاده از تجربیات و تخصص های متخصصین خود در کیان ال ای دی قادر به تولید فریم با کیفیت بالا نموده که با خم ، برش و اتصالات دقیق از نفوذ هر گونه آب و گرد و غبار از جلو و درب تلویزیون های شهری جلوگیری می کند .

تلویزیون شهری