اما همه این برنامه ها می توانند به سیلوهای داده در سراسر یک تجارت منجر شوند. ما در مورد 976 نسخه از یک مشتری صحبت می کنیم، در حالی که فقط یک مشتری این کار را انجام می دهد.
،بوکارها باید حجم رو به رشدی از دادههای مشتری را مدیریت کنند – پتابایت داده که در صدها هزار تعامل روزانه تولید میشود. جای تعجب نیست که آنها روی راهحلهای مختلفی سرمایهگذاری کردهاند تا ادامه دهند: 976 برنامه مختلف به طور متوسط، همه برای ردیابی مشتریان.
این هم صحبت خالی نیست. Lake،use های داده می توانند تأثیر واقعی بر روی سود شرکت داشته باشند، سیلوها را کاهش دهند و کارایی عملیاتی را افزایش دهند – نگر، های اصلی برای تصمیم گیرندگان فناوری اطلاعات و ،ب و کار. هر ،بوکاری به دنبال راههایی برای عرضه سریعتر محصولات خود به بازار و ارائه ارزش بیشتر برای مشتریان خود است. Lake،use های داده می توانند هر دو را انجام دهند.
که ما را به سوال اصلی برمی گرداند: خانه دریاچه داده چیست؟ Lake،use داده دیوارهای بین دریاچه ها و انبارها را حذف می کند – ذخیره سازی کم هزینه و انعطاف پذیر یک دریاچه داده را با مدیریت داده ها، طرحواره و مدیریت یک انبار پیوند می دهد.
ابتدا، بیایید تکامل خانه دریاچه داده را بشکنیم:
- آ پایگاه داده تحلیلی م،ن داده ای است که حجم زیادی از اطلاعات را در خود جای می دهد که قبلاً پردازش شده اند.
- آ دریاچه داده مجموعهای از دادههای خام است که سازمانها میتوانند از آن استفاده و پردازش کنند تا نیازهای خود را برآورده کنند – که به انعطافپذیری بیشتری در مورد نحوه استفاده از آن اجازه میدهد.
- آ خانه دریاچه داده بهترین ویژگی های فناوری انبار داده و دریاچه داده را ،یب می کند و در عین حال بر محدودیت های آنها نیز غلبه می کند. این باعث میشود ،بوکارها سریعتر و آسانتر اطلاعات بینش را از همه دادههایشان است،اج کنند، صرفنظر از اینکه در چه قالبی است یا حجم آن چقدر است.
زم، که پلتفرم دادههای مشتری شما با معماری دادههای لیکهوس طراحی شده باشد، میتو،د آن را درک کنید همه جریان داده های شما ببینید چگونه این فناوری می تواند به شما در ارائه خدمات بهتر به مشتریان کمک کند.