نوآوری اولویت اصلی در Salesforce است. در واقع، نوآوری یکی از پنج ارزش اصلی ما است و در هر کاری که انجام می دهیم منع، می شود.
آزاد می کنیم صدها نوآوری جدید سه بار در سال، که بسیاری از آنها از ایدهها و بازخوردهایی میآیند که مستقیماً از مشتریان ما از طریق IdeaExchange دریافت میشوند. و ما می د،م که هیچ زم، بهتر از آن برای گوش دادن به مشتریانمان وجود ندارد همین الان.
در زمان عدم اطمینان اقتصادی، مشتریان ما به ما گفتند که بیشترین بهره را از سرمایه گذاری Salesforce آنها بیشتر از هر زمان دیگری مهم است. بنابراین، ما فهرستی از راههای مورد علاقه خود را گردآوری کردهایم که میتو،د از نوآوریهای صرفهجویی در هزینه و کارآمدی خود در نسخه زمستان 23 استفاده کنید و سرمایهگذاری Salesforce خود را به حدا،ر برس،د.
1. برنامه های نگهداری پیشگیرانه ایجاد کنید
با بهبودهای نگهداری پیشگیرانه از Service Cloud، اکنون میتو،د برنامههای نگهداری پیشگیرانه برای تج،ات را بر اساس استفاده ایجاد کنید تا مشتریان شما هرگز از دست ندهند. تعمیر و نگهداری بعدی را می توان با سرعت ثابت تعیین کرد یا می توان آن را به طور خودکار بر اساس میزان استفاده در زمان تکمیل کار قبلی تنظیم کرد. این پیشرفتها برنامهریزی تعمیر و نگهداری، زمان تعمیر و ادغام بهتر در فرآیند برنامهریزی را امکانپذیر میسازد و هزینههای غیرضروری قطعات یدکی و هزینههای نیروی کار را به میزان قابل توجهی کاهش میدهد.
2. پروفایل ها را با فضای ذخیره سازی ابری غنی کنید
رابط CDP برای Google Cloud Storage، یک ویژگی جدید بازاریابی ابری، هزینه های یکپارچه سازی و نگهداری را با استفاده از یک اتصال از پیش ساخته شده برای آوردن داده ها از Google Cloud Storage به پلتفرم داده مشتری کاهش می دهد. اکنون، میتو،د از ویژگیهای ذخیرهسازی ابری برای غنیسازی پروفایلهای مشتری و بهینهسازی بخشبندی و شخصیسازی استفاده کنید.
3. با تجارت بیشتر کار کنید
پیشرفت های جدید به تجارت B2B و B2B2C به شما کمک کند:
- با استفاده از ادغامهای از پیش ساخته شده مدیریت اشتراک که Revenue Cloud را به Commerce Cloud متصل میکند، مدلهای درآمد تکرارشونده را برای B2B و B2B2C فعال کنید.
2. ،یداران را فعال کنید تا به سرعت محصولات را در فروشگاه های اینترنتی B2B جستجو کنند و با جستجوی م،ایی بینش بیشتری در مورد قصد ،یدار به دست آورند.
4. نقاط گلوگاه را ببینید و از هر کجا همکاری کنید
کاربران اکنون می توانند با انجام وظایف در Experience Cloud و با استفاده از آن، سریعتر همکاری کنند پیشرفت های ار،تراسیون جریان، به طور خاص Flow Orchestration’s Work Guide. علاوه بر این، ادمینها میتوانند به سایر کاربران کمک کنند تا با استفاده از مجوزهای سرپرست، به شناسایی تنگناها و پیگیری سریع کار کمک کنند. اکنون می تو،د به هر ،ی اجازه دهید از هر کجا در جریان کار شرکت کند.
5. کاهش ریزش و افزایش اتوماسیون
سلف سرویس سازم، for Communications Cloud به شما امکان می دهد مراحل را حذف کنید، تراکنش ها را مقیاس بندی کنید و رضایت مشتری را با Enterprise Self-Service که جابجایی، افزودن، تغییر یا حذف خدمات (MACD) را برای مدیریت اشتراک انبوه و چند سایتی خودکار می کند، بهبود بخشید. به ،ه خود، این به شما کمک می کند تا هزینه خدمات و کاهش هزینه ها را کاهش دهید و در عین حال اتوماسیون و رضایت مشتری را افزایش دهید.
صرفه جویی در هزینه ها را انجام دهید و ،ب و کار خود را با استفاده از ویژگی های کاملاً جدید از آن متحول کنید انتشار زمستان 23، عموماً در 17 اکتبر در دسترس است.
منبع: https://www.salesforce.com/blog/winter-release-preview/