3 راه برای رشد کارآمد با منابعی که از قبل دارید

برای استعداد شما: تیم های فروش خود را بررسی کنید تا سطح و زمینه های نارضایتی را بسنجید. در صورت نیاز، هر گونه استراتژی حفظ و نگهداری لازم را که به این زمینه های نگران کننده رسیدگی می کند، اجرا کنید. به ،وان مثال، اگر نمایندگان شما از دستمزد کم ناامید هستند، پاداش های چند ساله را در نظر بگیرید. اگر SDR ها به این فکر می کنند که چگونه در حرفه خود پیشرفت کنند، فرصت های جدید توسعه حرفه ای مانند ک، ها و سمینارها را ارائه کنید.

فروش به م،ای گفتن داستان من، در زمان من، به فرد من، است. در یک محیط «بیشتر با کمتر انجام دهید»، تیم‌های فروش باید روی بهترین بازارها، حساب‌ها و تصمیم‌گیرندگان برای پیگیری تمرکز کنند.

تصویری از ص،ه سبز

2. پشته فناوری فروش خود را ساده کنید

برای متعهد شدن به بهره‌وری ناب و بلندمدت، عملیات فروش را دو برابر کنید – اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید. تیم‌های عملیات فروش با نگاهی دقیق به کارایی فرآیند و ساده‌سازی فناوری (به‌کارگیری جدیدترین‌ها در اتوماسیون و هوش مصنوعی)، نفخ را در فرآیند فروش حذف می‌کنند که چرخه‌های معامله را به پایان می‌رساند و رسیدن به سهمیه را برای تیم‌ها دشوارتر می‌کند. برای دریافت راهنمایی بیشتر در مورد رشد کارآمد، می تو،د راهنمای عملیات فروش کامل ما را بررسی کنید.

رشد کارآمد در شرایط سخت در نهایت با بازگشت به اصول اولیه حاصل می شود. مهم‌تر از همه، روی حساب‌هایی متمرکز بم،د که باعث افزایش درآمد می‌شوند، فناوری‌هایی را که به شما خدمتی نمی‌کنند کاهش دهید و از مشتریان و کارمندان خود مراقبت کنید. همچنین، آماده تنظیم استراتژی ها و فرآیندها در زم، که کار نمی کنند، باشید. اگر بتو،د به این هدف دست یابید، نه تنها در دوران رکود عملکرد بهتری خواهید داشت، بلکه هر زمان که شرایط بازار در نوسان باشد، خود را برای رشد کارآمد آماده خواهید کرد.

تصویر کوه


منبع: https://www.salesforce.com/blog/grow-sales-existing-resources/

کتاب بازی را دریافت کنید

برای مشتریان شما: اول از همه، به نمایندگان خود آموزش دهید تا فراتر از فروش، مشتریان را جذب کنند. مالکیت ارتباط با مشتری را به آنها بدهید تا پیشرفت را هم تا زمان فروش و هم بعد از امضای معامله پیگیری کنند – اطمینان حاصل کنید که خدمات، صورت‌حساب و سایر تعاملات تیمی استثنایی هستند. تماس‌ها یا برقراری ارتباط منظم را تشویق کنید، حتی اگر مشتری با درخواست تماس نگیرد. این باعث می شود آنها احساس ارزشمندی کنند، که وفاداری را تشویق می کند.

برای درک مشتری، که ممکن است آماده حضور در رقابت باشند، به داده هایی مانند رفتار ،ید قبلی یا مشکلات خدمات نگاه کنید. به ،وان مثال، مشتری که به دفعات یا به همان اندازه که قبلا ،ید را متوقف می کند، ممکن است در معرض خطر معیوب باشد. آنها همچنین ممکن است بیشتر با مرکز خدمات تماس بگیرند و تعداد موارد پشتیب، رو به افزایشی داشته باشند. در مورد رسیدگی به این مسائل فعال باشید – ارتباط با مشتری، را که رفتارشان تغییر کرده یا به کمک بیشتری نیاز دارند، در اولویت قرار دهید.

گام های بعدی برای رشد کارآمد

آن را در عمل ببینید

همچنین، مطمئن شوید که نمایندگان شما همه چیزهایی را که برای موفقیت در کار روزانه خود نیاز دارند، با تنظیم برنامه‌های فعال‌سازی با استفاده از ابزارهای آموزشی، مربیگری، و منابع من، در اختیار دارند. بررسی‌ها نشان می‌دهد که اگر هر آنچه را که برای فروش بیشتر و سریع‌تر از همان ابتدا به آن‌ها نیاز دارند، بدهید، احتمال بیشتری وجود دارد که به آنها ب،بند. دینی مهتا، مدیر ارشد درآمد در Lattice، معتقد است که این تاکتیک‌ها در مواقع سخت‌تر شدن اهمیت بیشتری دارند. او گفت: “در زمان عدم اطمینان، طبیعی است که به مدیریت مبتنی بر ترس متمایل شویم.” درعوض، از نظرسنجی های مشارکت کارکنان ناشناس برای درک نیازهای تیم خود استفاده کنید و قدم های بعدی خود را با داده ها تأیید کنید.

نمونه ای از ماتریس اولویت بندی حساب فروش.