انواع بتن اکسپوز و مزایای آن

قالب پلاستیکی بتن به قالب هایی گفته می­شود که برای ساخت سازه های بتنی مختلف کاربرد دارند، یعنی بتن پس از مخلوط شدن در داخل این قالب ها ریخته می­شود تا به این ترتیب استحکام کافی را بدست آورد همچنین از ترک خوردن بتن پس از خشک شدن نیز جلوگیری شود. از این رو شرکت فیدار فولاد با استفاده از پیشرفته ترین فناوری روز دنیا توانسته قالب های فلزی از جنس فولاد کربن برای بتن ریزی سنگفرش مناطق, تاکسی رو، محوطه بارگیری هواپیما، باندهای هواپیما، خیابان ها، اتوبان ها، قالب های فلزی از جنس فولاد کربن ضخیم برای بتن ریزی حصار و مانع، مکان های کوچک و فضاهای آزاد، آبرو های کنار خیابان، جدول های به کار رفته شده در مناطق مختلف، قالب های فلزی از جنس فولاد کربن بسیار مقاوم و با دوام چند برابر برای بتن ریزی پیاده رو با قابلیت انبار شدن و حمل و نقل آسان را تولید نماید.

عملیات ساختمان سازی و مستحکم کردن ساختمان ها چند سالی است که دستخوش تحول شده است زیرا افراد به هنگام خرید ساختمان به مستحکم بودن آن اهمیت می­دهند و همچنین سازمان هایی مانند شهرداری و نظام مهندسی نیز شرکت های ساختمان سازی را موظف به ساخت بناهای مستحکم و ایمن می­کنند. برای قالب گیری مطلوب ، بایستی داخل قالب بتن را با استفاده از روغن مخصوص خود چرب کرد که این عمل باعث داشتن بتنی با کیفیت و همچنین برای سهولت در جدا سازی بتن از روغن قالب بایستی استفاده نمود . روغن قالب بتن، روغن قالب امولسیون،روغن قالب پایه آبروغن قالب بتن ساختمان شیمی باعث جدا شدن آسان و راحت قالب بتن از بتن شده و به دلیل استفاده از مواد نگهدارنده به قالب بتن آسیبی نمی زند. در این نوع روغن قالب ساختمان شیمی جایگزین مناسبی برای متد های قدیمی مانند استفاده از روغن سوخته برای روغن قالب بتنی است.

قالب تونل فرم

قالب بندی یکی از عملیات های اجرایی در ساخت فونداسیون ها است. از این رو عملیات قالب بندی می بایست توسط نیروهای کارآزموده و فنی مجرب انجام گیرد. اگر یک کارگاه بزرگ بخواهد قالب بتنی در دست تولید داشته باشد که با دوام باشد و تمام استانداردهای جهانی را دارا باشد می بایست قسمت های مختلف آن مانند سطح های جانبی قالب، وزن قالب، جنس قالب، وزن آن کاملا مورد محاسبه توسط تولید کنندگان قرار گیرد. • به طورکلی به منظور تنظیم این نوع قالب فلزی، در ابتدا می بایست بهایی متعددی بپردازید. در این میان استفاده از چوب های روسی با لایهی داخلی قهوه ای مایل به قرمز و لایهی خارجی سفید متمایل به زرد در بازار چوب ایران رونق زیادی دارد و این چوب ها شامل انواع چوب های وارداتی از این کشور مثل نراد، نوئل و انواع کاج ها می باشند.

اما در این میان شرکت فیدار فولاد در میان خریداران قالب های فلزی بتنی جایگاه ویژه ای را پیدا نموده است. با توجه به گسترش تکنولوژی در سازه های عمرانی، شرکت فیدار فولاد تمامی تلاش خود را به کار بسته است تا انواع مختلفی از قالب فلزی برای بتن را در خدمت کاربران قرار دهد. اما اگر تجربه کافی را در استفاده از انواع قالب های فلزی بتن ندارید، باید دقتتان را بیشتر بکنید و به عوامل مختلف برای انتخاب قالب بتن ایدهآلتان توجه کنید. در واقع قالب های فلزی بتن را می توان سازه های موقتی در نظر گرفت که در انواع مختلفی موجود هستند و بیشتر در فونداسیون به کار برده می شوند. توجه داشته باشید مساحت هر طبقه باید از نقشه­های اجرایی موجود محاسبه شود و بٌعد خارجی طبقات لحاظ شود. بنابراین باید با تجهیزاتی آنها را به هم متصل نمود.

قالب تونلی فرم

هر محصول و تجهیزاتی دارای یکسری مزایا و معایب خاص خود است. حاج یونس صباغی با زحمات روزافزون در زمینهٔ قالب بتن توانسته است بهترین و با کیفیتترین جک سقفی و قالب بتن تبریز را به بالاترین سطح کیفیت خود رساند و کیفیت محصولات حاجی یونس در تبریز زبان زد و شناختهشده برای عام و خاص است. پانل های یزرگ قالب های پلاستیکی باعث می شوند تا سرعت عملیات قالب بندی و بتن ریزی افزایش یابد و در نتیجه پروس ساخت و ساز با سرعتی بیشتر انجام پذیرد . ولی در واقع آنچه بیشتر از همه ی این مسائل تاثیر زیادی در کیفیت قالب های فلزی بتنی دارد چگونگی نصب آن ها می باشد؛ چون دقت و توجه در نصب این نوع قالب ها است که باعث تداوم آن ها می شود.

خرید قالب لارج پنل

شرکت صنعت یدک آذربایجان ، قالب بتن صباغی مفتخراست با ارائه بهترین و باکیفیتترین جک سقفی و قالب بتنی در طی دهههای اخیر در خدمت مشتریان عزیز باشد. جک سقفی عراقی یا جک صادراتی یا U شکل : جک سقفی U شکل عراقی بیشتر در کشور عراق استفاده میشود شرکت صنعت یدک آذربایجان با خط تولید مجهز قادر به تولید انبوه جک سقفی عراقی هست. البته انواع قالب های فلزی بتنی بیشتر در پروژه هایی به کار برده می شوند که عمق پی زیاد است و یا فونداسیون در سطح کمی قالب بندی شده باشد.

از دیگر عیب های قالب بندی چوبی این بود که تولید داخل نبود و وارداتی بود و قیمت بسیار بالایی داشت. برای قالب بندی دیوار برشی دوطرفه می توان ازقالب بتن مدولار استفاده کرد، برای مهار و پشت بندی قالب ها از لوله و سولجر استفاده می کنند. میلگرد به قطر ۵ تا ۲۲۰ میلیمتر ساخته می شود که قطرهای معمولا از ۵ تا ۳۰ میلیمتربه مصرف بتون آرمه و همچنین مهار کردن تیرهای سقف جهت پیشگیری از باز شدن در موقع پوشش طاق ضربی می رسد. جهت مهار بلت در پشت قالب از واشر و مهره استفاده میگردد. حاج یونس صباغی مدیرعامل محترم شرکت صنعت یدک آذربایجان با چندین دهه قدمت و افتخار دارد به عنوان یکی از بزرگترین و مطرحترین و پر سابقهترین مجموعههای فعال در عرصه تولید قالبهای بتنی در جهت عمران آبادانی کشور گامهای مؤثری بردارد و همواره سعی بر آن دارد که با توکل به قوه الهی و همیاری شما متخصصین در امر ساخت و ساز بتواند تکنولوژی برتر را به ارمغان بیاورد.

انواع قالب بندی بتن

جکهای صلیبی ثابت دارای فروش بالایی در بین جکهای دیگر هستند نحوه تشکیل و قسمتهای مختلف آنها شامل رزوه در قسمت وسط و با صلیب ثابت آن میتوان ارتفاع جک را تنظیم کرد یکی از عیبهای این نوع جکها فقط ثابت بودن قسمت صلیبی آنها هست به علت پهنای زیاد قسمت بالایی جک (صلیب جک ثابت) این امکان وجود دارد تا در هر سازه سقفی یا ساختمانی از این نمونه جکها استفاده شود. اما از دیگر خدمات شرکت صنعت یدک آذربایجان یا قالب بتن صباغی مشهور تبریز خرید و فروش قالبهای بتنی کارکرده و نو و تولیدکننده انواع قالبهای مدولار و داربست مثلثی، داربست چکشی، جک و سرجک، قالب منهول، نیوجرسی، قالب سرزیز سد، پل، جدول، قالب تونل و …

پیدا کردن قالب بتن که کیفیت ساخت و ساز را تضمین کند شاید کمی مشکل باشد، اما خبر خوب این است که شرکت عمودگستر با سالها تجربه در ساخت انواع قالب فلزی بتن و مشارکت در پروژههای مختلف ساخت و ساز، آماده ارائه انواع خدمات جهت ساخت قالب فلزی بتن است تا بتوانید قالب مناسب برای پروژهتان را انتخاب نمائید. اما شاید خیلی از افراد در این بین راجب انواع بتن ها نشنیده باشند و کاربردهای آن ها را ندانند.

خرید جک سقفی

تمامی قالب فلزی بتن هایی که از شرکت مدرن سازان خریداری میکنید تولید شده با ورق فولاد مبارکه و جوشکاری شده با جوش co2 می باشد. علت نیتی برخی از پیمانکاران از قالب های جوشی شکستن جوش آن در برخی از موارد بود قالبی که با جوش co2 جوشکاری شده باشد جوش آن به هیچ وجه نمی شکند و در واقع یک خال جوش co2 بهتر از جوش دستگاه های قدیمی با الکترود است. درجه یک ارسال به سراسر ایران . سیستم قالب بتن پلاستیکی (قالب پلیمری) از درجه خاصی از پلاستیک ساخته شده است و هیچ ماده متصل و یا واکنش شیمیایی بین مواد ریخته شده و قالب پلاستیکی قرار نمی گیرد. استفاده می شود. اینکه در این نوع قالب، بتن به بدنه قالب نمی چسبد از دیگر مزایای آن است و در هنگامی که بتن های دیگری با آن برخورد کنند دچار آسیب نمی شود و کمتر دچار خوردگی خواهد شد.

خرید قالب تونلی فرم

برای استفاده بهتر از قالب های فلزی بتنی و کاهش خسارت های وارد شده به پروژه، بهتر است پس از متصل نمودن قالب ها به یکدیگر درزهای به وجود آمده در میان قالب ها پر شوند. مهندسین اجرایی و پیمانکاران همیشه به دنبال قالب های فلزی بتنی هستند که از مقاوم ترین فولاد کربن ساخته شده باشد و در زمان اتصال درزهای کمتری در سازه ایجاد نمایند. کالای ایرانی پایداری چرخ اقتصاد و اشتغال ایرانی با یکبار تماس برای همیشه با ما خواهید ماند. برای تولید قالب فی معمولا از ورق کارخانه فولاد مبارکه استفاده می شود که کیفیت این ورق نسبت به ورق کارخانه های دیگر خیلی بهتر و مناسب برای تولید و ساخت قالب بتن است. این سطح از بازرسی برای تحقیق در مورد مشکلات مشاهده شده در حین بازرسیهای سطح پایین یا مشکلات یافته شده در سازههای مشابه دیگر انجام میشود.

قالب فلزی بتن

این شرکت با ارائه دادن قالب فلزی بتنی در قیمت های متنوع طیف گسترده ای از متقاضیان قالب های فلزی بتنی را به سمت خود جذب نموده است و توانسته در راستای بهبود کارهای ساخت و ساز، قالب های فلزی را تولید نماید که در زمان استفاده کاملا به یکدیگر چسبیده و از خروج شیره بتن جلوگیری به عمل آورند. قالب ها باید به گونه ای انتخاب شوند که بتوان آن ها را با امکانات در دسترس حمل نموده و جا به کرد. این قالب ها در عین سبکی استحکام بالایی دارند که در طرح های انبوه سازی کم هزینه به کار می روند. تمامی سقفها برای پایداری و مقاومت بالا نیاز به یک نگهدارنده دارند که جک ساختمانی میتواند این کار را انجام دهد. نیاز استفاده از این محصول در بعضی از سقفها بهشدت محسوس است، مانند سقفهای قالب بتنی که حتما جک سقفی لازم دارند. از دیگر عواملی که در کیفیت قالب فلزی بتن تاثیر دارد جوش قالب بتن است جوش کاری معمولی در اثر ضربه میشکند و به همین دلیل بعضی از پیمانکاران ترجیح می دهند قالب های لبه خم خریداری کنند بهترین روش برای جوشکاری و جلوگیری از شکستن جوش ها استفاده از جوشکاری co2 است این نوع جوش میزان شکنندگی جوش را در حد خیلی خیلی زیاد پایین می آورد.

قالب بتن / قالبهای پلای وودی منظور از قالب پلای وودی ، استفاده از رویه های پلای وود و یا پروپلین های فشرده بجای ورق های فی که این پنلها در واقع ترکیب پلای وود و فریم فی بوده و اتصال آنها به یکدیگر توسط پیچ بلت ها و گیره ای مخصوص به خود قالب بتن انجام می گیرد. قالب بتن چوبی( فریم فی با کف پلای وود) یا قالب بتن فی به علت تحمل وزن زیاد برای پروژه های عمرانی وسیع همچون پلها ، سد ومخازن ، دیوارهای یکطرفه و دو طرفه و . همان طور که از نام جک سقفی کاملاً میتوان حدس زد، جکهایی که برای نگهداری ثابت و تحمل میزان باری که سقف ایجاد میکند، مورد استفاده قرار میگیرند را جک سقفی میگویند.

خرید قالب مدولار تولیدات محصولات عبارتند: 1- انواع قالب بتن: قالب های مدولار در سایز های مختلف 2- جک سقفی در انواع مختلف 3- اسکافلد مثلثی در سایز های مختلف 4- پیچ تنظیم 5- داربست چکشی 6- سلجر 7- لوله داربست 2 5 میل به طول 6 متر 8- قالب لبه 6 سانتی 9- پیم و گوه قالب 10- ولت عسائی 11- ولت تمام رزوه با واشر و مهره 1 متری 12- قالب تونل فرم 13- پرفیل در سایزهای مختلف 14- ورق و تیر ورق 15- قیچی 16- خاموت زن و تمامی محصولات وابسته گروه خرید: در بسیاری موارد مشاهده شده که خریداران اجناس نو (اکثرا قالب بند ها و معماران ساختمانی) پس از اتمام کار قالب بندی و سایر امور ، دیگر نیازی به ابزار و مصالح فوق ندارند به همین دلیل شرکت با در نظر گرفتن یک سیاست و راهکار مناسب اجناسی که بصورت نو بفروش رسانده را پس از اتمام پروژه ، تنها با کسر 10 از قیمت آن خریداری مینماید.

سیستم قالب تونل فرم مجموعه ای از قالب های یکپارچه است که به مهندس سازه این اجازه را می دهد که دیوارها و سقف سازه خود را در محیط های بیرونی و با دقت و اندازه بسیار بالا ساخته و سپس آن را در سازه اصلی مورد استفاده قرار دهد. در پاسخ به این سوال باید گفت بدنه اصلی قالب پلاستیکی بتن از فلز ساخته شده است تا مقاومت آن را افزایش دهد و فقط روکش و بدنه بیرونی آن از جنس پلیمر می­باشد. قالب پلاستیکی بتن همانطور که گفته شد یک قالب است که برای ساخت سازه های بتنی کاربرد دارد، جنس بدنه این قالب از پلیمر است پس به این نوع از قالب های بتن قالب پلیمری هم گفته می­شود. شاید این سوال برای شما مطرح شود که پلاستیک و پلیمر چطور می­توانند وزن بتن را تحمل کنند؟ ترکیب بتن و گیاهان سبز رنگ جلوه خاصی به طراحی نمای شما می بخشد.