کجا می توان نیروی فروش را در کنگره جهانی موبایل پیدا کرد

در اینجا نگاهی به دموهایی داریم که در کنگره جه، موبایل به نمایش خواهیم گذاشت:

  • بهبود تعامل با مشتری با داده ها: تجارب بیش از حد شخصی را مدیریت کنید، تعامل را به حدا،ر برس،د و یک رابطه پایدار ایجاد کنید.
  • افزایش بهره وری فروش: وظایف فروش خاصی را برای بهبود کارایی به صورت خودکار انجام دهید.
  • سفارش کامل را ارائه دهید: فرآیند نقل قول به سفارش را به صورت خودکار برای ایجاد کارایی، افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها انجام دهید.
  • خدمات کارآمد و شخصی سازی شده را هدایت کنید: از راه حل های خارج از جعبه و مبتنی بر ابر استفاده کنید که به تیم ها این توانایی را می دهد که خدمات با کیفیت را با هزینه کمتر مقیاس کنند.
  • باز ، قفل درآمدزایی با یک بازار: معماری مبتنی بر کاتالوگ را کاوش کنید که می‌تو،د به سرعت آن را برای معرفی محصولات و تبلیغات جدید پیکربندی کنید.
  • Go Net Zero Now: ابتکارات پایداری را جدی بگیرید تا هم به محیط زیست و هم به نفع خود کمک کنید.
  • Salesforce Customer 360 را کشف کنید: ببینید چگونه سفرهای منسجم تر و شخصی سازی شده مشتریان شادتر و وفادارتری ایجاد می کند.

به‌روزرس،‌های جلسات را دریافت کنید، درخواست ملاقات با کارشناسان ما کنید، درباره محصولات بیشتر بد،د – یا فقط سلام کنید. در اینجا همه چیزهایی است که باید درباره حضور ما در کنگره جه، موبایل بد،د.



منبع: https://www.salesforce.com/blog/mobile-world-congress-barcelona/

ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه Salesforce به ارائه‌دهندگان خدمات ارتباطی کمک می‌کند تا با نوآوری‌هایی که به ایجاد روابط طول،‌مدت با مشتری کمک می‌کنند، در زمان و هزینه‌ها صرفه‌جویی کنند.

ما قدرت کامل Customer 360 را در هفت دمو به نمایش می گذاریم. این پلتفرم تیم های بازاریابی، فروش، بازرگ،، خدمات، تحقق و فناوری اطلاعات شما را به اطراف هر مشتری متصل می کند تا آنها بتوانند با هم کار کنند. این به شما کمک می کند بهره وری را افزایش دهید، کارایی را افزایش دهید و هزینه ها را کاهش دهید.

به کنگره جه، موبایل می روید؟ از ما دیدن کنید و بیاموزید که چگونه ارائه دهندگان خدمات ارتباطی می توانند در زمان صرفه جویی کنند، هزینه ها را کاهش دهند و روابط با مشتری را رشد دهند.


راه های بهتر برای صرفه جویی در زمان و هزینه

خواهید دید که چگونه راه حل های Salesforce for Communications حول موضوعات نوظهور ساخته شده اند که نیازهای فعلی مشتری را منع، می کنند. هر نسخه نمایشی مؤلفه متفاوتی از سفر کلی مشتری را بیان می کند.

در کنگره جه، موبایل، می‌تو،د درباره نحوه دسترسی به آ،ین روندهای ارتباطات اطلاعات بیشتری ،ب کنید. ،ب‌وکارها می‌توانند درباره پیدا ، «برنامه قاتل» برای 5G، پایداری، اتوماسیون خدمات، رسیدگی به نیازهای خاص بخش ،ب‌وکارهای کوچک/متوسط ​​و موارد دیگر اطلاعات بیشتری ،ب کنند.

صنعت ارتباطات به سرعت در حال پیشرفت است و فشار برای انجام کارهای بیشتر با کمتر است. نوآوری‌های کنگره جه، موبایل امسال در بارسلون – از 27 فوریه تا 3 مارس – به ،ب‌وکارها کمک می‌کند بدون توجه به آنچه در آینده رخ می‌دهد رقابتی باقی بمانند.

ما همچنین مشتاق میزب، Trailblazers مشتریان Salesforce در 27 جلسه خود در تئاتر موفقیت مشتری هستیم. این جایی است که برخی از مشتریان ما نحوه پیشرفت و تغییر ،ب و کار خود را به اشتراک می گذارند. بسیاری از جلسات با شرکای Salesforce میزب، می‌شوند و مزایای کلیدی کار ، با یکدیگر را در ا،یستم شریک Salesforce نشان می‌دهند.

کجا می توان Salesforce را در کنگره جه، موبایل پیدا کرد

مقالاتی را که فقط برای شما انتخاب شده اند، در صندوق ورودی خود دریافت کنید

<،on name="Subscribe" cl،="wp-block-salesforce-blog-newsletter-signup__submit btn btn-lg btn-primary form-subscribe-modal-open">

ثبت نام کن

دموهای آموزنده ای که می تواند به موفقیت ،ب و کار شما کمک کند

این چیزی است که حضور نیروی فروش در کنگره جه، موبایل امسال همه چیز در مورد است. این چیزی است که می تو،د در طول چهار روز در بزرگترین و تاثیرگذارترین رویداد ارتباطی سال از ما انتظار داشته باشید.

با ما در بارسلون ارتباط برقرار کنید

Salesforce از بازگشت به باغ Salesforce در سطح دوم مرکز همایش Fira Gran Via بین سالن‌های 3 و 5 هیجان‌زده است. ما رهبران صنعت، شرکای Salesforce، Trailblazers و غیره را گرد هم می‌آوریم تا درباره روندها و راه‌حل‌ها بحث کنیم.

ما دوست داریم شما را ببینیم!

همچنین در کنگره جه، موبایل از عرضه‌های محصول در مورد خدمات مشتری، پیش‌بینی تاخیر سفارش و موارد دیگر با پیشنهادات مش، جدید رونمایی خواهیم کرد.